19.İzmir Kitap Fuarı

03:52


"Bir fuara da gitme be!" dediğinizi duyar gibiyim :D Bu sene sondu bu zaten :D Söz daha fuar yok bana. Ama tabi bu dayak yeme pahasına da olsa kitap almaktan vazgeçeceğim anlamına gelmiyor. :D
Ayakkabı yerine kitap alan bir kızım ben de işte :D

'Ee bu kitaplar eksik!' Hayır eksik değil. Az aldım sadece o kadar :D



Bu sene 19.su düzenlenen İzmir kitap fuarına sevgili Bir Kitap Delisi ile birlikte 23 Nisan'da gittim. 23 Nisan nedeniyle oldukça kalabalıktı fuar. Adım zor attık :D

Yine de istediğimiz kitapları almayı başardık :D

Bakalım neler almışım :))


İlk durağım Dex yayınlarıydı :) Dex'den Kış Güneşi ve Kıyamet Sonrası kitaplarını aldım.

Kıyamet Sonrası'nın ilk kitabı Meleğin Düşüşü'nü yıllar yıllar önce :P (tamam geçen yıl :D) okumuş ve çok beğenmiştim :) O yüzden kitap çıkar çıkmaz fuar listeme ekledim ve satın aldım :) Şimdi okunmayı bekliyor :)

Kış Güneşi, benim İngiltere'de can sıkıntısından okuyup çok beğendiğim kitaplardandı :) Kitabın yorumuna buradan ulaşabilirsiniz :)

Kitabı okudum okumasına ama yine de alıp bir daha Türkçesini okudum :D Evet, yanlış duymadınız. Kitabı 2.kez okuyup bitirdim :D


Fuarda kuzenimde benimle birlikteydi ve kitabı beraber alıp, beraber okumaya başladık :D Ben tabi ki ondan önce bitirdim :D


İkinci olarak Pegasus Yayınları'nın standına uğradım. Aslında Pegasus'dan almak istediğim çok kitap vardı ancak kendime az kitap alacağım diye söz vermiştim. Bu yüzden de bir kitap aldım ama keşke Juliette Cemiyeti yerine Ruh Çığlığı'nı alsaymışım. Kitaba başladım ve çok da beğendiğimi söyleyemem. Bana biraz 80 Gün Arzunun Rengi kitabını hatırlattı. O kitabı da sevmemiştim.


Daha sonra Yabancı Yayınları'na uğradım. Aşkın Gölgesi'ni fuardan almadım ama o da bu ay kitaplığımda yerini alan kitaplardan :) Bu güzel kitap için Yabancı Yayınları'na çok teşekkürler ) Kitabın turu bugün itibari ile başladı :) 

Cennet benim hala başlayamadığım bir serinin 3.kitabı.
Serinin ilk kitabını İstanbul fuarından aldım. İkinci kitabını Bursa fuarından ve 3.kitabı da İzmir fuarından :D Değişik bir şey oldu yani :D


Daha sonra Epsilon Yayınları'na geçtim. Gelin benim Bursa fuarı için hazırladığım kitap listemdeydi ama ben fuara gidene kadar baskısı bitmişti :( Ben de bu fuardan aldım ve yanında yazarın Düğün kitabını da sepete attım. Ancak Düğün'ü alırken kontrol etmediğime pişman oldum çünkü baskı hatası var. Sayfaların bazıları hasarlı. :( Yine de okunmayacak gibi değil :)


İlk Defa, baya uzun süredir almak için can çekiştiğim bir kitaptı ve sonunda aldım :D Stantta ki görevli kitabın fuar boyunca en çok satan kitap olduğunu söyledi ve bu da beni baya heyecanlandırdı. Ancak kitapla ilgili şöyle bir sorun var ki....


Beklediğim kadar kalın değil :( Hemen biter bu ama :( Bitmesin bence :D biraz daha yazsa yazar öyle okusam? Olmaz mı?


Son olarak Ephesus Yayınları'nın standına uğradım. Seni Sevmek İstemedim bir ara listede vardı ama sonra dedim ki başka bir alışverişte alayım. Ancak kitabın son kaldığını görünce çok gaza geldim ve aldım :D Yazarın diğer kitaplarını da bir ara alacağım inşallah :D

İşte benim fuar ganimetlerim :D Siz de bana kendi alışveriş resimlerinizi gönderebilirsiniz :)



Elif Yılmaz






You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook