One More Chance-Kitap Yorumu

09:00


Kitabın Adı : One More Chance
Seri Adı: Chances
Seri Sıralaması: #2
Türü: New Adult-Romance
Yazarı: Abbi Glines
Grant Carter did everything in his power to convince Harlow Manning that he was a good guy. More than a smooth-talker and someone she could trust. He had to overcome his reputation as a playboy, and his history with Harlow's half-sister, Nan, a woman with a reputation of her own.

Harlow had taken the chance, falling hard and fast for the guy who thrilled her with his all-consuming desire. After a lifetime of avoiding bad boys like Grant, she had opened herself to the possibilities of love...

But a life-changing secret has torn them apart, and now Grant and Harlow must decide if they have enough fight to make it work - or if the pain of betrayal has permanently destroyed their future.


Sonunda beklenen an gelip çattı :D One More Chance'i okuyabilmek için öyle çok bekledim ki... :D Kitaba göre sadece 48 gün...



Bana göreyse bir ömürdü. Yazar sürekli paylaştığı alıntılarla beni deli etti. Öyle bir yerde bitmişti ki kitap, çıldırmamak elde değildi.

Şimdi, ben spoiler vermemek için oldukça üstü kapalı anlatacağım kitabı. Çünkü baya spoilerlı :D


Grant, ilk kitabın sonunda Harlow'un rahatsızlığını öğrenmiş ve korkularına yenik düşüp her şeyi mahvetmişti.

Bu kitabın başında görüyoruz ki pişman olmuş. Tabiri caizse köpek gibi hemde... Kitap, Grant'ın Harlow'a bıraktığı bir sesli mesajla başlıyor. Yukarı da mesajın küçük bir bölümünü görebilirsiniz. 48 gün... Harlow gittikten sonra her gece mesaj bırakmış anlayacağınız. Pardon da madem köpek gibi pişman olacaktın niye itlik yaptın? Kız öl desen ölecek kıvama gelmişti... Pardon, zaten tüm bu tantana kız ölecek diye. 

Bunu ilk yorumda da söyledim mi hatırlamıyorum ama Grant, sana kötü bir haberim var. Herkes bir gün ölecek!

Neyse Grant bu korkusunun saçmalığının farkına varmış ve Harlow'u tekrar kazanmanın bir yolunu başlamış. Ancak Harlow ortada yok. Gazeteciler ve Grant'dan saklanıyor. Yani Grant'ın tek aradığı, Harlow'un asla cevap vermediği telefonu oluyor sonuçta...


Ancak Grant kendini parçalasa da Harlow açmaz telefonları. Mesajları da dinlemez.
Peki, bunun sebebi Grant'a kırgın olması mı? Biraz, evet ama gerçek neden olarak? Hayır!

Harlow'un bir sırrı var. Uuuuu! :D Ve bu Harlow'un zaten pamuk ipliğinde asılı olan kalbi, bu durum yüzünden daha büyük tehlikeye girebilir. Ancak Harlow sırrından vazgeçmeyecek. Evet, kitabın konusu o sır :D Okuyun öğrenin :D

Ne diyordum, Harlow kararını değiştirmeyecek ve bu kararının Grant'ı korkutacağını biliyor. Grant'ı aramıyor. Niye? Grant onu vazgeçirir diye mi? Hayır. Grant korkar, üzülür diye mi? Evet.

Kalp hastalığı dışında, ben Harlow'sa ciddi bir zihinsel hastalığın belirtilerini gördüm ve teşhisi koydum.
Bence Harlow gerizekalı :D

Kızım işsiz misin? Takıldığın şeye bak. Adam aşkından Mecnun olmuş sen hala korkar mı derdindesin. Korksun. Sanki bir şey olacak. Azıcık korku iyidir hem :D

Ara artık şu adamı diye bağırdım kitabın bir yerinde. Tabi bu hala başları :D


Sonunda Rush insafa geliyor -evet, Rush. Şimdi sırıtmaktan vazgeçin- ve kördüğümü çözüp olayları başlatıyor.

Grant, hem Harlow'u hem sırrını korumak hem de Harlow'u hayatta tutmak zorunda. Korkularını da geri plana atması gerek.
Çünkü eğer birlikte bir hayat kuracaklarsa, bu hayatta korkulara yer olamaz.


Bir kere şunu söylemem gerekir ki ben Nan'in böyle bir çıkış yapacağını taaa Fallen Too Far'dan beri biliyordum. Kız çok içine atmış yazık. Kimse de anlamamış onu. Hele o Blair cadısı... Görümce ya hemen bir taraf al. Lan hiç oturup düşündün mü bu kız cidden niye sevmiyor beni?

Hiç sevmiyorum o kızı. Neyse, yani sonuçta kendini korumak için oynadığı tüm oyunlar bitti ve taktığı tüm maskeler düştü. En azından okuyucular için bu böyle. Harlow'a da aferin. Bak kızı nasıl anladı hemen. Kardeş işte kan çekiyor. Blair'den kardeş mi olur zaten?

Bence yazar Trip ve Bethy'nin hikayesinden sonra, seriyi Nan'in hikayesiyle bitirecek. Eğer babaları bir olmasaydı Mase'le olsunlar derdim :D Ama bilemiyorum. Bence biz Mase'in de hikayesini okuyacağız. Takım bokulmasın maksat. Ama bu seri bitmese de olur yani. Okurum ben :D Daha bunun Nate'i var, Lila Kate'i var.... SPOILER SPOILER!!!!! :D

Trip ve Bethy'nin serisini de çok merak ediyorum. Ama yasında bir şeyi var ya Bethy... Trip abartmayın da hemen aşık olup çözün olayı olur mu bebişlerim? Verem etmeyin beni :D

Eveeeeettttt, bir Rosemary Beach serisinin (çok saçma oldu demi :D) daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. Bir sonra ki Rosemary Beach macerasında görüşmek üzere.

Not: Yazar Rosemary Beach'e hala taşınamamış olabilir ama Rush, Woods, Jace ve Grant'dan sonra Trip'te taş çıkarsa kesin kütüğümü oraya aldırıyor :D







You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook