Bakire-Kitap Yorumu

04:04

Small Plains Bakiresi kimdi ve nasıl öldü?

Acımasız bir cinayetle değişen hayatlar
Küçük bir kasabadaki sahipsiz bir mezar
On yedi yıldır saklanan korkunç gerçeği öğrenmeye hazır mısınız?
Kansasın kırsal kesimindeki küçük bir kasabanın halkı, genç bir kızın adsız mezarını Small Plains Bakiresi olarak kabul etmiştir on yedi yıl boyunca. Bazı kişilere göre mucizelere ve açıklanamaz iyileşmelere sebep olan bu mezarla ilgili söylentiler de zaman içinde dilden dile yayılmıştır.
Ama karla kaplı arazide bulunan, buz tutmuş çıplak cesede gerçekte ne olmuştur? Ve neden genç Mitch, cesedin bulunmasından bir gün sonra, arkasında çılgına dönmüş sevgilisi Abbyyi ve en iyi arkadaşı Rexi bırakarak kasabadan apar topar ayrılmıştır?
Bu şekilde kasabadan ayrılan Mitch, yıllar sonra Small Plainse geri döndüğünde, unutulmuş sırları ve gerilimi tekrar alevlendirecektir. Mitche karşı hâlâ bir şeyler hissetmekte olan Abby ise onun gidişinin arkasındaki gerçeği açığa çıkarmakta kararlıdır. Şimdi, üç eski dost kendilerinin ve küçük kasabalarının kaderini değiştiren o gecenin getirdiği sonuçlara katlanmak zorundadır.


Kitabın Adı: Bakire
Orijinal Adı: The Virgin of Small Plains
Yazarı: Nancy Pickard
Türü: Gerilim
Yayınevi: Ephesus
Sayfa Sayısı: 351



Çok sürükleyici bir kitabın yorumuyla karşınızdayım efenim :D
Bakire'nin kapağına çok uzun süre bakıp hasta oldum :D Tüyap'da alacaktım ancak almamıştım. Daha sonra Ankara Kitap Fuarı'ndan aldım ve sevgili Pensieve ile birlikte okumaya başladım :)


İkimiz de çok sevdik :D Ben böyle heyecanlı şeyleri severim. Hiç de öyle 'Katil kim?' tadında bir hikaye değildi. Yani evet, katili merak ediyorsunuz tabi ki ama tahmin etmeye çalışma ihtiyacı duymuyorsunuz. Sadece ne olduğunu ve ne olacağını merak ediyorsunuz. Şimdi ise... o pek önemli değil bu kitapta. Sizi meraklandırmakdan başka bir işe yaramıyor çünkü.


Mitch ve Abby. Ah, zavallı Mitch ve Abby! Bu ikisi birbirine çok aşıktır. Öyle böyle değil. Hani şu lisede tanışıp evlenen çift var ya, hah işte bunlar onlardır. Ya da öyle olacaklarını umuyorlardır. Ancak pek de öyle olmaz. 

Bir gece hayatları kim olduğu bilinmeyen bir kızın ölümüyle tamamen değişir. Olmaması gerektiği halde, bakirenin cesedi Abby'nin doktor babasına getirildiğinde, Mitch, Abby'nin evindedir ve olmaması gereken o yerde görmemesi gereken şeyler görür.

Bazen en iyisi 3 maymunu oynamaktır ama Mitch her şeyi görmüş, duymuş ve biliyordur.

Mitch'in babası ertesi gün olmadan onu kasaban uzaklaştırır ve Abby geri de eli böğründe bir şekilde kalır.


Kasabalı yıllar sonra bile isimsiz kızın mezarına sahip çıkıyordur. Hatta, bu isimsiz kızın onlara, ona bir mezar vermelerinin karşılığı olarak yardım ettiklerine inanıyorlardır. Yani kızın mezarı onlar için bir çeşit türbe ya da daha doğru bir şekilde ifade etmek gerekirse yatırdır.

İsimsiz bir mezar, herkesin hayatını mahveden sırlarla orada öylece duruyordur. Olay unutulmuştur ta ki Mitch'in annesi ölene ve Mitch, geri dönene kadar. 

Ondan çalınan hayatı geri istiyordur. Abby geri istiyordur ve kara toprağın altında gizli kalan sırları ortaya çıkaracaktır.

Önce kızın kim olduğunu bulacak ve sonra onu öldüreni ortaya çıkaracaktır. Ancak ortada sadece tek bir sır yoktur.


Kitap beni her sayfada daha çok meraklandırdı. Ayrıca Mitch ve Abby yüzünden resmen acı çektim. Böyle onlar kavuşsun diye saçımı başımı yoldum resmen. Karakterler acı çektiğinde seviyorum. Çünkü en sonunda mutlu sona kavuşacaklarını bilmek hoşuma gidiyor :D

Zaten kolay elde edilmiş bir mutlu sonun gözümde hiç bir zaman değeri olmamıştır :D

Bu kitaba 5/5 versem bile yetmez :D Daha fazla verebiliyor muyuz? Veremiyor muyuz? Pki. tmm. .s.s :P

Kitabı mutlaka alıp okumanızı öneriyorum. Kitabı hemen şimdi güzel bir indirimle almak için kitapsihirbazı.com'a gidin :)

Elif Yılmaz


  A B C D  






You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook