Crossfire Serisi #2 'Sende Kendimi Buldum'-Kitap Yorumu

11:50



Kitabın Adı : Sende Kendimi Buldum
Orijinal Adı: Reflected in You
Serinin Adı: Crossfire Serisi
Sırası: 2
Yazarı: Sylvia Day
Yayınevi: Doğan Kitap
Sayfa Sayısı: 353
Türü: Erotik Romantik
Sakın korkma!

Zifiri bir karanlığa açtım gözlerimi. Gideon, yatağı hafifçe çökerterek yanıma oturdu ve üzerime eğilip aramızdaki battaniyenin üstünden kollarıyla sardı bedenimi. Parmaklarımı göğsüne dokundurunca çıplak tenini hissettim. İnledi ve dudaklarını dudaklarımdan ayırmadan bana doğru eğilerek ayağa kalktı; aramızdaki battaniyeleri çekip attı.

Crossfire serisinin ilk kitabı Sana Soyundum'la başlayan Gideon ile Eva'nın tutkulu aşkı hiç hız kesmeden sürerken araya eski sevgililerin girmesi, her ikisinin de şiddet dolu geçmişinden karanlık yüzler bu ilişkiyi bambaşka boyutlara taşıyor.

Bakalım, namı diğer Bay Tehlikeli ve Gizemli'nin bir türlü dile getiremediği korkunç sır aydınlanacak mı? Eva'nın farkında olmadığı büyük tehlike ne? Sende Kendimi Buldum'da, Crossfire serisinin heyecan dozu daha da yükseliyor.




Crossfire serisi 2.kitabıyla devam ediyor!!!
Çiftimiz bu kitapta daha bir aşık daha bir imkansız.

Bir kere Eva saçma sapan bir şekilde aşırı derece kıskançtı bu kitapta. Resmen acıdım Gideon'a. Ve bu kitap beni ciddi anlamda çok ağır sinir krizlerine sürükledi. Boşuna değil yazar kitaptan sonra bir yıl ağlamış. 

Bunların hepsinden bahsedeceğim. Ama isterseniz biraz daha konuyu yayarak konuşalım bunları.
"Gizemli ve tehlikeli. Ve tümüyle benim"


Kitap gayet güzel başladı aslında. Eva ve Gideon çok aşıktı. Çok tatlılardı. Eva hala maldı filan. Sonra birden daha da mallaştı. Ergen ergen trip atmalar. Yok efendim saçma sapan olaylarda kıskançlık krizine girmeler.
Hayır yani adam elini sallasa ellisi. O tipinle zekanla sana aşık olmuş. Ben bu adamı nasıl elimde tutarım diye düşünmek yerine adamı kendinden uzaklaştırmaya çalışıyorsun senden.

Eva'dan 'bana neden günaydın mesajı atmadın?' ya da bir 'hmm ok pki. bb. .s.s' filan bekliyordum ama neyse ki daha o kadar düşmedi :D
“Herhangi başka birisiyle güleceğime, meleğim, seninle kavga ederim.”

Kitapta en çok şaşırdığım şeylerde biri, Eva'nın onca yaptığı şeyden sonra Gideon'un yine ona dönmesi, yine onu affetmesiydi. Kıskançlığı beni bile sinir krizine soktu. Tamam dedim Gideon. Aşıksın anladık ama bu kız çocuğa öyle bir şey yaptı ki... işte kitap o noktadan sonra benim için Eva'ya suikast planları kurarak ve Gideon'u kınayarak geçti. Tamam, seviyorsun ama o yaptığı şey... hayır zorlamayın söylemeyeceğim :D Gidin okuyun :D Sadece şunu söyleyebilirim. O olaydan sonra Gideon'un Eva'yı öylesine kolay affetmesi bence midesizlikten başka bir şey değildi. İlişkileri o noktadan sonra sapkın bir ilişkiye dönüştü. Birbirleri olmadan nefes alamayan çiftler vardır evet. Ama bunları ki öyle değil. Artık hastalık derecesinde bağlanmışlar. Muhtaçlar sanki. 

Ve bence aşktan çok geçmişte aldıkları yaraları sarmak için birbirlerine tutunmak onların ki. Sağlıklı bir şey değil yani. Bence toplu terapiye gidin. Bundan daha faydalı olacağını garanti edebilirim.
“Meleğim, sana saplandım. Sana bağımlıyım. Sen hayal ettiğim, istediğim ve ihtiyacım olan herşeysin. Sen herşeysin. Seninle yaşıyor ve nefes alıyorum. Senin için.”

Kitabın son... belki de 60 sayfası oldukça aksiyonlu geçti. Ne oldu lan? Nasıl oldu lan? Demeden kitap bitti. Biz başka bir olay için üzülürken, sinirlenirken, yazar oradan başka bir darbe vurmaya hazırlanıyormuş meğersem. O son bölümler nasıl geçti bilemedim. Ne ağladım Gideon'a. Eva'ya değil. Tamam, ona da üzüldüm. Sonuçta olanlar onun hatası değildi ama Gideon'u o son bölümlerde o halde okumak (hayırrrr ne olduğunu yine söylemeyeceğim *EvilLaugh*) beni mahvetti. Darmadağın oldum resmen.

Ve kitap beni öyle bir boşlukta bırakarak bitti ki o gece uyumayıp diğer kitabı da bitirdim :D

Yani serinin en olaylı, en çarpıcı kitabı buydu. Sadece karakterlerin değil bizim de hayatımızı değişirdi ve yazar bize Eva ve Gideon'un sağlıksız bir ilişkileri olduğunu ama yine de bu dünyada birbirlerinden başka da gerçekten güvenebilecekleri kimseleri olmadığını göstermiş oldu o son bölümlerde.


Crossfire serisi 3.kitabı 'Sana Bağlandım' ile devam ediyor...








You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook