Maske-Kitap Yorumu

08:59






Kitabın Adı : Maske
Yazarın Adı: Lemariz Müjde Albayrak
Sayfa Sayısı: 360
Yayınevi: Postiga Yayınları
Türü: Romantik


Goodreads | D&R

Adrian... Bir soy ismi olmaksızın hayatta tek başına tutunmuş güçlü bir erkek. Sahip olamayacaklarını arzularken yıkılan kurallar ve aşılan sınırlarla işlenen bir günah daha önce hiç bu kadar önemli olmamıştı. Maskenin ardına gizlenmiş ihtiyaçlarını saklayabildikçe yıkılmayacağına inanırken, sokakların kanunu aşk kapıyı çaldığında yeterli olacak mıydı? 

Jasmine… Hayatından adadığı tek bir geceye ödenen bedellerin altında ezilmiş bir kadın. Arzularına yenik düşmek hiç bu kadar cezbedici olmamıştı. Peki, ya kırılan kalbi? Arzularıyla başa çıkamayan ateşli benliği teslim olduğu aşkın cehenneminde yanarken, maskesinin ardında gizledikleri kaybolan ruhlarına kılavuz olabilir miydi?

"Adrian yangındı! Yakan bir ateş... Tatlı tatlı çıtırdarken bir anda harlanan ve harlandığında yakıp yıkabilen, ardından yeniden başında şarkıların söylendiği bir kamp ateşine dönüşebilen bir yangındı. Şimdi de onun tenini dağlıyordu. Bir yangının aleviydi ruhundan ruhuna akan ve Jasmine yanıyordu. Küle döneceğini bile bile yanıyor, yandıkça harlanıp coşuyordu tükenen yüreği."



Herkese merhaba :D
Nasılsınız? İyisinizdir inşallah.
Bugün sizlerle, çoookkkkk uzun zaman beklediğim (tamam o kadar da uzun değil ama bana çok uzun geldi) bir kitabın yorumunu paylaşacağım. MASKE!

Serinin ilk kitabı Hissiz'i, Tüyap'tan alıp, hemen ardından okuyup bitirmiş ve tabiri caizse elim böğrümde kalakalmıştım. Alexander ve Heaven'ın hikayesi bitene kadar 'Adrian. Adrian' diye dolanmaya başladım ortalarda.
Ve tabi ki en çok merak ettiğim şey, herkes gibi, bebeğin babasının kim olduğuydu.


Adrian, serinin başından itibaren tanıdığımız, gözü kara süper kahraman! Alexander'ın hayatını kurtaran harika varlık.

Adrian... Sadece Adrian, çocukluğunu annesi ile birlikte zor şartlar altında geçirmiş ve sahip olduğu tek ailenin ardından sokaklarda yaşam savaşını devam ettirmeye çalışmış bir adam.

Alexander'ın hayatını kurtardığı yangından sonra, onun da hayatı kurtuluyor. Alexander ona soyadını veriyor ve o günden sonra asla yanından ayırmıyor. Sokaklarda hayat savaşı veren Adrian, bir anda sosyetenin arsız çocuğu oluyor. Zamanında ona tiksinerek bakan kadınlar, şimdi kendilerini resmen onun kucağına atıyor. 

Ancak Adrian'ın içinde ki şeytanlar onu bir türlü rahat bırakmıyor. Canım sen Alexander'la fazla takılmaktan ona benzemişsin haberin yok. Aynaya bakman bile ne kadar harika olduğunu anlaman için yeterli olmuyor mu?

Jasmine'in abisi Daniel, Türkiye'ye gidince, Jasmine ve oğlu Adriano, Adrian'ın evine taşınıyor. Güya Jasmine onun için çalışıyor ya... Ancak Adrian, Adriano'ya oldukça sıcak davranıyor. Onda kendini görüyor olsa gerek adeta kendi oğlu gibi sevip sayıyor onu. Jasmine'i nasıl sevip saydığından burada bahsetmek istemiyorum :P
Ama hala bebeğin babasının kim olduğu hala meçhul. Çünkü ortada birden fazla seçenek var :D
Bunu  sebebi ise Jasmine'in hamile kaldığı gece olanlar. 
Tüüü! Kalıbından utan Adrian, diyeceksiniz o kısımları okurken ama tabi ben ne olduğunu yine söylemiyorum :P 
Ben böyle olayı azıcık ucundan gösterip sonra 'söylemeyeceğim, bana ne!' dediğimde, bana çok gıcık oluyor musunuz?

Bence olmuyorsunuzdur. Sonuçta benim gibi tatlı bir bloggerla nerde karşılaşacaksınız ki? :P

Neyse efenim, konumuza dönelim. Adrian ve Jasmine kafese kapatılmış deney fareleri gibiydi benim gözümde. Onlara aşırı doz aşk yükleyip başlarında sonuçları bekleyen çılgın bilim adamları gibi hissettim kendimi. Çok çılgın olduğum doğru ama bilim adamı kısmı sorgulanır... Yine de sonuçların oldukça tatmin edici olduğunu ve yazardan her kitabında biraz daha fazla aşk yüklemesi yapmasını istediğimi söyleyebilirim :D
Kitabın dili... Her seferinde bu kısmı neden en sona bıraktığımı bilmiyorum :D Sanırım kitapları anlatırken kendimi kaptırıyorum :P
Kitabın oldukça akıcı bir dili vardı. Kitabı ayraç kullanmadan okudum resmen :D Kapağı açmamla kapamam bir oldu. 
Paragraf aralarında küçük maskeler vardı. Bu Postiga Yayınları'ndan çıkan kitapların en sevdiğim özelliklerinden. Paragraf aralarına koydukları şekiller. Bebek adımları, cupcakeler ve maske, şimdiye kadar ki favorilerim.

-

Veeee kapanışı yapmadan önce belirtmek istediğim küçük bir nokta var. Yazara kızgınım. O kitap niye orada bitti? :'( Ben nasıl beklerim şimdi 3.kitaba kadar? :( Peki, 3. kitap kimin kitabı olacak. Daniel ve Yağmur'un mu? Yoksa Adriano ve... Neyse kim olduğunu okuyup öğrenin artık :P

Kitabı çok çok beğendim :D Hissiz'i sevdiyseniz, bu kitaba bayılacağınıza eminim :)




You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook