Aylardan Aşk-Kitap Yorumu

07:33


Kitabın Adı : Aylardan Aşk
Yazarı: Meral Kır
Sayfa Sayısı: 576
Yayınevi: Müptela Yayınları
Zengin Sancaktar Ailesi'nin en küçük çocuğu olan Tanem için hayat oldukça sıradandı. Arkadaşları ve ailesinin her zaman yanında olduğu Tanem'in tek gayesi işinde ilerlemekti, ta ki katılmak için gittiği, ama katılmadığı o toplantı sonrası geçirdiği trafik kazasına kadar...

İki yıl boyunca uyuyan Tanem uyandığında, hafızasını kaybetmiş ve yanında doktoru Yağız'ı bulmuştu. Ailesi ve geçmişine dair, özellikle bir şeyleri hatırlamak istemiyor, bir şeylerden kaçıyordu sanki. Yağız, uyutulduğu esnada kendisini zehirlemek isteyen esrarengiz kişiden de haberi olmayan Tanem'e hem yakınlık duyuyor hem de Tanem'in geçmişinde ne olduğunu ve onu kimin öldürmek istediğini bulmaya çalışıyordu.
Diğer taraftan Tanem'den uzak durmaya çabalıyor, adeta onunla savaşıyordu.

Acaba Yağız, Tanem'le ilgili gerçekleri öğrenebilecek miydi ve daha önemlisi Tanem'in aşkına karşı koyabilecek miydi? 




Aylardan Aşk, benim çıktığı ilk günden beri okumak istediğim ama bir türlü alıp okuyamadığım bir kitap. Kendisini tam kuzenimin düğünün olduğu haftaya okumaya başladım ve millet düğün telaşı ile koşuşturup dururken ben kapandığım kabuğuma kitap okudum :D Az daha kınadan kaçıp kitap okuyacaktım o derece :D

Uzun, sürükleyici bir kitaptı. Kitaba da gerçekten çok emek verilmişti. Tüm bunları ayrıntılı bir şekilde anlatacağım ancak önce konuya biraz değinmek istiyorum.

Tanem Sancaktar, Sancaktar ailesinin en küçük kızıdır. Bir gün, kötü bir haber alır ve hayatı tamamen değişir. Kimse bilmiyordur bu haberin ne olduğunu. Sadece Tanem... Bu haberle tüm dünyası yıkılan Tanem, arabasına atlayıp gider ve kaza geçirir.

Geçirdiği kaza sonucu iki yıl komada kalır. Doktor Yağız, idealleri olan, hırslı, başarılı aynı zamanda yakışıklı :D biridir. Tanem'i iki yıl boyunca uyutarak devam eder tedavisine. Yeni bir tedavi yöntemidir bu ve başarılı olursa şayet, Yağız'ın tıp tarihine adının yazılmasına sebep olacaktır.

İki yılın sonunda tedaviye cevap verene Tanem uyandırılır, ancak bir sorun vardır. Tanem hiç bir şey hatırlamıyordur... Gözlerini Yağız'a açar Tanem. İlk onu tanır. Tanem'le Yağız'ın arasında bir yakınlık başlarken, Yağız ona sezdirmeden Tanem'i kaza yapmaya sürükleyen gerçeği ve bu gerçeğin onu zehirlemek isteyen şüpheli kişiyle bağlantısını araştırıyordur.

Yağız eğer geçmişinin pençelerinden kurtulabilirse ve kalbini Tanem'e açabilirse, hem ona hem kendine yeni bir hayat verebilir ama bu o kadar da kolay değildir...
"Güven demek Yağız'dı. Güzel demek, onun gözleriydi. Cesaret demek onun kalbiydi. Eksik olduğunu bildiği sevgiyiyse Yağız'a o verecekti" syf 170

Kitap 10 Eylül'de başlıyor ve o tarihten sonra bölümler, aylara ayrılarak devam ediyor. Eylül, Ekim, Kasım.... Her ay farklı bir renkle belirtilmiş ve yeni bir kapak şeklinde yapılmış. Kapaklarda ay ismi ve o ayla ilgili güzel bir söz yazıyor. Kitaba yandan baktığınızda rengarenk görünüyor.

Bir de ayraç var tabi... şemsiye şeklinde ki o güzel ayraca da bayıldım...

Karakterler çok güzel bağlanmış birbirine. Sancaktar ailesi, Yağız, Doruk ve geri kalan tüm karakterler iç içe geçmiş ve yeni bir aile haline gelmişti.

Bir de Asya ve Doruk'un hikayesi var tabi... Kitabımızın bir diğer çifti Asya ve Doruk. Eğer onların hikayesini bir an önce okumazsam çıldırabilirim. Çok ama çok merak ediyorum. Yazar kitabın adını da açıkladı. Aşkı Seçtim. Dedim ya merakla bekliyorum. Çıksın bir an önce :)

"Yüreğimi paramparça eden, nefesimi kesen, boğazımı düğümleyen bu aşkı istiyorum. Yazgımda vazgeçmek varsa bunu bana seçtirme. Kaderim ayrılıkla sonuçlanacaksa isyanımı bağışla Allah'ım." syf 232




Kuzenim bu kitabı son bahar kitabı olarak değerlendirdi. Aslında haklı olabilir... O zaman şöyle diyorum. Yağmurlu bir günde alın kahvenizi eline, diğer elinize de bu kitabı, geçin camın önüne, örtün üzerinize sıcacık bir battaniye, şal... Okumaya başlayın. Düşüncesi bile insanı heyecanlandırıyor :D 






You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook