Ayır-Aç: Benim Ayraçlarım :))

11:27


Bilen bilir. Ben tam bir kitap ayracı hastasıyımdır :) Bu yüzden sizinle naçizane koleksiyonumu paylaşma kararı aldım :)

117 kitap ayracım var ama bunların çoğunluğu kargo paketlerinin ya da kitapların içinden çıkan ya da fuarlardan topladığım ayraçlar :)

İşte başlıyoruz :)



Burada tamı tamına 70 ayraç var O.o

Bu ayraçların bir kısmı kitaplardan çıktı (ki hala bazı kitapların içinde duruyor ayraçları. Okumadan çıkarmayı sevmiyorum)

Bazılarını fuarlardan topladım :D Bazıları ise İnternet üzerinden verdiğim kitap siparişleriyle birlikte geldi vs. 
Yine de hepsi benim bebeklerim ve hiç birini atmaya kıyamıyorum :D


Tahta ayraç kullanmayı pek sevmiyorum ama bu yine de çok sevimli göründüklerini gerçeğini değiştirmiyor :D
Çiçekli olanı bugün satın aldım ve diğer ayraçlarımla birlikte kaldırmak yerine çalışma masamın üzerinde duran kalemliklerden birinin içine yerleştirdim :)


Bunlar benim en sevdiğim ayraçlarım. Şimdi efenim arkada ayakta duran ayraçlardan büyük olanı bana kardeşimin hediyesi ve gerçekten çok tatlı duruyorlar.

Sol başta ki Toy Story ayracını, penguenli ayracın yanında duran kırmızı ayracı (ki üzerinde İngiltere/Brighton'da bulunan Royal Pavilon'un resmi var) ve sağ altta bulunup üzerinde 'LONDON' yazan ayracı sizinde tahmin ettiğiniz gibi İngiltere'den aldım. Orada da bir Water Stone var kitapçı olarak ama D&R ona on basar yani. :D

Penguenli ayracın bir diğer yanında ki geri dönüşümlü bir ayraç. Evet yalnız duymadınız. Üzerinde ki çiçeği ekebiliyorsunuz :) Ama tabi ben henüz o kadar çevreci değilim :D

Harry Styles ayracı benim gizli Harry Styles hayranlığım (şşt! gizli. Bu sadece sizinle benim aramda :D) başladığında bana bir arkadaşım tarafından hediye edildi ve ben kullanmaya bile kıyamıyorum :D O derece :D


Bu küçük ayraçlardan arkada ki üç tanesi benim yapımdır. Kurdeleli olanın yapımını anlatmıştım daha önce sayfada ve gerçekten çok güzel duruyor :) Diğer ikisini henüz anlatmadım ancak pratik ayraç yapımıyla ilgili çok güzel bir paylaşımım olacak yakında sizlerle :)

Önde ki küçük ayraçları çok uzun zamandır alsam mı almasam mı diye düşünüyordum ve sonunda 8.Ankara Kitap Fuarı'ndan aldım :))

Son olarak üzerinde Şirine olan ayracım var :) O mıknatıslı bir ayraç ve gerçekten çok kullanışlı.Almanızı öneririm :)


Bunlarda benim üzerinde püskül, kurdele vs. olan ayraçlarım :)

Sol altta ki pembe ayraç benim yapımdır. Yapılışına buradan ulaşabilirsiniz :) 

Ayrıca Kuralsız ve Uyumsuz serisine ait ayraçlarda benim tasarımım ama onun yapımı maalesef sayfada yok :/


Bunlarda son ayraçlarım :)

Yine Kuralsız ve Uyumsuz serisine ait ayraçlar benim tasarımımdır :)

Umarım ayraçlarımı beğenmişsinizdir. Nereden aldığımla ilgili sorunuz olursa bana mesaj atmanız yeterli. 

Hepinizi öpüyorum :*







You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook