6.Gezgin Kitap Kardeşliği ile Blog Turu 'Gece Geçen Gemiler' 2.Gün:Kitap Yorumu

12:45


Bir Gezgin Kardeşliği ile blog turundan daha hepinize merhaba :D

Bu turda sizler için biz Gezginleri ezip geçen bir kitabı konuk ediyoruz. 
Okuma etkinliğinden sonra, turumuzda da bize destek olan Altın Bilek Yayınları'na teşekkür ediyor ve yorumuma başlamak istiyorum :)
“Sevgili kadınım; dedi. Kaliteli bir şiir kitabının içinde yaşamıyoruz. Düz yazı bir kitabın ciltsiz basımı bizim yaşadığımız yer."



Bernadine yaşama amacını bulduğunu düşündüğü anda hastalandığını öğrenir ve tüm umutları kalbinden zorla sökülüp alınmış ağır yaralı bir gazi gibi hissederek sağlığına kavuşmak üzere günlük hayatın tüm yorucu angaryalarından uzak bir köşeye çekilir.

Mutsuzluğun içine hapsolduğu o anda ise ona tekrar mutlu olmayı öğreten kişiyle tanışır. 

Huysuz Adam!

“Robert Allitsen'a gelince acı çekmek kesinlikle onun zihnini asilleştirmişti ya da hayal kırıklığı yaradılışını yumuşatmıştı. 'Huysuz Adam' adını tam anlamıyla hak ediyordu ve bu ada zafer kazanmışçasına gizli bir hoşnutlukla sıkı sıkıya sarılmıştı."

Bernadine ve Huysuz Adam'ın sıradışı bir ilişkisi var bence. Bence ikisi de birbirlerine iyi geliyorlar. 
Ne doğru düzgün hasta oldular çünkü kitap boyunca ne de verem yüzünden acı çektiler.

Huysuz Adam asla Bernadine'e olmadığı biri gibi davranmadı. Bernadine'de onu huysuzluğunu asla yargılamadı.

Tüm bunları bir kenara bırakıp birbirlerini oldukları gibi anlamaya çalıştırlar ve tüm o bilgece konuşmaların arasında huzurlu bir arkadaşlık kurdular.

Ancak elindekinin kıymetini kaybetmeden bilemezmiş ya insan. Onlarınki de o hesap. Birbirlerini kaybetmeden birbirlerinin değerini anlayamıyorlar. 


Bu nokta da çığlıklar atmaya başladım. Nolurrrr!!! diye yalvardım yazara ama beni duymadı. Kitap kısa diye sevinirken birden kendimi 'niye kısa?' diye ağlarken buldum.

Kitabın sonunu yine önceden okuduğum için :D az çok tahmin ediyordum. Yani böyle biteceğini biliyordum ama BÖYLE bitmesi... beni esas şok eden şey bu oldu.

Kitap yüzünden bütün gece acı çektim. Korkunç derecede hem de. Acı çekmemin sebebi ise şoktu kesinlikle. İnsan bildiği bir sona nasıl şok olabilir? bu soruyu sorduğunu sorar gibiyim ama oluyor işte :D 

Bence mutlaka okuyun. O zaman ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.

Kitabın dili sade ve akıcıydı. Öyle hızlı bitti ki baştan açıp bir daha okumak istedim. Kitaba bütün gece sarılıp öyle uyumak istedim. Huysuz Adam'ı bağrıma basmak istedim. BENDE BİR HUYSUZ ADAM İSTEDİM!!! :D

Ama tabi ki her istediğimiz olmuyor bu hayatta 


Kitabı hemen şimdi kitapsihirbazi.com'dan satın alabilirsiniz :)


A B C D E
Elif Yılmaz








a Rafflecopter giveaway

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook