Never Never-Kitap Yorumu

04:58







Kitabın Adı : Never Never
Yazarlar: Colleen Hoover & Tarryn Fisher

Goodreads | D&R

Best friends since they could walk. In love since the age of fourteen. 
Complete strangers since this morning. 
He'll do anything to remember. She'll do anything to forget. 








Aylardır yazmaya çalıştığım yorumdan herkese selam olsun :D
Bu yorumun taslağı ciddi anlamda aylardır duruyor. Girilmesi gereken yorumlar dağ olmuş, ben hala Never Never yorumunu bitirip paylaşmaya çalışıyorum :D Daha fazla uzatmaya gerek yok diyerekten, hemen yoruma başlıyorum.


Kitap en sevdiğim iki yazarın kitabı. Tarryn Fisher ve Colleen Hoover. İkisi de kitaplarıyla beni sık sık dumur etmeleriyle bilinir. Ateşle barutun yan yana gelmesi gibi bir şey bu kitap yani...

Kitabın konusunu size nasıl anlatsam bilmiyorum. Çünkü konuyu anlıyorsunuz ama bir türlü kavrayamıyorsunuz..... Ne hissettiğimi anladınız değil mi? Bu iki manyak yazar kitap boyunca azıcık ucundan gösterip gösterip geri çekti olayları. Ne zaman anladım dedim beni tekrar tekrar dumur ettiler.

Karakterlerimizin adları Charlie ve Silas. Tarryn kızın ağzından anlatılan kısımları yazmış, Colleen oğlanın ağzından anlatılanları. Efenim bu ikisi bir gün gözlerini okulda açıyorlar ve hiçbir şey hatırlamıyorlar.  Anlamsız bir hafıza kaybı durumunun ortasındalar ve ikisi de aynı anda bu durumdalar. Bunu fark eder etmez olayı birlikte çözmeye çalışıyorlar ama nasıl birer hayat yaşadıklarını öğrendikçe, aslında aralarında olan ilişkiyi öğrendikçe hatırlamak isteyip istemediklerine emin olamıyorlar. Aile faciaları, entrika, aşk acısı, aşk üçgeni, dörtgeni... Ne ararsanız var... Kitap başlıyor, devam ediyor.... Ve öylece en önemli yerde bitiyor ve öyle bir bitiyor ki, kendinizi korku filminin ortasına düşmüş gibi hissediyorsunuz. Kendinizden şüphe ediyorsunuz. Acaba ben de mi yarın hiçbir şey hatırlamayacağım diye sormuştum kendime. Ve ciddi anlamda bitmesini beklemiyordum o anda. Sanki kapı açıldı, ben çığlığı bastım ve siz daha neden çığlık attığımı göremeden film bitmiş gibi. Aynen böyle oldu. Eksik gibi değildi ama... Sadece beklenmedik ve çıldırtıcıydı. Ve ürkütücü... Işıklar açık yatmak istediğimi hatırlıyorum :D Korkunç bir kitap değil ama kafam öyle bir karıştı ki ürkmeden edemedim. Sanırım buna manyak yazar sendromu filan deniyor. İki manyak yazarın birlikte yazdığı kitaplardan uzak durun...

Ben bir gün bu iki manyak yüzünden sıyıracağım. Sırada Tarryn'in ve Colleen'in okunacak yeni kitapları var ama bana nasıl bir kazı atacaklarını düşünmeden edemiyorum :D

Tarryn Fisher ve Colleen Hoover hayranlarına önerim, okumak için Never Never Part 2'yi beklemeleri. Yoksa ağır depresyon geçirebilirsiniz :)

Ama mutlaka okuyun. Çünkü MUHTEŞEM BİR KİTAP OLMUŞ!!!!







You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook