10. Ankara Kitap Fuarı || Katılımcılar + Kitap Listesi

03:19




Ankaralıların her yıl heyecanla beklediği fuar sonunda başlıyor. Tamam, biz her yıl heyecanla bu fuarı beklemiyoruz; çünkü genelde çok kötü oluyor. Neyse ki bu yıl öyle olmayacak :D

Bu yıl daha fazla yayınevi katılımı var fuara :D 

Benim ilgimi çeken yayınevleri şunlar oldu;

- Agapi Yayınları / Gizem Kitabevi (A-57)
- Artemis Yayınları (A-18/2)
- Altınbilek Yayınları (A-55/1)
- Aspendos Yayınları (A-23/2)
- Dokuz Yayınları (A-41/1)
- Ephesus Yayınları (A-59/1)
- Epsilon Küçük Prens (A-17/3)
- Epsilon Yayınları (A-26/2)
- İthaki/ Müptela/ Yabancı Yayınları (A-76)
-Martı Yayınları (A-65)
- Nemesis Yayınları (A-23)
-Pegasus Yayınları (A-56)

Diğer katılımcılara buradan bakabilirsiniz :)

Peki, ben neler alacağım? :D

Listemi üçe böldüm ben :D 3. kısmına hiç girmeyeceğim :D Ama öncelik sırasıyla ilk iki kısmı yazıyorum :D

1. kısım

-Hafıza, Ütopya, Alev Deneyleri, Ölüm Emri, Son İsyan, Şampiyon, Deha (Pegasus Yayınları)
-Gümüş Gölgeler, Yakut Çember, Cinder, Scarlet (Artemis Yayınları)

Evet, Cinder ve Scarlet yine listemde var :P

-Çirkin Ördek Yavrusu (Agapi Yayınları)
-4N1K, Bir Kavanoz Aşk, Soğuk, Düşman (Epsilon Yayınları)
-Bal Köpüğü (Müptela Yayınları)
-Leo, Dokuz Gün (Yabancı Yayınları)

2. kısım

-Marslı (İthaki Yayınları)
-Pabucumun Ajanı 1-2, Gül ve Avcı (Ciltli) (Ephesus Yayınları)

Bu kitaplar bende olmalarına rağmen ciltlilerini de almak istiyorum :D

-Pinokyo'nun Rüyası, Düşlerimin Prensi (Nemesis Yayınları)
-Küçük Hırsız, Yörünge (Martı Yayınları)

İkinci kısmı alabilir miyim bilmiyorum ama ilk kısmı mutlaka almaya çalışacağım :D

Üçüncü kısıma sıra gelmez zaten ama onları da diğer fuarlara böleceğim :) 

İmza günleri hakkında hiçbir fikrim yok ama eğer aranızda bu konu hakkında bilgisi olan varsa lütfen yorum bıraksın :D

Fuara gelenler için küçük bir not; bu yıl Müptela Yayınları standında çalışacağım :D Gelip tanışmak isteyen herkesi beklerim :*








You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook