Wattpad ve Okur Yazar

13:49

Merhaba canlarım :D

Bu yazımı, Wattpad'de halen devam eden serilerim/hikayelerim hakkında bilgi edinebilmeniz için yazıyorum.

Wattpad'de şu an yayınlanmış 12 hikayem var. Bunların arasında devam eden iki seri ve iki hikaye bulunuyor. :)

Nedir bunlar?

İşte bu yazıyı tam da bu soruyu cevaplamak için yazıyorum :)










Romantizm Oyunu

Aşk… Aşk, benim hastalığımın yan etkisiydi. Benim esas hastalığımın adı romantizmdi ve her şey, bir romantizm oyunu ile başlamıştı.”
İki arkadaş birbirlerini etkilemek üzere bir iddiaya girerlerse ne olur?
Steven ve Tina için her şey eğlenceli bir oyun olarak başlamıştı. Tek amaçları kazanmaktı. Bu noktaya kadar hiçbir sorun yoktu. Sorun, birbirlerini etkilemeye çalışırken, birbirlerinden etkilendiklerinde başlamıştı.
Oyuna ‘iyi olan kazansın’ ana fikriyle başlamışlardı ve biri, diğerinden daha iyiydi. Peki, ilk hangisi âşık olacaktı…
Romantizm oyunu başlasın!

Karanlık Sırlar(Karanlık Sırlar #1)

Calla Jones mükemmel bir hayata sahipti. Mükemmel bir aile, mükemmel bir okul, mükemmel bir ev… ya da en azından o hayatında ki her şeyin mükemmel olduğunu zannediyordu.
Taylor Jenkins, 8 yaşındayken ailesinden koparılıp alınmış ve hayatı tamamen mahvolmuştu. Şimdi yer altının kralı Alexander Jones için dövüşüyordu. O ringde kral olabilirdi ama kendini bu dünyada ki en sefil yaratık gibi hissediyordu.
Calla ve Taylor’ın karanlıkta kalan hayatları, birbirleriyle karşılaştıkları gün aydınlanmaya başladı.
Calla, sandığı kadar mükemmel olmayan hayatından kurtulabilir ve Taylor ailesini geri alabilirdi.
 Tek yapmaları gereken birlikte çalışmaktı. Tüm karanlık sırlar ortaya çıktığında güneş yeniden doğacaktı.

Hayatımdan nefret ettiğimi söyleyebilir miydim? Evet, kesinlikle söyleyebilirdim. Son 12 yıldır boşluğun içindeymişim gibi hissediyordum. Sanki bir hiç için yaşıyordum. Hayatım benden çalınmıştı ve şimdi yolumu bulamıyordum. Zorla çıkarıldığım her dövüş, benim için işkenceden farksızdı. Ringe çıktığımda insanların bana o ismi söylediklerini duymak ise katlanılmazdı. Şampiyon…
Taylor Jenkins’in hayatı 12 yıl önce ondan çalınmıştı. Şimdi ise tanımadığı ve istemediği hayatı yaşıyordu. Sahip olduğu tek şey öfkesiydi. Öfke ve nefret… ta ki saf mutluluk onu karanlık bir ara sokakta bulana kadar.
Daha ilk adımımı atmıştım ki sokakta güçlü bir rüzgar esti Rüzgarın etkisiyle, ikinci adımımda elma ve şeftali kokusu tüm vücudumu esir almıştı. Üçüncü adımda, geri de bıraktığım cici kızdan gelen muhteşem koku ateşli saçları ve büyük, yeşil gözlerinin görüntüsüyle birleşti. Anlaşılan cici kızlara alerjim vardı. Zira bende psikolojik problemlere yol açıyorlardı.



Güzel Hırsız(Karanlık Sırlar #2)

Kader ağlarını onları bir araya getirmek için örüyordu.
Evren onların birlikte olabilmesi için her şeyi yapıyordu ama gerçek dünyada işler farklı yürüyordu.
Vera suçtu, Parker ceza.
Birliktelikleri ise yıkımdan başka bir şey değildi.
Güzel bir hırsız, CIA Ajanı Parker Robinson’un kalbini çalmış ve geri vermemişti.




Bir Şans Daha (Karanlık Sırlar #3)

Huzurlu değildim. Mutlu değildim. Kahretsin yaşamıyordum bile. Son iki aydır bu dünyaya sıkışıp kalmış bir bedenden farkım yoktu.
Ruhumu kaybedeli 65 gün 14 saat ve 8 dakika olmuştu… Saniyeleri sayar olmuştum…
Bu hayatta en korktuğum şey kaybetmekti. Tekrar kaybetmemek için her şeyi yapmıştım. Kalbimi her türlü acıdan korumuştum. Ta ki o gelene kadar… Benim cici kızım… Benim Calla’m…
Onu kaybetmemek için her şeyi yapmaya hazırdım ama şimdi o gitmişti. Sonsuza kadar! En azından insanların söylediği buydu.
Bir mezarı bile olmayan bir kız için ‘ölü’ diyorlardı. Bunu kabul edemezdim. Ölümün üzerine çöken soğukluğuna şahit olmadan bunu kabul edemezdim… Etmeyecektim!
Ölü ya da diri onu bulacaktım. Ama biliyordum… O yaşıyordu ve ben, Calla’yı bulup geri getirecektim.
Tek ihtiyacım olan onunla bir şans dahaydı. Yaşamak için bir şans daha…

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook