5.Okur-Yazar Wattpad Turu: Işıl Parlak Yıldız, İtalyan Aşk- Hikaye Yorumu

09:53




Chars babası ölüp ailenin başına geçmek zorunda kaldığında bütün hayallerini yüreğinin en ücra köşesine gömdü… O artık İtalya’nın en ünlü mafya ailesinin başındaydı ve sert, acımasız adam rolünü üstlenmekten başka çaresi yoktu… Ta ki çocukluk aşkı, kuzeni April’a olan aşkını itiraf edene kadar…









Hikayenin Adı: İtalyan Aşk
Yazarı: Işıl Parlakyıldız
Bölüm Sayısı: 17



İtalyan Aşk 5.Wattpad turunda ilk konuk ettiğim hikaye İtalyan Aşk. Açıkçası bu yazarın en severek okuduğum en heyecanlı hikayelerinden biriydi.

Kısaca konudan bahsetmek istiyorum.


Tanıtımın yazsında da okuduğunuz gibi Chars babasının ölümünden sonra mafyanın başına geçiyor ve o andan sonra April'ın tanıdığı eğlenceli, sevimli Chars tamamen değişmiştir. O artık güçlü, sert, soğuk ve sıkıcı olmak zorundadır. Ancak April bunu bir türlü kabullenemiyordur. Chars'ın korumacı ve bunaltıcı tavırlarına bir türlü anlam veremiyordur.  Oysa ki biz daha ilk bölümden bu tavırların sebebini çözdük April. O senin salaklığın hayatım!!!



Chars mafyanın sorumluluklarıyla uğraşıp, hayatta kalmaya çalışırken düşünebildiği tek şey vardır, o da April'dır. April şımarık ve sorumsuz bir kız çocuğu gibi davranmaya devam ederken onu düşünmemek mümkün mü?

Chars en sonunda onun bu hallerine dayanamaz ve bu kadar korumacı olmasının sebebini söyler.
April'ın onu anlamasını bekliyorsunuz değil mi? Hiç sanmıyorum!

April daha da anlayışsız olur. Onu kendinden uzaklaştırmaya çalışır ama Chars'da aynısını yapmaya karar verince çıldırır. Arkadaş biraz dengesiz anlayacağınız.

April'in anlamadığı bir şey var. Chars onda uzak olmak istemiyor. Onun gitmesini istemiyor. En çok korktuğu şey April'ı kaybetmek. Çünkü onu her şeyden çok seviyor. 


En son tam diyoruz ki oldu, sonunda mutlu sonlarına kavuştular bu sefer işler daha da karışıyor. Chars ve April'in hikayesi iyice yılan hikayesine dönüyor. April çok acı çekiyor. Chars çok acı çekiyor ama sonunda ikisi de hak ettikleri mutlu sona kavuşuyor.

Çok ayrıntı vermek istemiyorum ama çok eğlenceli bir hikaye olduğunu tekrar belirtmeliyim. Chars'ın korumacı tavırları beni bu hikayeye bağlayan yegane özelliklerden biri oldu. 
Bütün o mafya olayları okuması çok heyecanlı olaylardı. Ölenler, öldürülenler, öldürenler...

Beni tek rahatsız eden olay hikayenin sonuydu. Biraz hızlı bağlanmıştı ama yine de güzeldi. :) 
Yazarın diğer hikayeleri için de size hep aynısını söyleyeceğim bu hikayeyi okumanızı öneriyorum ama bunu KESİNLİKLE okumanızı öneriyorum.












You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook