Ben Baba Olamam-Kitap Yorumu

21:28


(Görsel: Müptela Yayınları)




Kitabın Adı: Ben Baba Olamam
Yazarı: Aydan İnan
Yayınevi: Müptela Yayınları
Sayfa Sayısı: 236
*****
Arka Kapak

Ne çok şeyi yapamazmışız gibi geliyor. Ne çok şeyin içimizdeki varlığından habersiziz. Jason bırakın bir aile kurmayı ciddi bir ilişkisi olmasından bile korkarken başına gelenler yüzünden, en çok da Sarah sayesinde kendisi ile yeniden tanışıyor. Ben Baba Olamam; bir adamın küçük bir bebekten, sevgiden, aşktan öğrendikleriyle nasıl büyüdüğünü anlatırken, sıcacık sevgi dolu anlarıyla sizi de bir sevgi yumağının içine buyur ediyor. Gücünü sevmekten alan ve birlikte mücadele edenlere gelsin; Jason , sen "baba" olabilirsin.


Yepyeni bir kitap yorumundan herkese merhaba :D Bu yorumumda daha önce Wattpad turu kapsamında yorumladığım, bir Wattpad hikayesiyken, Müptela yayınları tarafından kitaplaştırılan Ben Baba Olamam kitabını konuk ediyorum :D

Yorumuma başlamadan önce haftaya yazarla birebir olarak tanışacağımı belirtmek isterim :D Gönül isterdi ki zamanım olsaydı da hazır fırsatını bulmuşken yüz yüze bir röportaj organize edebilseydik :( Ama maalesef 15 Kasım'da fuarda çok fazla kalmayacağım :(

Ama yine de merak ettiğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz :D Elimden geldiğince kendisine sormaya çalışırım :D


Kitabımızın ana karakteri Jason Hunter :D Kendisi hepimizin tanıdığı okulun o çooookkk popüler altın çocuğu :D Hayatını sadece bu popülerlik için yaşıyor. Aldığı nefes bile mükemmel :P 
Jason kusursuz bir hayata sahip olduğunu düşündüğü sırada karşısına Sarah çıkıyor.
'Al,' diyor 'Bu Austin. Senin oğlun. Ablam çok baktı. Şimdi sıra sende.' 
Jason şok tabii. Ve kitabımıza ismini veren 'ben baba olamam' lafı tam olarak burada çıkıyor.
Peki, Jason baba oolabiliyor mu?

Hem de ne baba oluyor :D 

Kitabın konusunu çok anlatmayacağım; çünkü daha önce hikaye yorumunu yaparken anlatmıştım. Wattpad turu yorumumu buradan okuyabilirsiniz.

Ben bu sefer, kurgunun kitap hali ve Wattpad hikayesi arasındaki farkları konuşacağım.


Açıkçası yazarın hikayenin üzerinde hiç oynamamış olması beni biraz üzdü. Hikayeyi sevmediğimden değil; ama bana göre Wattpad hikayeleri kitap olmadan önce üzerinde değişiklikler yapılmalı ki okuyucu sıkılmasın. Ayrıca şöyle bir gerçek de var; eğer bir değişiklik yoksa, neden daha önce Wattpad'de okuduğum bir kitabı bir daha alayım? Ben böyle düşünenlerden değilim. Her şeyi alır okurum ben :P Ama böyle düşünen oldukça geniş bir kesim olduğunu biliyorum. Bu nedenle aynı şeyi okumuş olmak beklentilerimi karşılamadı pek :/

Biliyorum, zaten hali hazırda bir 'Ben Baba Olamam 2' var; ama belki o 'Ben Baba Olamam 3' olabilir ve ilk kitap ikiye bölünerek düzenlenebilirdi. Tabii bu yazarın bileceği iş. Asla işine karışmak değil niyetim. Sadece düşüncelerimi söylüyorum ve bu söylediklerim asla ama asla hikayenin kendisiyle ilgili değil, Wattpad hikayesinden kitaba dönüşümüyle ilgili.

Hikayeye gelecek olursak, hepimizin bildiği, evlenmeden baba olan adam, baba olmayı istemeyen adam kurgularından değil. Yazar kendi farkını ve tarzını daha kurgunun başından ortaya koyuyor. Üstelik sadece aşkı da anlatmıyor. Ailenin önemini de anlatıyor.

Sıcacık, eğlenceli ve hoş bir kitap. Örneğin haftaya Tüyap'a giderken metroda, metrobüste, otobüste ya da şehir dışından geliyorsanız seyahatinizde size eşlik etmesi için bu kitabı seçebilirsiniz. Eminim ki hemen hikayenin içinde kaybolacaksınız ve bir de bakmışsınız siz Tüyap'tan çıkamadan kitap bitmiş. Eh, artık ayın 15'inde yazarından imzasını da alırsınız :P

Kitabı beğeneceğinizi düşünüyorum. Bence şans verebileceğiniz, güzel bir kitap.






You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook