Deniz Kızları ile Okuma Etkinlikleri 'Gece ile Şafak' || Kitap Yorumu + Çekiliş

11:58








Kitabın Adı: Gece ile Şafak
Yazarın Adı: Fatmak Erdek
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Sayfa Sayısı: 523











Arka Kapak: 
Karanlıkta bile gören gözdü yürek. Bir kez bağlandığında, iz sürüyordu. Onlar sevgiyi de, acıyı da birlikte yaşamışlardı. Büyüklerin dünyasında kötülüğün kurbanı olmuş, kaderin savurduğu farklı yönlerde kaybolmuşlardı.

Yıllar geçmiş, yaşamlar değişmiş, dile getirilemeyen acılar karanlıklarda hapsolmuştu. Ancak bir gerçek vardı ki; aynı ateşte yanan yürekler, biraz örselenmiş, biraz olgunlaşmış olsa da, birbirini tanıyordu.

Fakat hayat bu kez onlara farklı roller çizmişti. Gece, intikam ateşiyle yanan bir kadın… Şafak, sevdiği kadını korumak için kendinden vazgeçmeye hazır bir erkek… Gerçeği ararken, aşkın ve tutkunun esiri olan iki yürek…

Bir yanda dar, çıkmaz sokaklar, birbirine yaslanmış gecekondular, benzer yazgılar, yüzler, insanlar… 

Diğer yanda karanlığa sahte ışıklar yakan sazlı sözlü mekânlar, suçlar, suçlular, hem sefil, hem de göz alıcı hayatlar…

Tehlikenin koynunda, sırlarla çevrili derin bir AŞK hikâyesi okumaya hazır mısınız?





Deniz Kızları'nın çok sevgili okuyucuları; hepinize selamlar. Keşke burada da emojiler olsaydı. Buraya bir beşlik ne de çok yakışırdı :P

İkinci etkinliğimizde çok sevdiğim bir yazarın kitabını konuk  ediyoruz. Fatma Erdek'in 'Gece İle Şafak' adlı kitabı, kendisinin okuduğum ikinci kitabı ve ben ilki gibi bunu da çok ama çok sevdim :D Bak buraya da gözlerinde kalp olan surat çok iyi giderdi :D




Kitabın başından sonuna kadar hep bir gizem hakim. Bu nedenle bir ara okuyan herkesi arayıp 'ne oluyor söyleyin ulan!' diye taciz etmeyi düşünmedim değil :P

Gece bir şarkıcı. Pavyon şarkıcısı... Kendine yeni bir iş buluyor ve İstanbul'un önemli mekanlarından birinde sahneye çıkmaya başlıyor. Şafak ise Gece'nin yakın koruması. Oldukça alımlı bir kadın olan Gece, kurtlar sofrasındaki kuzu gibi resmen ve korunmaya ihtiyacı var.

Kitabı nasıl anlatacağımı kesinlikle bilmiyorum çünkü ne desem spoilera girecek. Öyle bir şey ki söyleyeceğim her şey bilmecenin bir parçası olacak. O yüzden susuyor ve yorumuma geçiyorum :D



Kitabı elime ilk aldığımda sorduğum ilk soru neden isimlerin bu kadar uyumlu olduğuydu. Hani garipsediğimden değil, mutlaka altından bir şeyler çıkacağını bildiğimden :D Kardeş bile çıkabilirlerdi... Bu sorunun cevabını alana kadar kalp krizi geçirdim diyebiliriz. Kitapta aksiyon hiç bitmedi ama bunun beni sıktığını söyleyemem. Bazı kitaplarda bu cidden çok itici oluyor ama olaylar öyle güzel bağlanmıştı ki birbirine tüm bu aksiyon hiç sıkmadı beni. 

İnsanı kadere inandıran bir kitaptı. Hani olaylar ve kişiler öyle bir bağlanmıştı ki birbirine bu kader değilse ne kesinlikle bilmiyorum.
Ben kadere fazlasıyla inanan biri olarak bundan fazlasıyla etkilendim.

Ayrıca kitabın içine serpiştirilen flashbackler de bizim gizemi çözmemize yardımcı oldu. Kafa karıştırmadan, boğmadan ilerletmişti kurguyu sevgili yazarımız.

Yani kısacası kitap çok güzeldi :D Kapağı da çok hoş olmuştu. Bence resimlerde göründüğünde çok daha güzel kapak. Bir de imzalı olunca kitap iyice bir değerli oldu benim gözümde :P 

Sevgili Fatma Erdek'e bu güzel kitap için teşekkür ediyor ve yorumumu sonlandırıyorum. Esen kalın efenim :*







You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook