Kitap Gelmiş Hoşgelmiş!

10:17



Yine kitap aldım :D Ama yukarıdakilerin hepsini değil :D İzin verirseniz açıklayacağım :D

Önce güzel kitaplarıma bakın ve sonra açıklamamı okuyabilirsiniz :P


Ben aslında sadece Pabucumun Ajanı 2, İki Renk Aşk, Beni Yarına Bırakma, Belalı Korumam ve İntikamın Sırrı'nı almak için girdim kitapsihirbazı.com'a indirim vardı ama :P Neyse baktım ki Bazı Kızlar Isırır sadece 1 tl. bu fırsatı kaçırmak olmaz dedim. 

Günlerdir kargo bekliyordum. Sonra bugün eve gelince kargonun bıraktığı kağıdı gördüm ve koşarak Sürat Kargo şubesine gittim. Taaa nerde bi de :D Dolmuşla filan gidiliyor. Düşünün yani. Neyse gittim aldım. Ağır bir de kutu geri döndüm eve.... Derken posta kutusundan bir kağıt düştü. Yurtiçi kargo bana mektup bırakmış :P

Bu sefer koşa koşa oraya gittim. Bu sefer yakın ama ben yine toplu taşıma. Orada da Penguen Kitap'tan gelen iki adet paket vardı.

Eve geldim. Tabi sıra paketleri açmada. Pabucumun Ajanı 2, İki Renk Aşk, Beni Yarına Bırakma, Belalı Korumam, İntikamın Sırrı ve Bazı Kızlar Isırır'ın yanı sıra Aksieda çıkmış. Aaa, Kitap Sihirbazı hediye yollamış bana. Bu bir geçmiş doğum günümü kutlama çabası mı? :D

Sonra hemen Penguen Kitap'tan gelen paketi açtım. Penguen Kitap dediğim Yabancı Yayınları oluyor. Sağolsunlar bana yayın bültenlerini gönderiyorlar. Zamanında Ali'm, Aşkı Seçtim ve Çiçek Kızlar için konuşmuşuz ama ben fuar araya girince unutmuşum :D Fuarda nasıl manyağa bağladıysam artık :P Ali'm ve Aşkı Seçtim'i aldım, okudum hatta Aşkı Seçtim'e yorum yazdım. Ali'm yorumu yolda... Ama Çiçek Kızları alamadım diye üzülüyordum. Thank you very much Yabancı :)

Not: Bu blogger 'teperim geri kaç' diyen İngiliz Dili ve Edebiyatı öğrencilerinin arasında uzun süre kaldığı için cinnet geçirme tehlikesi taşımaktadır. Lütfen yanında soğuk espri yapmayınız -_-

Anlayacağınız yine kitaba doydum. Şimdi Tuna'ma gidiyor. Değil Deniz, Uranüs'ten kralı gelse ayıramaz bizi :D


You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook