Beautiful Redemption-Kitap Yorumu

07:51







Kitabın Adı: Beautiful Redemption
Yazarın Adı: Jamie McGuire
Serinin Adı: Maddox Brothers
Seri Sıralaması: #2
Türü: Yeni Yetişkin/Romantik










Arka Kapak:
If A Maddox boy falls in love, he loves forever. But what if he didn't love you, first? 

No-nonsense Liis Lindy is an agent of the FBI. Deciding she is married only to her job, she breaks off her engagement and transfers from Chicago to the field office in San Diego. She loves her desk. She is committed to her laptop. She dreams of promotions and shaking hands with the director after cracking an impossible case.

Special Agent in Charge Thomas Maddox is arrogant, unforgiving, and ruthless. He is tasked with putting away some of the world’s toughest criminals, and he is one of the best the Bureau has to offer. Though, as many lives as he’s saved, there is one that is beyond his reach. Younger brother Travis is faced with prison time for his involvement in a basement fire that killed dozens of college students, and the media want a conviction. Travis’s only savior is his unusual tie to the mob. In a deal that will spare his brother, Thomas has agreed to recruit Travis into the FBI.

Liis is stubborn, defiant, and yet somehow softens Thomas’s rough edges, making her the perfect agent to accompany him to the ceremony. Posing as a couple, they must travel to Travis & Abby’s beach vow renewal and give him the news, but when the pretending ends, she finds herself wondering if they were pretending at all.

In the second installment of the Maddox Brothers books, experience firsthand the mysterious world of the elusive Thomas Maddox, and how good love can be when you’re not the first, but the last.  




Bu kitabın yorumunu kaç aydır yazmaya çalıştığımı ben bile hatırlamıyorum artık :D Ama sonunda yazmayı başlayabildim.
Unutmama az kalmıştı cidden.


Trent'in kitabının bittiği yerden ayrılamayanlar, sizleri buraya alalım :D

NOT: BU YORUM İLK KİTABI OKUMAYANLAR İÇİN AĞIR SPOİLER İÇERİR!!!




T.J'in kim olduğu ortaya çıkmış ve Thomas Maddox esas kızı kaybederek eve dönmüştü. Bu kitapta T.J'in aslında kim olduğunu yani Thomas Maddox'un gerçek yüzünü okuyoruz.

Thomas Maddox aslında bir ajan. Zaten Ayaklı Bela'nın sonunda bununla alakalı bir şeyler okumuştuk biz. Yazar resmen üç kardeşin kitabını birbirine bağlamış. Hakkını vermek lazım. Zor bir şey olayları önceki kitaplarda yazıp daha sonradan bağlamak. Bir de farklı farklı karakterlerin kitaplarıysa... Liis Lindy, Thomas gibi bir ajan ve onun şehrinde, onun ofisinde -artık oraya her ne diyorlarsa- işe başlıyor. Thomas'ın altı olarak. Ancak ilk tanışmaları böyle olmuyor. Liis ve Thomas birlikte çalıştıklarını bilmeden bir ilişkiye giriyor ve birbirlerini bir daha görmeyeceklerini düşünürken iş arkadaşı çıkıyor. Sevmeyi bilememiş ve sevip de kaybetmiş bir adamın hikayesi bence bu. Liis yıllarca sevmeyi deneyip başaramamış, Thomas'sa sevdiği kadını kendi hataları yüzünden kaybetmiş. Şimdi ikisine de sunulmuş ikinci bir şans var ortada. Önemli olan bunu iyi kullanıp kullanamayacakları...


Kitapta sadece Thomas ve Liis'in hikayesini okumuyoruz. Travis ve Trent'le ilgili olaylar da var.

Travis ve Abby'nin son anda kurtuldukları yangın, Abby'nin Travis'le apar topar evlenmesinin altında yatan sebep de bu kitapta var ki zaten bunu da Belalı Düğün de okumuştuk. Thomas'ın görevi kardeşini kurtarmak ama bunu yaparken yüzleşmekten çekindiği bir diğer kardeşiyle de görüşmek zorunda. Onu mallık yapmadan önce düşünecektin beybisi :D Sen git... Neyse ya eski defterleri açmayacağım. 

Bakın şimdi ben Abby'i sevmeyebilirim ama Camille ve Liis'i ilginç bir şekilde seviyorum. Benim sevdiğim kız karakter azdır aslına ama bu ikisinden cidden hoşlanıyorum. Camille'in kurban olduğunu ve Liis'in de sunduğu sebeplerde sonuna kadar haklı olduğunu düşünüyorum. Liis de Thomas'a karşı boş değil tabii ama kız verdiği tüm tepkilerde sonuna kadar haklı. Ayrıca da Jamie'nin en dişli kadın karakteri. Ajan Lindy... Kadının ünvanı bile güzel. Thomas Maddox için çok uygun bir eş bence. 

Bir önceki kitabın Travis'in kitabı yanında sönük kaldığını söylemiştim. Bence bu kitap tam kıvamında olmuştu. Jamie iki ileri bir geri gidiyorsun anlamadım ben seni kuzum :D Neyse, sırada Taylor'ın hikayesi var. Bakalım onda neler olacak. O da yeni çıktı galiba. Ben bir an önce vakit bulup okuyacağım ve bu sefer gecikmeden yorumunu sizlerle paylaşacağım :D

Böyle devam Jamie... Mümkünse bir adet Maddox kardeşi de bizim eve gönderiver. Adresi veriyorum...







You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook