Ne Yazıyorum #3 'Şampiyon Geliyor'

12:27


Karanlık Sırlar serisinin ilk hikayesi final vermeye hazırlanırken ben de ara hikaye Şampiyon için kolları sıvadım. :D

Taylor Jenkins'in iç sesini yazmak o kadar eğlenceli ki :D

Tanıtımı buradan okuyabilirsiniz :)

Daha sonra geri dönüp bu spoilera bakabilirsiniz :D

“Şimdi üçe kadar sayacağım. Saymayı bitirdiğimde gitmiş olmazsanız olacaklardan… aslında olacaklardan sorumlu olmayı çok isterim.” Tehdit savurma kısmından hoşlanmıyordum aslında. Ben daha çok olay adamıydım. Direk olaya girmeyi daha çok seviyordum. Bilirsiniz, tam gözün üzerine çakılan bir yumruk, sertçe ve hoyratça atılan tekmeler ya da kırılan kemikler daha çok benim tarzımdı.

            Sonra da Şubat'a kadar bekleyin :D Final den hemen sonra Şampiyon sizinle olacak :D

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook