Kitap Alışverişi

13:26


Aslında kitap almamama kararı almıştım :D Bir süredir de böyle toplu kitap almıyordum. Anca böyle çok merak ettiğim bir kitap olursa gidip tek olarak alıyordum ki elimde ki kitapların, en azından yarısı, Kasım'a kadar bitsin. Malum, TÜYAP var :D

Ama yaptım bir çılgınlık işte :D Hepsi de istediğim kitaplardı. Ohhh! Canıma değsin :P


Duygu'yu biraz daha almasaydım çatlayacaktım. O kadar merak ediyorum. Elimde okumam gereken 3 kitap var. Onlar bitsin direk saldıracağım kitaba. Her Şey Bitti Derken'i Mavi'nin Kitapları'ndan sevgili Müge okudu ve çok beğendi. Ben de onun kitap zevkine güvendiğim için bu kitabı kaçırmayayım dedim. Şimdi Umutsuz'u da bana o önermişti sonuçta. Ve Kitap Kokusu. Lütfen... Holder.... Sizce kaçırır mıydım bu kitabı? :D

Anılarımla Yatak Odasında daha önce duyup konusunu beğendim bir kitaptı. Not: Erotik değil :D Adında öyle bir tını var ama değil :D Kitap kargo ödüyordu alayım o zaman dedim :P :D


İlişkiler için Olimpos Yayınları'na teşekkürler :) Bu kitabı çok merak ediyordum. Hangi kitap mı? Rainbow Rowell'ın meşhur Attachments adlı kitabı. Türkiye'de olduğunu bile bilmiyordum ama yayınevi uzun süre önce çevirmiş. Bize de gidip almak düşer. Rainbow Rowell okumayanı dövüyorlar :D En azından ben dövüyorum. Bir Attachments, bir Eleanor&Park, bir Fangirl kolay kolay yazılmıyor. 

Sınırları Zorlamak gerçekten merak ettiğim bir kitaptı ve 9.90 olduğunu görür görmez aldım. Bu iki kitap, Vera'nın Rüya Kitaplığı'ndan Ecrin ile onları okumam için bekliyor :D


Bugün arkadaşımla Kızılay'daydım, dedim hadi gelmişken Cennet Ateşi Şehri'ni alayım. Evet, biliyorum. Bu o kitap değil :D Ama Cennet Ateşi Şehri 29 liraydı. 30 değil, 29!!! Ben de dedim gider internetten alırım daha iyi. Tam çıkıyordum. Arkadaşım dedi ki bu kitabı okudum çok güzel. Ben de dedim ki madem arkadaşım, sevgili kankam, dert ortağım (abartma Elif!) beğenmiş, ben niye beğenmeyeyim. Tabi ki aldım :D

Bu kitaplar nasıl bitecek bilmiyorum. Aslında cidden çok da takmıyorum. Hani bizimkiler kızsa da yine alırım ama kitaplıkta yer kalmadı. Okuyup bitireyim ki yer açılsın. Ne bileyim, beğenmediklerimi satar, takas eder ya da çekilişle veririm. Ya da okuduklarımı koliler kaldırırım (içi acıdı) O bakımdan bitsinler artık yani :D

Bir sonra ki alışveriş yazımda görüşmek üzere :D





You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook