8.Ankara Kitap Fuarı

07:32


2014 'ün ilk fuarı Başkent Ankara'da açıldı :)

Açıkçası fuar, AKM'de düzenlenen ve benim 'kitap pazarı' olarak tabir ettiğim fuardan daha iyiydi. Yine de Ankara'nın kitap fuarı konusunda kat etmesi gereken çok yol var :)



Kitap fuarına ulaşmak benim için 'yine' biraz zor oldu. Hadi TÜYAP İstanbul'da kabul ama kendi şehrimde ki fuara ulaşmak için öyle uğraşmam komikti yani.
Baya yürümem gerekti. Yine de yılmadım ve sonunda fuara ulaştım :)

Fuarın girişi 1 TL. Bence gayet uygun. Fuarda genelde kitabevleri ya da yayınevlerinin Ankara temsilcilerinin stantları vardı. Hani gidip kocaman bir Pegasus standı filan bulmayı bekliyorsanız beklemeyin yani :)


Yine de düzenli olması güzeldi.
 Stantların arası genişti ve yürüyecek alan genişti. Dex'in kitaplarından hiç görmedim gidecek olanlara belirtmek isterim. Fuar listenizde varsa paranızı ayırın ve fuardan sonra Armada'ya gidip orada bulunan Remzi Kitabevi'nden alın :D

Kitaplarda çok güzel indirimler vardı. 10-15 liradan fazla vermedim kitaplara hiç Genelde tanesi 10 lira olanları tercih ettim. Doğan Kitabevi'nin kitaplarını satan stantlarda indirim çok yoktu ama tabi bu almamamız için bir sebep değil. Hele de listemizde varsa :D

TÜYAP'ın aksine bu fuarda daha çok ayraç çeşidi vardı. Yeterli değildi ama daha çoktu. Hala yanıma birini bulup kitap fuarında ayraç standı açmayı düşünüyorum :D Tabi bir de stant kiraları var ama o ayrı bir mesele :D

Bu arada fuarda sahaflarda vardı. Biraz bakındım belki hoşuma giden bir şey vardır diye ancak şöyle bir sorun var ve bu benim neden sahaftan kitap almayı tercih etmediğimin sebebi, ben ikinci el kitap sevmiyorum. Bir kitaba ilk dokunan kişi ben olmalıyım. İlk okuyan kişi ben olmalıyım. Yıpranmış olması da hoşuma gitmiyor. Yine de siz seviyorsanız sahaf bölümü gayet güzeldi :)

Gelelim fuar çıkartmamın ganimetlerine;


Fuardan 7 kitap ve 8 ayraç aldım ayrıca 2 tane de kitap aldığım stantlardan birinde verildi bana :)

İşte kitaplar :)

'Pride and Prejudice' benim bu sene okul için kısaltımış versiyonunu okuduğum bir kitaptı. Filmini de izledikten sonra bu kitabın orijinal versiyonu, orijinal dilinde okumalıyım dedim. Böylece seneye bir daha okumak zorunda kalmayacağım :P Aslında film için uyarlanmış kapağı istemiyordum ancak fuarda uygun fiyata bulunca kitabı hemen aldım :)
 Fuarda en çok aradığım kitaplardan biri de Hades'in Evi'ydi sanırım :) TÜYAP'ta almamak için kendimle savaşmıştım çünkü listemde yoktu. Şimdi elimde be kim bilir ne zaman okuyacağım :D Bu ara acil kendime okuyacak zaman ayırmam lazım ama deli gibi yoğunum :( Hadi hayırlısı :D
 Debbie Macomber'ın okuduğum ilk kitabı olacak bu kitap. Martı Yayınları'ndan çıkan kitapları da Bursa Kitap Fuarı listemde :)
 Normalde Elif Şafak çok okumayı sevmem. Çünkü dili bana biraz ağır geliyor. Konular güzel oluyor ama çok benim tarzım değil. Bir de çok Osmanlıca kelime var ve İngilizce yüzünden Türkçe'yi yavaş yavaş unutan beynim bunu kaldıramıyor :D Ama bu kitabı merak ediyorum. Niye bilmiyorum sürekli karşıma çıkıp duruyor (Niye mi? Kitap yeni çıktı Elif tabi ki karşına çıkıp duracak :D) Bakalım nasıl bir kitap. Okuyup göreceğiz :)




Bakire benim çok uzun zamandır okuma listemde olan bir kitap. Kapağına aşık olduğum bir kitap. Ephesus'dan çıkan kitapların kapakları hep çok güzel oluyor zaten.


















Bu da alışveriş yaptığım stantta ki görevlinin bana önerisi. Ayrıca ayracını da verdi bana yanında sağ olsun :D  Çok satan bir kitapmış. Listelerde çok üst sıralarda dedi. Bakalım ne kadar haklı :D



Bunlarda ayraçlarım :)

Fuara giderseniz bana aldığınız kitapların resimlerini göndermeyi unutmayın :)

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook