Finding My Forever-Kitap Yorumu

14:37

Kitabın adı: Finding My Forever
Yazarın adı: Heidi McLaughlin
Sayfa sayısı: (Epub) 185

Goodreads | Epub

Everywhere I look, my friends are settling down - marriage, children, white picket fences; but not me. Marriage isn't in the cards for me. I’m a ladies man. 
A rock star. 

I was born and raised in the industry. 
I love everything about my life, especially the attention from the women that my status brings me. 
Women find me. I don’t chase. I know what they want and they know I’ll deliver. 
But after one look, one touch, one night... 
Now I’m the one doing the chasing. 
I need to find a way to show her that I’m serious, that I can change. 
I need to find a way to show her that I can love her fully, and only her. 
I need to find a way to show her that she’s my forever.


Beaumont serisi benim ‘Forever My Girl’ ile keşfedip, ‘My Unexpected Forever’ ile aşık olduğum bir seriydi.  4225 West grup üyeleri İngiltere’de bana iyi birer yoldaş olmuşlardı.

Not: Hala grubun adının mantığını çözebilmiş değilim.

İlk kitapta Liam ve Josie’nin küllerinden doğan aşkını okumuştuk. İkinci kitapta ki bu benim seride favori kitabım oluyor, kocasını kaybettikten sonra hayatına devam etmeye ve kızlarına bakmaya çalışan Katelyn ve Harrison’ın aşkını okumuştuk. Söylemeden geçemeyeceğim Katelyn’i boğmak isteğimi zor tutmuştum içimde o kitapta :D

Bu kitapta ise grubun son üyesi Jimmy ve Josie’nin arkadaşı Jenna’nın arasında ki ilişkiyi okuduk ya da en azından ben okudum :D


Bu kitap yorum yazılacak kitaplar için hazırladığım programda yoktu aslında (evet artık programlı çalışmak zorunda kalacak kadar kötü durumdayım :( Düşünün ne kadar yoğunum yani) Ancak bu kitap okuma listemde de yoktu :D Yani her durumda benim için bir anda ortaya çıkan bir durumdu. Yazar kitabın çıkacağını duyurduğundan beri bugünü bekliyordum ve sonunda kitabı okudum.

Jimmy ve Jenna, Liam ve Josie’nin düğününde tek gecelik kaçamak bir ilişki yaşarlar. 3 yıllık bir işkenceden farkı olmayan evliliğinde hamile kalmamak için elinden geleni yapan Jenna, Jimmy’le bir geceden sonra hamile kalır. Buraya fesat bir yorum yapmam gerekiyor ama hayır, tutacağım kendimi :D

Kitabı okurken bir süre boyunca ‘ya bu bebeğin babası Jimmy mi değil mi?’ diye düşündüm. Çünkü ne Jimmy’nin ağzından anlatılan bölümler de ne de Jenna’nın ağzından anlatılan bölümlerde uzun süre düğünde ki tek gecelik kaçamaklarından bahsedilmiyor. Jimmy bir kızı unutamadığını söyleyip duruyor ama kim bu kız acaba? İsim yok. Jenna’da hamile olduğunu anlatıp duruyor ama ortada bir baba ismi yok. Uzun süre düşündüm acaba baba kim diye :D

Sonra Jimmy, Jenna’nın hamile olduğunu anlıyor ve ona hiçbir şey belli etmeden her şeyi ayarlayıp onu bir tatile götürüyor. Güya tekrar peşine düşen eski kocasından uzaklaştırmak için ancak amacı farklı…


Ben bir bad boy hayranıyımdır. Biri bad boy dedi mi benim radarlar açılır hemen. Ancak bad boy okumayı ne kadar seviyorsam bir bad boy aşık olurken ve ardından baba olurken tüm o olayları okumayı da bir o kadar seviyorum. Jimmy çok ilginç bir şekilde ikisini de aynı anda yaptı. Hem baba oldu hem de aşık. Normal de önce aşık olup sonra baba olursun ya da önce baba olup sonra aşık olursun ama Jimmy bir imkansızı başardı :D

O geceden sonra Jenna’yı hiç unutamayan Jimmy, bir şekilde onun için tek olanın Jenna olduğunu biliyordu.

Jenna’nın da Jimmy’nin onun için tek olmasına ihtiyacı vardı bence. Kocasından dayak yemiş yazık üç yıl boyunca. Şimdi adam yine peşinde. Pis herif. Zaten başları bir türlü beladan kurtulmadı ki. Her yerden bir sorun çıktı ancak işin iyi tarafı bu sorunlara rağmen hep birbirlerine tutundular.

Çok sevgili bayan-hala James olmayı başaramayan, çok sevgili(!)-Katelyn Powell, her sorunda kaçıp gitmişti. Josie’de Liam’a baya bir çektirmişti ancak Jenna uslu bir kadın :D Jimmy’de Jenna’da geçmişte çok yara almış sanırım bu onların birbirlerine tutunma şekli.


Abbi Glines’in kitaplarını okurken de aynı hisse kapılıyorum, bu kadının kitaplarını da. Daha çok internet hikayesi gibiler. Kötü olduklarını söylemiyorum bence müthişler ancak formatları ve ikisinin de yazış tarzı bana böyle hissettiriyor. Belki de ikisinin de kitaplarını sevme nedenim bu çünkü kitaplarda bana tanıdık gelen bir şey var :)

3 kitapta da olduğu gibi bu kitapta da baş kadın karakter için yazılmış bir şarkı vardı :)

İlk kitapta Painkillers vardı, ikinci kitapta (eğer yanlış hatırlamıyorsam) Guaranteed Tears vardı ve bu kitapta da Jimmy’nin ‘Little One’ diye bahsettiği bebeği ve Jenna için yazdığı şarkı Tobacco Sunburst var. :)

3 şarkı da gerçekten harika ve bu kadının bu şarkıları nasıl yazdığını bilmiyorum :) Ben bir hikayemde denemiştim çok zor oluyor :D

Uzun lafın kısası kitap yine çok güzeldi. Ben hala Liam ve Josie’nin oğlu Noah ve Katelyn’le Mason’ın ikizlerinden biri olan Payton’ın büyüyüp aşık oldukları bir kitap okumak istiyorum :D Bakalım belki yazar bizi kırmaz :D

*SPOILERS*

“ ‘That’s where you’re wrong, Dad. You don’t have anything I need or want. Jenna has it all. She’s my home’ ”

--------

“ ‘Put me down, you’re going to hurt yourself.’
   'Bollocks, I don’t want the baby to fall out.’ ”

(Burada şöyle bir iki dakika durup kahkaha atmıştım :D Türkçesi Jenna beni indir kendine zara vereceksin diyor o da hayır bebeğin yere düşmesini istemiyorum diyor :D Doğuma gidiyorlar da :D)

--------------

“ ‘Who knew finding my for ever would be so easy? I just needed my best mate to get married so I could hook-up with the briedsmaid. That’s me in a nutshell, innit?’





You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook