Okuma Etkinliği | Belalı Korumam | Kitap Yorumu

04:26






Kitabın Adı : Belalı Korumam
Yazarın Adı: Corleonis Canan A. Düzgan
Sayfa Sayısı: 496
Yayınevi: Postiga Yayınları

Güçlü, hırçın, asi Selin… 

Herkes onun kendi dünyasında, lüks içinde ve başına buyruk, özgürce yaşamak istediğini sanırken o, babasından daha çok güveneceği birinin özlemini taşıyor içinde.vBüyükbabasının onu korumak adına kişiliğini değiştirme isteği ve bu uğurda yaptıkları, planladığının tam aksine Selinin hayatını değiştiriyor. Korkuların gölgesinde başlayan aşkın dizginlenemez dalgaları arasında kıyıya vuran sadece tutku mudur dersiniz? 
Selin ve "koruması" Denizin hikâyesini okurken tutkulu bir aşkın özlemini duyacak olursanız, kitabı yeniden okuyabilirsiniz.

"Aklım karmakarışıktı ama hiçbir şey düşünmek istemiyordum. Kendimi yorgun ve savunmasız hissediyordum. Tüm kötü hislerden kurtuldum ve kendimi ona bıraktım. Öyle yumuşak, kibar ve baştan çıkarıcıydı ki. Beni etkiliyordu. Daha önce hissetmediğim duygulara sürüklüyordu. Başımı yavaşça kaldırdım ve yüzüne baktım. O da yüzüme baktı. Yine göz gözeydik ve de çok yakın. Bu beni kaçıran adam mıydı? Oysa kollarında bambaşka bir diyardaydım."




Herkese merhaba! 
Bu sefer bambaşka bir etkinlikle sizlerleyim. Postiga Yayınları'ndan çıkan Belalı Korumam adlı kitabı hep birlikte okuyan harika bir ekibin üyesiyim bu etkinlikte. Ben, Masum İnciler, Ejderin Kütüphanesi,Yamak'dan, Kitap Meltemi ve Romantik Optik, bu güzel kitabı birlikte okuduk ve şimdide yorumlarımızı sizlerle paylaşıyoruz :)

Selin zengin dedenin, zengin torunu. Babası tarafından terk edilmiş, annesi tarafından bir köşeye atılmış, tek dayanağı büyük babası olan bir kız Selin.

Bir hayat düzeni tutturmuş giderken, ortalık büyük babasının ona bir koruma tutmak istemesiyle karışıyor. 'Hayır,' diyor Selin 'Ben kendimi koruyabilirim'
Pardon tatlım ama karşına Herkül'ün teki çıksa o öğrendiğin dövüş teknikleri bile kurtaramaz seni. Etin ne budun ne kızım senin. Wonder Woman filan mı sandın sen kendini?

Vuruyor yumruğunu masaya Selin ve 'istemiyorum' diyor. Sonra alıyor başını gidiyor Miami'ye... Hayatının tamamen değiştiği yere...

Yakışıklı koruması Deniz, orada çıkıyor karşısına. Korumaktan çok zarar verdiğini söyleyebilir miyiz? Evet, kesinlikle söyleyebiliriz. Ama biz yine de seviyoruz onu. Öyle bir adam nası sevilmez ki zaten?

Yakışıklı korumamız önce onu kilitli tutmak için elinden geleni yapıyor, sonra onu korumak için, sonra ona sahip olmak için... Ve en sonunda bir de bakıyoruz ki adamımız onu kaybetmemek için her şeyi yapar bir hale gelmiş.

Aralarında ki hararetli çatışmaları okumak gerçekten çok ama çok zevkliydi. Bir boks maçı izlemek gibiydi. Kimin kimi nakavt edeceği belli değildi. Bir anda Deniz ve Selin'i ringde dövüşürken hayal etmeye başladım. Sadece ringin üzerinde bir ışık var. Etrafta insanlar çığlıklar atıyor. Bir köşede Selin, diğer köşede ise muhteşem kasları ile Deniz.... O noktadan sonra kendime geldim çünkü olay hiç hoş bir yere gitmiyordu. Tamam, gelmemiş ve hayal etmeye devam etmiş de olabilirim. Tam olarak hatırlamıyorum....

Selin... O nefret ettiğim kadın karakterler listesinde yerini aldı. Okurken onun yüzünden sık sık sinir krizi geçirdim. Hele öyle bir yer vardı ki... O kısımda neredeyse sinirden bırakıyordum kitabı. Ya kitabı yolacaktım ya Selin'i. Selin'i yolamayınca kitaba zarar gelmemesi için bir saniye durdum bekledim. Derin nefes aldım ve okumaya devam ettim :D

Kitabı okurken kendimi sık sık 'yazar duygu değil, olay insanı' diye düşünürken buldum. Duygulardan çok olaylar vurgulanmıştı. Olayı sanki oradaymışsınız gibi hissediyordunuz. Karakterlerin duygularının üzerinde uzun uzun betimleme yapmaktansa, olayları vurgulamıştı yazar. Benim hoşuma gitti açıkçası bu. 

Oldukça eğlenceli bir kitaptı. Deniz'de mükemmel olmuştu :D Çok sevdim. 
Sizin de seveceğinizi düşündüğüm bir kitap. Hemen gidip Belalı Korumam'ı alın ve okumaya başlayın :)



a Rafflecopter giveaway



You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook