Huysuz Ve Ruhsuz-Kitap Yorumu

07:51


(Görsel: Müptela Yayınları)



Kitabın Adı: Huysuz Ve Ruhsuz
Yazarı: Nehir Erdem
Seri Sıralaması: #3
Yayınevi: Müptela Yayınları
Sayfa Sayısı: 448
*****
Arka Kapak

İnadına Aşk dizisinin senaristi Nehir Erdem'den yepyeni bir aşk hikâyesi, Huysuz ve Ruhsuz…Savaşamadıkları Tek Şey Tutkularıydı. Bir kadın erkeklere karşı huysuz, aşka karşı acemiyse ortaya büyük bir sorun çıkabilir. Üstelik o kadın hem çok güzel, hem de masumsa bu sorun adamın başına bela olabilir… "Ukala, ruhsuz, kasıntı adam. Sinir bozucu pislik. Bencil, kalın kafalı…" Kalın kafalıdan sonrasını duymayan Yağız sırıtarak mırıldandı."Ben de sana deli oluyorum Huysuz hatun…"Ve bir adam kadınlar konusunda uzman, aşkta ruhsuzsa ortaya büyük bir sorun çıkabilir. Üstelik o adam yakışıklı ve karşı konulmazsa bu sorun çok tehlikeli olabilir.



Birikmiş kitap yorumlarını arka arkaya girince böyle aktif oluyor işte blogum :P Sonra tekrar puf diye sönüyor :D Ayy ama ne yapayım, bir türlü oturup yazamıyorum yorumları :P

Bugünkü kitabımızın adı 'Huysuz ve Ruhsuz' 
Benim Wattpad'de çok severek okuduğum, sevgili Nehir Erdem'in kaleminden bir kitap daha :D

Huysuz ve Ruhsuz, serimizin üçüncü kitabı ve çiflerimiz Doğa ile Yağız. Yağız, serinin ikinci kitabından tanıdığımız Yeliz'in abisi oluyor bu arada :D


Deli Divane hâlâ benim favorim olsa da, Huysuz ve Ruhsuz da oldukça güzeldi :D Hemen kısaca olayları anlatmak istiyorum.

Doğa bir iç mimar ve yaptığı proje sayesinde Korkut Kardeşler İnşaat'a ikinci kez iş görüşmesine çağırılıyor ve o görüşmeden, Yağız Korkut'a ne kadar da dişli bir kadın olduğunu net bir şekilde göstererek ayrılıyor. O günden sonra zaten Yağız onun peşinden hiç ayrılmıyor :P

Aynı şirketin içinde ateşle barut gibiler Doğa ve Yağız. Kitap boyunca aralarındaki o yoğun elektriği hissediyorsunuz ve zaten sonunda ateşle barut patlıyor ve o zaman da hissetmekle kalmayıp resmen dokunuyorsunuz.

Hepimizin bildiği üzere Nehir Erdem, benim çok severek takip ettiğim bir dizi olan İnadına Aşk'ın senaristlerinden biri. Ben diziyi izlerken Yağız ve Doğa'nın etkilerini her bir karakterde ayrı ayrı gördüm ve bu çok hoşuma gitti; çünkü bana göre Nehir Erdem'in tüm kitapları ve hikayeleri içinde, en güzel iki çift Yağız-Doğa ve Yeliz-Mehmet çiftleri. Bu yüzden çiftimizi orada da görmek benim için ayrı bir zevk.


Hikayenin Wattpad versiyonundan farklı sahneler vardı kitapta. Daha doğrusu değiştirilmiş sahneler. Ve sonu da o halinden farklıydı ki bu iyi bir şey. Wattpad hikayelerinin aynı şekilde kitap haline getirilmesini çok da doğru bulmuyorum. Üzerine mutlaka bir şeyler eklenmesi ya da en azından sonunun değiştirilmesi gerekiyor. Diğer türlü Wattpad'de okuduğum bir hikayeyi bir daha okumanın ne anlamı kalıyor ki? Üstelik bir kurgunun kitap olması ile internet hikayesi olması arasında ciddi bir fark var ve yazar bu farkı yazılarına yansıtabilmeli diye düşünüyorum. O yüzden Huysuz ve Ruhsuz'daki değişiklikler beni oldukça tatmin etti. Çok güzel olmuştu.


Bu kitapta en sevdiğim karakter kesinlikle Arda oldu. Bilmişliği, bıcırıklığı ve babasına olan benzerliği beni benden aldı. Wattpad'de okurken de çok sevmiştim, şimdi de bayıldım. Zaten sevimli çocukları kim sevmez ki? :D

Kitap bittiğinden beri en çok merak ettiğim şey, dördüncü kitabın hangi çiftin hikayesi için olacağı. Benim gönlümden önce Begüm ve Barış, ardından da Kemal ve Berna geçiyor; ama tabii orası yazarımızın takdirine kalmış :D

Bir yorumun daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Bir sonraki kitap yorumumda görüşmek üzere :*




You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook