Etkinlik: Eski Yıl-Yeni Yıl "Postiga Yayınları"

11:48



Herkese merhabaaaaa! :D

Yepyeni bir etkinlik ile karşınızdayım :) 
Bu etkinliğimiz de sizlere yayınevlerinin 2014'de çıkardıkları ve 2015'de çıkaracakları kitapları tanıtacağım. Tabi ki her yayınevinin değil... Seçtiğim bir kaç yayınevinin.
Ayrıca etkinlik kapsamında bir kaç küçük çekilişimiz de olacak :)

Ve etkinliğimizin ilk konuğu Postiga Yayınları.

2014 Postiga Yayınları'nın yılıydı. Bir çok yazarı ailelerine katıp, bir çok güzel kitap çıkardılar. Türk yazara karşı oluşan ön yargı, bu yıl sayelerinde kırıldı.

Bu ailenin yeni bir ferdi olarak, il önce Postiga'yı konuk etmek istedim etkinliğime...

Postiga 2014:


1. Ah Be Sevgilim-Seda Özay
2.Belalı Korumam- Corlonis Canan A. Düzgan
3.Aksiseda-Başak Kızıltan
4.Tesadüfen Aşk-Başak Kızıltan
5.Beni Yarına Bırakma-Burçin Çelik
6.Mis Kokulu-Bihter Türkan Ergül
7.İntikamın Sırrı- Öykü Odabaş Kanneci
8.Paramparça Zamanlar-Barış Çulcuoğlu
9.Atarlı Evliya-Mert Dedecioğlu
10.Uykusuz-Ayça Güçlüten
11.Hissiz-Lemariz Müjde Albayrak
12.21 İçindeki Hızır-Sevilay Sipahi
13.Benim Karım Bir Çocuk-Ayşenur Yazıcı
14.Aşkın Son Üç Günü-Ayşenur Yazıcı
15.Dön Muazzez-Ayşenur Yazıcı
16.Aklın Kuşu Uçsun-Ayşenur Yazıcı
17.Yoksul Ruh-Seda Küçük
18.Körebe-Süreyya Karabulut
19.Riyasız Mektuplar-Sevilay Sipahi
20.İki Kere İkimsin-Nursel Calap
21.Aşktan Öldüm-Burcu Ülker
22.Sahra-Burcu Demet
23.Kavara Nuri-Önder Şuşoğlu
24.Kısa Lafın Uzunu-Defne Samyeli
25.Gizli Kapaklı Şeyler-Dr.Gökçen Erdoğan

Postiga 2015:



1.İlknur Birdal-Satılık
2.Ece Altınkaya-Gençlik Hikayesi
3.Burcu Demet-Cambaz
4.Nurdan Keleş-Beni Aşka İnandır
5.Lemariz Müjde Albayrak-Maske
6.Ceyhan Han Ataç-Elveda
7.Aslıhan Akagöz-Senden Bebek İstiyorum
8.Elif Yılmaz-Romantik Oyun


Eveettt.... Etkinliğimizin ilk konuğu Postiga'nın 2014'de çıkardığı ve 2015'de çıkaracağı kitaplar bunlar.
Çıkardığı kitaplar arasında eksiklerim olabilir. Çıkaracakları kitaplar arasında da... Eğer benim bilmeyip de ya da unutup da sizin bildiğiniz, hatırladığınız bir kitap varsa, bana lütfen söyleyin. Böylece listeye ekleyebilirim :)

Ayrıca gördüğünüz üzere benim kitabım da 2015'te çıkacak. Romantizm serisinin 2. kitabı ROMANTİK SAVAŞ da Postiga Yayınları ile çıkacak ve o da 2015'de sizlerle olacak. Ancak öncelik Romantik Oyun'da olduğu için onu listeye eklemedim :)

Çekilişe katılmayı unutmayın. Hepinize bol şans... :)


a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook