Aşkı Seçtim-Kitap Yorumu

05:33





Kitabın Adı : Aşkı Seçtim
Yazarı: Meral Kır
Seri Adı: Sancaktarlar Serisi
Seri Sıralaması: 2
Yayınevi: Müptela Yayınları
Türü: Romantik
Sayfa Sayısı: 409

Ona, gururuna köle olmayacak kadar çok âşıktı. İstisnasız her gece, omuzlarında dans eden saçlarına dokunduğunu hayal etmişti. Ve her hayalinin sonunda o ipek sarısı, rüzgâra meydan okuyan saçların yokluğu ilmik olup boğazında düğümlenirken, geceler boyunca nefes almadan yaşamaya çalışmıştı. Şimdi ona bu kadar yakınken, uzak durmak hiç kolay olmuyordu.


Zengin ve ünlü Sancaktarların beş çocuğundan biri olan Asya, önceleri ailenin sosyetik kızıyken hayatı çok kısa sürede değişmişti. Deli gibi âşık olduğu ve çocuklarının babası olan Doruk, onu bırakıp eski sevgilisinin peşinden Amerika'ya gidince yıkılmamış, kendini çocuklarına adamıştı.



Bir gün Doruk, yanında eski sevgilisi Sabrina ile birlikte Türkiye'ye döndüğünde Asya'nın dengesi alt üst olur. 



Asya, hayatına yeniden giren Doruk'un varlığına alışamamışken kendisinin ve etrafındaki herkesin hayatını tehlikeye sokan olaylarla mücadele etmesi gerekir. Kendini garip bir oyunun içinde bulan Asya, çocuklarını tehlikelerden korumaya çalışırken; Doruk da ailesine zarar vermek isteyenlerin kim olduğu ortaya çıkarmak için ?amansız bir savaş vermek zorunda kalır.



Doruk ve Asya, bütün bu olan biten arasında aşkı yeniden bulabilecek mi? Daha da önemlisi aşk her şeyi affedecek mi?


Önce Aylardan Aşk dedik şimdi de Aşkı Seçtim diyoruz. Önceleri rengarenk şemsiyelerdi şimdi ise rüzgar gülleri. Efenim Sancaktarlar Serisi son hızla devam ediyor... Çok böyle haber programı girişi gibi mi oldu? :D


Aslında ben bu kitabı sırf Doruk ve Asya'ya ne olacak diye okumuştum. Çünkü her ne kadar kitabın iç düzeni, yazarın kalemi ve hikayenin kurgusu çok iyi olsa da, ilk kitap beklentilerimin altında kalmıştı... Ama yazar öyle bir yerde bitirdi ki kitabı Aşkı Seçtim demezsem olmazdı :D

Aynı durum bu kitap için de geçerli. Ben Aylardan Aşk'ı 'aşk kitabı' diye almış ancak daha çok 'polisiye' bir roman okumuş gibi hissetmiştim. Aşkı Seçtim'de de durum böyle. Ve her iki kitap da son anda sırada ki kitapla bağlantı kurarak okuyucuyu kudurtuyor. Yazarların bizimle derdi ne? Kalp hastası oldum resmen onlar yüzünden :D Heyecanlı sonlara hayır! Böyle bir kampanya başlatalım :P

İlk kitabı okuyanlar bilir, Doruk ve Asya ilişkisi yürümemiş, Doruk Amerika'ya dönmüş, bunun üzerine Asya'da hamile olduğunu öğrenmişti. Hayır yani madem ayrılacaksınız bu kız niye hamile kalıyor? Bunu da ben mi söyleyeceğim yani? Doruk? Asya? :D

Bu kitap ise tam o noktadan devam etti. Doruk yanında eski aşkı ile çıkıp gelmiş ve Asya'nın zaten tepesinde olan sinirlerini iyice bozmuştu. Kitap boyunca biri kaçtı öteki kovaladı. Asya ergenlik yaptık, Doruk katlandı. Ama ben yine de kitabın ismiyle uyumlu bir aşk hikayesi okuyamadım. İlk kitapta daha çok aşk vardı bence. En azından Tanem, Yağız'a sürekli sevgi gösterisi yapınca aşk olmuştu :D

Yalnız ben Tanem'in yerin de olsam bana 'Bitanem' diyen herkesi döver, Yağız'ın yerin de olsam Tanem'in ismiyle sürekli dalga geçerdim. Öyle de pislik bir kişiliğim. Asya'dan hiç bahsetmiyorum bile. Ama Doruk'la Yağız'a laf yok. Onların hem kendilerine hem isimlerine aşığım ben :D

Neyse, biz aşk okumayı beklerken kitap bir anda polisiye bir hikayeye dönüşüyor. Yine gizemli bir manyak var etrafta ve yine polisler bu manyağın peşinde. Tabi bu sırada Doruk'la Asya'da çok aşık. Ama ben niyeyse bir türlü o aşkı okuyamadım.

Ama bu yazar kötü yazmış mı demek? Hayır! Bence bu kitap polisiye ve gizem olarak satılsın çünkü Meral Kır çok güzel gizem yazıyor. Olayları öyle bir bağlamış ki her şey ortaya çıktığında ciddi ciddi şok geçirdim.

En azından o kısımdan sonra Asya ve Doruk'un sahneleri biraz daha tutkulu olur diye bekledim ama olmadı. Herhalde ben çok yüksek beklentilerle başladım kitaba :/

Aşk bakımdan yetersiz ama bol heyecanlı bir kitaptı Aşkı Seçtim. İlk kitap mı bu mu, diye sorsanız, ikisinden de biraz derim.

Meral Kır'ın kalemine sağlık :)





You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook