Romantik Oyun: Kapağımız Belli Oldu!

13:37



Sonunda kitabımızın kapağı belli oldu. Biriciğim Romantik Oyunu, raflarda ki yerini almak için geri sayıma başladı.



Gelmiş geçmiş en romantik okuyuculara çok ama çok teşekkür ederim :)

Kitapta bir teşekkür yazısı yer alıyor ama unuttuğum biri varsa eğer diye buradan bir kez daha herkese teşekkür etmek istedim:)

Bana her zaman destek olan babam Murat Yılmaz, annem Latife Yılmaz ve kardeşim Eda Yılmaz'a (nasıl destek olduğu ile ilgili komik hikayelerden bir kitap çıkar :D) çok teşekkürler.

Canım arkadaşlarım İrem Karadoğan, Ecem Alptekin ve tabi ki Melike İman'a kocaman kocaman teşekkürler :) Hep çok tatlı olduğunuz için bile özel bir sayfayı hak ediyorsunuz :)
Melike İman'a, beni internette yazmam için cesaretlendirdiği ve Tina karakterine ilham olduğu için ayrıca ekstra ekstra teşekkürler :)

Gezgin Kitap Kardeşliği Blog Turları ekibinin tatlı mı tatlı kızları Ecrin, Hilal, Ece, Sinem, Müge ve Filiz'e kucak dolusu sevgiler. Bir bloggerın ve yazarın sahip olabileceği en harika ekipsiniz :)

Postiga Yayınları'na, editörüm Nursel Calap'a, biricik arkadaşım Burçin Çelik'e ve Postiga Yayınları'nın güzeller güzeli tüm yazarlarına kocaman teşekkürler :) Postiga Yayınları sayelerinde 2. ailem gibi :)

Kitapta unuttuğum kimler var diye düşünüyorum.... Kuzenlerim var elbette :D Benim kuzenlerim bir tanedir (1 tane değil çok tane ama o ayrı bir hikaye)  Özellikle Pınar ablam ve Çiğdem ablama sonsuz neşeleriyle bana destek oldukları için teşekkürler.

Başka başka... Bana destek olan tüm okuyucularıma, arkadaşlarıma teşekkürler.

Son olarak, bu hayatta size kimsenin ne olup ne olamayacağınızı söylemesine, size kendinizi değersiz hissettirmesine izin vermeyin. Çünkü ne isterseniz o olabilirsiniz. Hayatta yaşamak için kibir, nefret ve kıskançlıktan başka hiçbir amacı olmayan kimseye açmayın güzel kulaklarınızı. Sizin kalbiniz onlar tarafından kırılamayacak kadar değerli.


You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook