Tüyap İstanbul Kitap Fuarı'15 || Fuardan Neler Aldım?

21:22



Herkese merhaba :D Fuara gittim ve geldim :D Eh, fuara gidip gelinip, alışveriş yazısı yazmamak olmaz. Aslında video çekecektim ama kameramın hafıza kartı bozuldu -_- Ne olacak benim bu kamera sorunlarım? İnşallah yakında çözeceğim :D Bu hafta bir video daha paylaşacağım inşallah :D 

Ama önce tabii ki aldıklarımı göstermem lazım :D




İlk göstereceklerim Postiga Yayınları'ndan aldıklarım. Eh, önce kendi yayınevimin kitapları tabii :P Şaka bir yana birrrrr sürü güzel yazardan birrrrr sürü güzel, imzalı kitap aldım :D İmzalarımı göstermeyeceğim; çünkü bana özeller :P Ama her birini okumak için sabırsızlanıyorum :D Ayrıca bu fuarda bir sürü bir sürü ayracımız ve posterimiz vardı. Bundan sonra her fuarda olacak galiba. Yani kitaplarınızı alırken posterinizi ve ayracınızı istemeyi unutmayın :D

Neler aldım? Ezgi Bağcı'nın ikinci kitabı Hançer-Akis'i aldım. Fırtına Hamide'in (Hamide böyle adın çok havalı olmuş :P) Günahkar'ını aldım. İlknur Birdal'ın Karanlığın Külleri'ni, Lemariz Müjde Albayrak'ın kapağıyla aşk yaşadığım Frezya'sını, Aslıhan Akagöz'ün Hasret Rüzgarları'nı, Ece Altınkaya'nın Acıtan Peri Masalları'nı aldım. Yeni yazarlarımızdan da Elif Diril'den Mafya'nın Hizmetçisi, Gonca Soydaş'dan Oyuncak ve Dila Dalkılıç'tan Acını Seçmekte Özgürsün'ü aldım :D Aslında almak istediğim daha çooookkkk kitap vardı. Zamansız ve Paluri'de gözüm bir kaldı :D Ama Sahra'yı ve Tutku serisini daha okuyamadığım için onları bir sonraki fuara bıraktı


Sırada Doğan Kitap, Dex ve Pegasus Yayınları'ndan aldığım kitaplar var :D

Dex'ten bir tek Günlerin Sonu'nu aldım. Aslında Londra Caddesi'ni de istiyordum ama fuara getirmemişlerdi. Açıkçası bunu duyunca biraz şaşırdım. Londra Caddesi fuara gelmemiş... Sevgili Dex bu cümleyi lütfen tekrar tekrar okuyup, kendi kendine düşünür müsün? Tabii en iyisini sen bilirsin ama bir okuyucu olarak beni bir tık hayal kırıklığına uğrattığını söylemem gerek.

Doğan Kitap'tan Sylvia Day'in Crossfire serisinin son kitabı Sende Tutuklu Kaldım ve E. L. James'in Grey'ini aldım. Aslında Grey'i çevirisiyle ilgili duyduklarımdan dolayı almayacaktım ama bir şans vermek istedim. Yavaş yavaş canım sıkıldıkça inceleme amaçlı açıp okuyorum. Şimdilik çeviri kötü gitmiyor. Belki bir çeviri inceleme yazısı yazarım :P Şaka şaka :D

Sonra Pegasus Yayınları'ndan Harika Piç'i aldım. Bu kitabı daha önce de almıştım ama ıslandı :( O yüzden kitabı ıslatan kişiye tekrar aldırdım :P Gerçi kitabı babam aldı ama annemle babamın arasında senin paran benim param yok sonuçta :P

Ardından Tehlikeli Temas geliyor. Ah Rush ah! Serinin son kitabını bekliyorum şu günlerde. 1 Aralık'ta 'in kitabı çıkıyor. Serinin 13. kitabı... Sonra Telepati'yi aldım. İmzalatamadığım için baktıkça canımı yakan kitabı :( Son olarak da okuduğumdan beri etkisinden çıkamadığım Eleanor&Park'ı aldım :D İngilizce versiyonunu okumuştum ama Tükçe çevirisini de bir kez daha okuyacağım.


Sonra İthaki ve Yabancı'dan aldığım kitaplar var.
Başka Dilde Aşk, Aşkın Ritmi, Aşkın Müziği, Kafes, Belalı Düğün, Locke Lamora'nın Yalanları, Ada ve Baş Meleğin Öpücüğü'nü aldım :D

Ütopya'yı imzalatamamış olabilirim ama Kafes imzasını kaptım!

İmzaya kendim gidememiş olmam biraz üzdü ama sonuçta kitabım imzalanmış oldu ve ben çoookkk mutluyum bundan dolayı :D








İmzalatmak için fuara götürdüğüm ve fuardan sonra kargoda bulduğum kitapları görüyorsunuz yukarıda :D Annem kendi için bir kaç kitap sipariş ettirmişti, ben de kargo ödüyor diye bu kitapları eklettim :P İkisini toplamda 20 lira gibi bir fiyata aldım okuoku.com'dan.


Son olarak, Aydan İnan'ın gün ışıkları için hazırladığı bu el yapımı posterleri göstermek istiyorum :D Çok tatlı olmuş gerçekten. Gelir gelmez kütüphanemin üzerine astım hatta :D

Bu fuarda aldığım kitaplar bu kadar. Son olarak babamın bana doğum günü hediyesi olarak aldığı kitabı göstereceğim. Sonrası için şimdiden elveda :P










You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook