Kanbağı Serisi #4 'The Fiery Heart'-Kitap Yorumu

10:47

Sydney Sage is an Alchemist, one of a group of humans who dabble in magic and serve to bridge the worlds of humans and vampires. They protect vampire secrets - and human lives.

In The Indigo Spell, Sydney was torn between the Alchemist way of life and what her heart and gut were telling her to do. And in one breathtaking moment that Richelle Mead fans will never forget, she made a decision that shocked even her. . . .

But the struggle isn't over for Sydney. As she navigates the aftermath of her life-changing decision, she still finds herself pulled in too many directions at once. Her sister Zoe has arrived, and while Sydney longs to grow closer to her, there's still so much she must keep secret. Working with Marcus has changed the way she views the Alchemists, and Sydney must tread a careful path as she harnesses her profound magical ability to undermine the way of life she was raised to defend. Consumed by passion and vengeance, Sydney struggles to keep her secret life under wraps as the threat of exposure — and re-education — looms larger than ever.

Pulses will race throughout this smoldering fourth installment in the New York Times bestselling Bloodlines series, where no secret is safe.

Kitabın Adı: The Fiery Heart
Yazarın Adı: Richelle Mead
Sayfa Sayısı: 314
Goodreads | Epub


The Fiery Heart, Richelle Mead’in, Vampir Akademisi serisi için yazdığı yan seri Kanbağı'nın 4.kitabı. Off ne uzun bir cümle oldu ya :D

Kitap çıkalı ve ben okuyalı baya oluyor ama tabi gelin görün ki ben bir kitabı okuyup üzerine yorum yazana kadar aradan aylar geçiyor :D

Serinin ilk üç kitabına daha önce yorum yazmıştım. Yorumlara buradan ulaşabilirsiniz.


Şimdi yoruma başlamadan önce belirtmek isterim ki kitap sadece Sydney’in değil Adrian’ın da ağzından. (Ağzını yerim onun :D)

Biliyorsunuz ki (belki de bilmiyorsunuz ama yorumu okuduğunuza göre ben biliyorsunuz var sayıyorum :D) Adrian ve Sydney üçüncü kitabın sonunda, SONUNDA çıkmaya başlamışlardı.

4.kitap tam da oradan devam ediyor. Adrian ve Sydney birlikte. Sydney artık Simyacıların ne mal olduğunu biliyor ve içinde ki büyü gücünü inkar etmiyor. Şey, bir de kız kardeşiyle uğraşıyor ama o konuya sonra değineceğim.


Sürekli bir böyle aşk böceği modunlar. Zaten Sydney’i biliyorsunuz. Onun aklı fikri hep başka taraflarda. 3. Kitapta çocuğa benden uzak dur deyip çocuğun üzerine atlayan yegane insan Sydney Sage’in kendisiydi.

Bu kitapta da aynen öyle. Neden bilmiyorum bu kıza ayrı bir gıcığım var. Bir bu bir de America Singer. Bu ikisi bana asla yaranamayacaklar. Böyle Sydney ağzıyla kuş tutsa bana asla yaranamaz.


 Gel gelelim Zoe’ya. 3.kitapda Zoe Sage katılmıştı aramıza. O nasıl yalaka, şirret, gıcık, Simyacı aşığı bir tiptir öyle. Hayır keşke biraz ablasına çekseymiş yani. Acıdım valla Sydney’e. Benim kardeşim öyle olsa ağzını burnunu dağıtırdım. 

Hayır kıza bağırıp duruyor Sydney’de ayağa kalkıp hopp hayırdır havan kime diyemiyor :D Büyük ihtimal bunu söyleyemez çünkü Türkçe bilmiyor. Durun tamam vurmayın sadece şakaydı :D

Zoe kitabın kötü karakteri ancak kitap tabi ki onunla ilgili değil. Bence bu kitap daha çok Adrian ve onun ruhla arasında ki bağ ile alakalıydı. Daha çok final için bir geçiş kitabı gibiydi. Kitabı okuduktan sonra serinin 5 kitaptan ileri gitmeyeceğini anlıyorsunuz.

5.Kitabın adı biliyorsunuz ki Silver Shadows olarak açıklandı ve 29 Temmuz’da yurt dışında yayınlanacak. O sıralarda da The Fiery Heart’ın Türkiye’ye gelmesini bekliyorum :)


Kitapta ki bir diğer olay Sydney ve onun büyüyle arasında ki bağdı. Dediğim gibi bu bir geçiş kitabıydı ve bu kitapla birlikte bence Sydney 3. Kitapta Simyacılarla arasında bulunan incelttiği tüm ipleri kopardı. Şimdi içinde ki büyüyü keşfetmeye çalışıyor. Sydney ‘in bir cadı olduğunu ben hep biliyordum zaten :D




Bu kitapta Adrian’ın bakış açısından bölümler okuduğumuzu söylemiştim. İyi ki de okumuşuz. Onun düşüncelerini okumak bambaşka bir tecrübeydi. O tanıdığımız eğlenceli, komik ve ukala Adrian için zaman zaman acı çekerken buldum kendimi. Dışarıya hep iyi görünüyor ama iç dünyasında hep fırtınalar kopuyor. Tek dayanağı Sydney ama onunda zihinsel problemleri var :D


Kitap bir geçiş kitabı olmasına rağmen oldukça çarpıcı ve heyecanlı bir noktada bitti. Bilmiyorum nasıl dayanacağım Temmuz’a kadar :D

The Fiery Heart’ı açıp açıp tekrar okuyacağım artık :D

Yine de 3. Kitap benim seri de hep favori kitabım olarak kalacak. O kitabı çok büyük bir heyecanla okumuştum ve uzun süre etkisinden kurtulamamıştım.

Ama daha 5.kitabı okumadım. Belki o kitap bütün düşüncelerimi değiştirir.






You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook