2.Gezgin Kitap Kardeşliği Blog Turu 'Sevgililer Günü' Kitap Yorumu+Hayali Cast

01:57



      Sevgililer Günü                                                                                                                     İhtiraslı Gece                                                                                                       Milyarder Hunter Osland gözlerine inanamıyordu. Ailesinin yeni satın aldığı şirketin çalışanlarından biri, tek gecelik ilişki yaşadığı Sinclair Mahoney'di. Yaşadıkları ihtiraslı gecenin anıları zihninde hala taze olan Hunter, ilişkilerini yeniden canlandırmak istedi. Ama Sinclair'in şirketin yeni CEO'suna karşı ihtiyatlı davranması, Hunter'ı bambaşka bir eylem planına yöneltecekti.                                                                                            Önce Sinclair'e yönetim kademisinde ne kadar çekici olduğunu gösterecek sonra da bunu yatak odasında ayrıca ispatlayacaktı.                                                                                                                                                                                Aşkın Rolü                     Cashel Burgess'ın halkla ilişkiler ekibi, şirketin itibarını kurtarmak ve patronun müşfik yönünü gözler önüne sermek için bir fikir öne sürer. Cash, Avustralya'nın en romantik çiftinin seçileceği Sevgililer Günü yarışmasına girecektir. Tek sorun Cash'in bir kız arkadaşının olmamasıdır. Lucy Grant ise beş para etmez eski kocası yüzünden  Sevgililer Günü'nden nefret etmektedir. Cash ona reddedemeyeceği bir teklif yapar. Avustralya'nın en eğlenceli çifti olmuşlardır. Ancak erkek, sevgili rolünü bu kadar iyi yapınca, kadın da bu kurguyu gerçeğe dönüştürmeye heves edecektir illa ki.                                                                                                                                                                                                                                                                                Peri Masalı                                                   Miranda kalabalıkların içinde kaybolmayı tercih eden biriydi. Ancak bu bir peri masalı düşlemesine engel değildi. Yeni patronu Rafe Knighton inanılmaz derecede karizmatik ve çekici biriydi ama Miranda'nın beyaz atlı prensi olmaya uygun değildi.                                                                                                                                       Rafe Knighton artık durulmak ve hayatını birleştireceği kadını bulmak istiyordu. Amacına ulaşması için Miranda'nın organizasyon yeteneğine ihtiyacı vardı. Ancak onunla zaman geçirdikçe başkalarının dikkat etmediği birçok özelliği olduğunu fark etmeye başladı.                                                                                                                                                                                                                                                       Acaba dediği dedik Sinderella hak ettiği sona kavuşacak mı dersiniz?                                                                                                   

Gezgin Kitap Kardeşliği'nin 2. blog turu durağından herkese merhaba :D

2.turumuzda sizin için Harlequin-Beyaz Dizi yayınlarına ait güzel bir kitabı inceledik.

Öncelikle söylemek isterim ki ben çok uzun zamandır Harlequin okumak istiyordum. Kısmet bu turaymış :D

Tam da sevgililer gününde sizin için bu güne uygun bir kitap seçtik ve ben Okur-Yazar turun 4.günün de sizinle yorumumu ve kitapta ki üç hikaye için de oluşturduğum hayali oyuncu seçimlerimi paylaşacağım. 

Not: Bu yazar sınır tanımayan bir hayal gücüne sahiptir. Aklınızı kaçırmanıza sebep olacak cast seçimim için şimdiden çok pardon :D



Kitabımız üç farklı hikayeden oluşuyor efenim. 
1.İhtiraslı Gece
2. Aşkın Rolü
3.Peri Masalı

Tüm hikayeleri hızlıca şöyle bir anlatmak istiyorum :D

Üçü de aşk hikayesi :D (Hadi canım. Ciddi misin? Uyduruyorsun? :P)

İhtiraslı Gece, yaşadıkları tek gecelik ilişkinin ardından beklenmedik bir anda karşılaşan Hunter ve Sinclair'in hikayesini anlatıyor.  Hunter'ın ailesi Sinclair'in çalıştığı şirketi satın alıyor ve olanlar oluyor.
Hunter ve Sinclair birlikten kuvvet doğar ilkesiyle yola çıkıyor ama ortaya bambaşka bir şey çıkıyor. Güya ilişkilerini profesyonel tutacaklar ama ben hep ne derim? 'O işler öyle olmuyor' :D

Aşkın Rolü, karşılıklı çıkarları için sahte sevgilileri oynayan Cash ve Lucy'nin hikayesini anlatıyor. Sahte sevgili olayı benim en sevdiğim kurgulardan biri. Bir en yakın arkadaş aşkı bir de en yakın arkadaşın kardeşiyle yaşanan aşkı kurgulayan hikayeleri çok seviyorum. Bir de sahte sevgiliyken aşık olanları anlatan hikayeleri :D
Cash'in iyi bir reklama ihtiyacı var Lucy'nin de büyük annesinin evini kurtarabilmek için paraya. Tek yapmaları gereken bir hafta boyunca sevgili gibi davranmak. Ancak ne zaman bir kadın ve bir erkek sevgili gibi davranmaya başlasa, taraflardan biri mutlaka aşık olur. Ya da ikisi de birbirine aşık olur. Kim bilir? :D

Peri Masalı, bir peri masalından medet uman kül kedisi Miranda ile beyaz atlı prensin ta kendisi Rafe'in hikayesini anlatıyor. Aslında ikinci hikaye ve bu hikayenin kurguları az çok birbirine benziyor. Miranda ve Rafe tanışırlar. Rafe'in başarılı olmak için Miranda'nı  organizasyon becerilerine ihtiyacı vardır ancak organizasyonlar Rafe'e doğru kişiyi bulması için yardım etmeyecektir. Rafe, insanların gözünde çizdiği 'eğlenilecek erkek' imajını silmek için Miranda ile nişanlı gibi davranıyor ama en sonunda başına... şey yani eline geçen bir tabak spagetti oluyor.

Harlequin yayınları bir seferde bir kaç roman okuyabileceğiniz kitaplar sunuyor size. Yani, haftasonu için küçük bir kaçamak yapacaksınız. Yoğun iş temposundan dolayı kitap okumaya fırsat bulamayan birisiniz ve bu kaçamak da kısa,öz, sade ve eğlenceli bir kitap okumak istiyorsunuz. Ya da Cumartesi günü yeni bir kitaba başlayıp bitirememek yerine hızlıca bitirebileceğiniz ama gerçekten zevk alacağınız bir kitap arıyorsunuz. İşte o zaman Harlequin sizin için doğru adres.

Kısa kısa hikayeleriyle okuması oldukça kolay ve zevkli.

Hemen www.harlequintr.com'a gidin ve kendi kitabınızı edinin


 A B C D 



Sevgililer Günü-Hayali Cast


İhtiraslı Gece

Hunter Osland'la tanışın.


Kendisi ihtiraslı bir gece nin baş rol oyuncularından zengin, zeki, esmer yakışıklımız.
Hunter için Pedro Soltz'u düşündüm. İyi düşünmüş müyüm? 
Bence düşünmüşüm :D Baksanız önümüzde ceketini iliklemeler filan. Aaaaa Hunterrrr :D

Sırada aynı ihtiraslı gecenin diğer kahramanı Sinclair Mahoney var. Kızıl saçlı, çalışkan güzelimiz bir bakış attı Hunter'ın kalbini yaktı resmen :D


Sinclair'i oynaması için Deborah Ann Woll'a teklif götürmeyi düşünüyoruz. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? :D

Efenim hemen Sinclair için bir Before-After yapmak istiyorum.

BEFORE HUNTER


AFTER HUNTER


Kızın Hunter sayesinde evrim geçirdiğini söyleyebilir miyiz? Evet, söyleyebiliriz :D Gerçi benim abarttığım kadar yok. Cidden bak. Valla :D


Aşkın Rolü

Şimdi canlarım kitapta aynen Ryan Gosling'e benzeyen bir erkek tasvir ediliyordu. 


Ben tam anlamıyla bir Ryan Gosling hayranıyımdır :D Öyle böyle değil. Şimdi çıkıp gelse düşüp bayılırım :D

Ben de dedim ki Ryan Gosling'e benzeyen birini ondan daha iyi kim oynar? Kimse :D

İşte karşınızda Cashel Burgess :D


Offf keşke çakma sevgilisi olmam için bana teklif getirseydi. Benden acayip çakma sevgili olur. :D Hele ki işin ucunda Ryan Gosling varsa ya da ona çok benzeyen bir Cash :D (Bu arada çocuğun adıyla ilgili espri yapasım var ama sizi kaçırmak istemiyorum :D)

Sırada Lucy var :)


Lucy Grant benim anladığım kadarıyla bir peyzaj mimarı. Yani bahçıvan değildir. Sanmıyorum :D Her neyse. Kötü bir evliliği atlatmış, defalarca aldatılmış, yorgun bir kadın Lucy. Şimdi ise çiçeklerle ilgilenerek huzur bulmaya çalışıyor. Lucy tam nasıl biri biliyor musunuz? Zengin kocanın tüm gün bahçeyle ilgilenip, akşam da ona kocasına aşçının yaptığı yemekleri servis eden, akıllı uslu çocuklar doğuran, herkesin çok sevdiği, derneklerin hepsine üye, iyi kalpli, zeki, cici karısı :D

Bu yüzden Lucy için bu görüntüyü yakalayabileceğim birini istedim ve bence Jennifer Morrison bu yüzden Lucy için en doğru kişi.

Peri Masalı

İşte karşınızda Rafe ve Miranda.


Tamam tamam şaka yaptım :D

Oyuncularımızı tanımaya Rafe'le başlayalım isterseniz. Aslında ben öyle istiyorum çünkü her zaman kadın karakterlerden nefret eden bir okuyucu olmuşumdur. Huyum kurusun çok kıskancımdır :D


Rafe, lacivert gözlü, siyah saçlı, yakışıklı biri olarak tasvir edilmişti kitapla. Bu yazıyı yazmadan önce uzun uzun oturdum ve düşündüm. Lacivert göz nasıl olur? :D Ben hiç görmedim şahsen. Uzun uzun araştırdım ama maalesef bulamadım. Ama yine de Henry Cavill'in Rafe için uygun olduğunu düşünüyorum. Yakın en azından. 
Zaten uysa da olur uymasa da :D


Ne diyodum? Ah, evet. Uysa da olur uymasa da :D

Gelelim Miranda'ya.

Bu kızın orijinali şöyle birşey


Bu sefer abartmıyorum. Tam olarak da Miranda böyle. Hatta burada güzel bile çıkmış. Kürk filan. Normalde böyle çirkin tayyörler filan giyiyor.

Ancak sonra Rafe'le tanışıyor. Onun için çalışıyor ve sonra bir de bakıyor ki sahte nişanlısı. Bu yüzden yeni bir tarza ihtiyaç duyuyor tabi ki ve aşağı yukarı şu hale geliyor 


Ben Miranda için Astrid Berges-Frisbey'i düşündüm.
Çünkü Miranda'nın yüzünde o saf,masum ve temiz ifadeyi görmem gerekiyordu. Bu kız da o ifadeyi gördüm :D Olmuş :D

Umarım seçtiğim oyuncular sizin de aklınıza yatmıştır. Kitabı okumadıysanız hemen okuyun ve seçimlerimi değerlendirin. Bakalım onları kafanızda canlandırabilecek misiniz? :))



Elif Yılmaz

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook