İlk Defa-Kitap Yorumu

11:38


Kitabın Adı : İk Defa
Orijinal Adı: Losing It
Yazarı: Cora Carmack
Seri Adı: Losing It
Seri Sıralaması: 1
Türü: Romantik
Yayınevi: Pena Yayınları
Sayfa Sayısı: 280
İLKLER ASLA UNUTULMAZ...
Üniversitenin tek bakiresi olarak mezun olmak istemeyen Bliss hızlıca birini bulup bu işi çözmeye karar verir. Mümkün olduğunca çabuk... Tek gecelik bir ilişki... Bliss o kişiyi bulur ancak gerçekten gülünç bir bahaneyle onu yatakta bırakarak kaçar. Ertesi gün sınıfa giren yeni tiyatro öğretmeni ona çok tanıdık geliyordur. Bliss tam sekiz saat önce onu yatakta bırakmıştır... Yalnız... Çıplak...



Yeni bir kitap yorumu ile karşınızdayım :) Bu sefer benim 'çerezlik' dedim kısa, akıcı ve çok tatlı kitaplardan birinin yorumuyla karşınızdayım :)

Kitaba gece uykum kaçınca başladım ve o gece bitirdim. Tabi hızlı okumamın da etkisi var bunda ama yine de çabucak okunup bitecek cici bir kitap :)




Bliss, tanıtımda da belli olduğu üzere arkadaşlarının arasında, üniversiteye gidip de hala bakire olan bir kızdır.
Konservatuvar öğrencisi olan Bliss, arkadaşının da gazına gelerek bu işi bitirmeye karar verir.

Bir bara gider, mükemmel bir erkekle tanışır ve onu tabiri caizse eve atar :D
Ancak tam olayı noktalandırmak üzere olduğu kısımda korkar ve berbat bir bahane ile onu yatakta yalnız ve çıplak bir şekilde bırakıp kaçar.
“Davet mi bekliyorsun?” diye sordum, kapının dışında dikilen Garrick’i süzerek. “Bana bir vampir olduğunu söyleyeceğin bölüm mü geldi?”
Kıkırdadı. “Hayır. Yemin ederim soluk tenimin tek nedeni İngiliz olmam.”

Üstelikte gerçekten de harika birini bulmuştur. Adam yakışıklı, seksi, kibar ve centilmen biridir. Hani Bliss'in onu ikna etmesi için diğer erkeklere göre bir tık daha fazla uğraşması gerekmiştir.

Aslında Garrick onun hayallerinin erkeği olabilirdi. Tabi Bliss onu kendi evinde bırakıp kaçmasaydı. Yalnız.... çırılçıplak.

Şey bir de Garrick onun yeni tiyatro öğretmeni çıkmasaydı.
Bu işin kötü sonuçlanabileceği pek çok durum vardı. Ama yine de hayatımda ilk kez kendi hayatımı bir kitap sayfasında okuduğum bir karakterin öyküsünden daha ilginç buluyordum. Ve Tanrım, öykünün sonunu bilmek istiyor muydum acaba? 

Romantik komedi tadında çok eğlenceli bir hikayeydi İlk Defa.

Bliss ve Garrick'in birbirlerinden kaçma çabaları, Bliss'in inadı, Garrick'in ona olan ilgisini saklayamaması filan çok sevimliydi.


Garrick İngiliz aksanı ise tam aşık olunmalıktı :D Benim nedense değişik aksanlara karşı bir takıntım var. Bayılıyorum İngiliz aksanına.
“Bu yüzden beni öptün, değil mi? Siz Amerikalı kızlar, hepiniz aksana bayılıyor gibisiniz,” dedi.

Yazarın en sevdiğim özelliği karakterlerin başına türlü türlü belalar açmasıydı. Hani en olmadık yerde en komik sorunlar ortaya çıktı. Bu nedenle kitabı okurken oldukça eğlendim.

Ama tabi her şerde bir hayır vardır. Bu problemler bir çok güzel olaya da vesile olmadı değil yani.
Ve bu güzel olayları okumak ayrı bir eğlenceliydi. Her sorunun sonunda farklı bir eğlence bekliyordu bizi yani.
"Eğer eline doğru olanı yapabileceği bir fırsat daha geçse yine aynı şeyleri yapardı diye düşünüyorum. Bu öykü yüz seferin doksan dokuzunda mutsuz sonuçlanacak olsa bile tek bir seferlik mutlu sonu yakalamak için yine değer.”

Uykunuz mu kaçtı? Canınız mı sıkıldı? Yaz geldi, sahilde güneşlenirken okuyacak bir şeyler mi arıyorsunuz? İlk Defa tam da bu anlar için bir kitap :)

Benim önerim bu kitabı hemen alıp okuyun :)







You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook