Romantik Oyun Ocak'ta!

08:07


Geliyoooorrrr geliyoorrrr! :D

Romantik Oyun'u ilk kez yazmaya başladığımda 11.sınıftaydım sanırsam. Önce Facebook'ta bir sayfa da yayınladım sonra Wattpad'de. 

Ardından bu hikaye çok tutunca, kitap olmayı hak ettiğine karar verdim ve hemen kitabın taslağını hazırladım. Neyi nasıl yapacağını bilemeyen ben, yaklaşık 2 yıl çalıştım bu kitabın üzerinde. Yazması çok zor gelmişti ama yazdıktan sonra ki kısmın daha zorlayıcı olduğunun garantisini verebilirim size :D

Şimdi, tüm o uğraşların ardından, Ocak ayının sonunda kitabımız raflarda ki yerini alacak. Kitap, Postiga Yayınları farkıyla çıkacak :)

Ben çok heyecanlıyım :D Tüm bu süreçte yanımda olan okuyucularıma kocaman teşekkürler. Umarım kitabı seversiniz :)


You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook