Ne Okuyacağım?

12:16


Sonunda tatil geldi :D Eh, artık nefes almadan kitap okuma zamanı :D Ben tabi bu işe çoktaaaannn başladım ve şu an hala devam ediyorum :) Peki önümde okumam için beni bekleyen hangi kitaplar var? 

Mart'a kadar kitaplığımda okunmamış olan bütün kitapların bitmesini istiyorum. Bu nedenle gruplar halinde kitaplarımı okuyorum. Dedim hazır kafa dinlemeye Giresun'a gitmeyi planlıyorum (Teyzemin sahilde tam kafa dinlemelik bir evi var ^,^) yapayım bir okuma listesi bea :D (12 yıl sonra diş çıkarıyorum da :D)



İlk sırada benim tarihi-romantik bebeklerim var :D Dolabımda son kalan tarihi-romantik kitaplar bunlardı. Aslında bir tane daha var ama seri. Onun devam kitabını istiyorum önce :D

Aslında şu sıralar kitapsihirbazı.com'dan bir kargo bekliyorum ve içinde 4 adet tarihi-romantik kitap var. Onları sonra okuyabilirim ama o kargo da öyle bir kitap var ki... Diana Gabaldon'un Yabancı kitabı da bu listeye her an eklenebilir :)


Sırada çok uzun zamandır okumak istediğim bir seri var. Hazır historical romancelere başlamışken erotic romanceleri de aradan çıkarayım istedim. Ben erotic romance okumayı seviyorum açıkçası. Tabi kısmın erotizmi romatizmine ağır basmadıysa. Misal sırf  bu nedenle Grinin Elli Tonu serisini çok seviyorum :))

Bu serinin 3.bir kitabı daha var. Onu da bu hafta içinde alıp listeme eklemeyi düşünüyorum :)


Bu üç kitap da fuar ganimeti. Şans Bilekliği'nin Tüyap'dan almıştım. Kağıttan İtiraflar ve Seni İzliyorum'da Ankara'da ki fuardan aldığım kitaplar ve artık okunmaya hazırlar :D


Ve son olarak Günahkar Doğan :) Bu kitabı geçenlerde kitapsihirbazı.com'dan indirmle aldım :) Okumak için sabırsızlanıyorum. Kapağı çok hoş :D


Peki şu an ne okuyorum?

Gecikmeli de olsa bugün Travma Sonrası Aşk Çarpması kitabını bitirdim ve hemen Rita Hunter'ın ilk kitabını okuduğum Ateş serisinin ikinci kitabına başlamak için harekete geçtim. Maalesef şu an küçük bir 20'lik yaş sıkıntısı çekiyorum ve ikinci ağrı kesici de işe yaramadan kitap filan okuyamam :(

Siz tatil de neler okuyacaksınız?






You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook