Gezgin Kitap Kardeşliği Sevgililer Günü Etkinliği: Gezgin Yakışıklılar: Tuna Üstüner

05:56


Bu yıl Gezgin Kitap Kardeşliği ekibi olarak, sizi sevgililer gününde, aşka, sevgiye, sürprize boğuyoruz  :D İlk sürprizimiz olan Deli Divane turundan sonra, sırada sizlerle sevgililerimizi tanıştırmak var :P Sevgilim diye söylemiyorum çok tatlıdır kendisi :D




TUNA ÜSTÜNER

Ya da bir diğer deyişle, sevilesi, öpülesi muhteşem yaratık...
Kendisi Ankara'da ikamet etmekte olup, yakışıklılıkta dünya markası olmuş bir... ona insan demek sizce de yetersiz kalmıyor mu?

Pabucumun Ajanı'nı ilk okuduğum günden beri aşığım ben bu insan üstü varlığa. Bir de aynı şehirde yaşıyoruz :D Zaten uzak mesafe ilişkilerinde hiç iyi olmamışımdır. Sevgililer Günü'nü bu yazıyı yazarak geçirdiğime göre herhangi bir ilişki konusunda iyi olamam, değil mi? :D

Ama ne yapayım? Tunahiç sevmiyor böyle günleri :P

Tuna Üstüner, yakışıklı, hali vakti yerinde, askerliğini yapmış, efendi, boyu boyuma, huyu huyuma, evlenme çağında bir beyfendi. Sevgili teyzelerim, çöpümü çatacaksanız ben aday buldum :D

Deniz'le atışmaları üzerine aşık oldum ben bu adam. Ve eminim ki Deniz bu yazıyı okusaydı, kendime saklanacak çok iyi bir yer aramam gerekirdi. Zira aksi takdirde Deniz beni toprağın altına, asla bulunamayacağım şekilde saklardı :D

Ama aşk için her şeye değer, değil mi?

Bu adam için Uranüslü Dili ve Edebiyatı bölümüne toplu bir dikey geçiş eylemi planlayıp, sonra o bölümün henüz açılmadığını fark edip hayal kırıklığına uğramışlığımız var bizim. Biz derken, ben, kendim, kalbim, egom, hayal gücüm filan. İşte bildiğiniz şizofren tayfası canım :D

Çakmak çakmak bakışları, sert duruşunun altında yatan pırlanta gibi kalbiyle bir tane benim Tuna'm. Ve Sevgililer Günü'nü ondan başka geçirmek istediğim kimse yok.

Pabucumun Ajanı'nı hala okumadınız mı? Çok ayıp ettiniz... Neyse, okumayın zaten. Sonra aşık olursunuz bebişime, kıskanırım ben :D

Demem o ki, Tuna Üstüner ya benim ya kara toprağın, hadi sağlıcakla kalın :D





You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook