Be With Me (Wait For Me #2) Kitap Yorumu

06:12




Kitabın Adı: Be With Me
Serinin Adı: Wait For Me
Seris Sıralaması: 2
Yazarı: J.Lynn(Jennifer L. Armentrout)


Merhabaaaaaaa :D

Çok uzun zamandır blog turları dışında bir kitap yorumu yazmıyordum. Kısmet bugüneymiş. 
Efenim yine bir Jen kitabı ve yine Wait For You serisi. Ben bu seriyi çok seviyorum ya :D En sevdiğim New Adult serilerinden biri de bu. Öyle ki Be With Me'nin çıkışını sabırla bekledim


Bekledim beklemesine ama iyimi yaptım bilemedim. 
Ben bir kitabın hakkında yorum yazıyorsam, o kitap asla kötü değildir. Ha yazmadıklarım kötü müdür? Çok nadir. Yazmıyorsam bilin ki tamamen çok üşengeç olmamdan kaynaklı bu :D

Efenim Jase maalesef bi Cam değildi. Harften kaybediyor. Jase değil de Jace olsaydı tam süper olurdu bence :D



Efenim kim bu Jase ve Tess? Bir tanıyalım isterseniz.
Jase, aşkım bebeğim Cameron'umun en yakın arkadaşı ve Tess'de onun kız kardeşi. :D
İşte bir kitapta en sevdiğim konulardan biri :D Kardeşinin en yakın arkadaşına aşık olan kız :D

Wait For You'yu okuyanlar bilir. Sanki Avery'nin inadınaymış gibi Cam'in kız kardeşi Tess bir dansçıydı. Ülkenin dört bir yanında geziyor ve gösteriler yapıyordu. Tess talihsiz bir kaza sonucu sakatlanır ve dans kariyerine ara vermek zorunda kalır. Geleceğinin olacağı belli değildir. Bu yüzden yedek plan olarak üniversiteye gitmeye karar verir. Cameron'ın gittiği okula gidecek ve yurtta kalacaktır. Ancak ortada pek de küçük sayılmayacak bir sorun vardır. Jase Winstead.

Jase ve Tess hayatları boyunca hiç unutamayacakları bir öpücüğü paylaşmışlardır. En azından Tess asla unutamayacağını düşünüyordur. Çünkü Jase olaydan sonra bu konuyu bir daha açmaz.

Tess sakatlığı yüzünden yeteri kadar kötü bir dönem geçirirken bir de Jase'e karşı hissettiği duygulardan kurtulmaya çalışıyordur. ancak Jase sanki özellikle yapar gibi Tess'in unutmasına asla izin vermiyordur.

Ben dengesiz kız çok okudum ama bu kadar dengesiz bir erkek ilk defa okudum.
Kızı öpüyor, hataydı diyor. Okay, bunda sorun yok. Sorun kızı bir daha öpüp, bir daha hataydı demesiyle başlıyor. Tess hadi tamam diyor, bu da hata olsun. Bu sefer Jase aynı şeyi tekrar yapıyor. Kızı kendine aşık ediyor. Hataydı diyor. Onu yapıyor. Yapamam diyor. Bunu yapıyor, olmaz diyor. Bir diyor gel Tess seni seviyorum bir diyor yok Tess ben sana göre değilim.

Evet, Jase'in sırları var. Bunu kabul ediyorum. Az buz şeylerde değil hani. Öyle Cameron'ın ki gibi ergen ergen olaylar değil. 

(Cameron kız kardeşine şiddet uygulayan erkek arkadaşını öldüresiye dövmüştü. Bu nedenle kendini hiç affetmedi. Bence affet Cam. Ellerine sağlık. Bir de benim için döv :D)

Ancak bu sırlar yüzünden sürekli böyle istemem yan cebime koy havalarında gezince insan yoruluyor tabi. 

Ancak Tess'de ki nasıl bir aşksa artık bu kız hiç pes etmiyor. Kızıyor, sinirleniyor ama yine sevmeye devam ediyor. Yine sabırla Jase'in ona geri dönmesini bekliyor.

Tabi ki sonunda muradına eriyor ama tabi bu ikisi mutlu sona kavuşa kadar biz verem oluyoruz :D

Yine harika bir kitap yazmıştı Jen. Tebrik ediyorum kendisini :D Dili, karakterleri, kurgusu her şeyi güzeldi ama dediğim gibi, bi Cam değildi :D

Bir sonra ki yorumum da görüşmek üzere efenim. Esen kalın :D


  A B C D 

Elif Yılmaz





You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook