4.Okur-Yazar Wattpad Turu: The Cheeky Prince 'Alıntılar'

11:12


Efenim turun 3.gününde (az daha unutuyordum ya neyse :D) The Cheeky Prince'den naçizane alıntılara yer vereceğim :)

İşte başlıyorum :)



(Stephanie Scott'ı Julia olarak düşündüm. Clarie'de zaten Emilie Voe Nereng)

 'Kıskançsın Clarie. Harry'le aramda olanları çekemediğin için böyle davranıyorsun.'
'Daha dün Zayn için ölüyordun.'
'Bugün de Harry diyorum. Yarın da Liam diyeceğim... Ertesi gün de...'


'Sen şu grubun üyelerinden birisin. Ah şey... Niall mıydı?'
'Harry... Harry Styles. Uzayda filan mı yaşıyorsun?'
'Ne yani? Senin için delirmiyorum diye uzayda yaşıyor olmam mı gerekir?'
'Öz güvenin göz yaşartıcı tatlım ama burası Londra. En azından beni daha az sarışın biriyle karıştırmanı beklerdim'

(He o dediğinden Clarie. Delirmiyormuş. Olur biz de yedik :D Hadi yemiş gibi yapalım :D)


Tatlım diyen ağzını yerim senin :D Artık bir öpmem lazım :P

'O halde Watson... Sana ilk öpücüğünü veren birini artık geri çeviremezsin.'
-------
'Seni evime götürsem yanlış anlar mısın?'
'Tabi ki anlarım!'
'Neyse ki bunu umursamıyorum'


'Bunun senin için özel olması gerekiyor, Watson. Diğer hiç kimse için değil ama senin için... Çünkü sen de... özelsin.'

------

'İçeriye göz atmak ister misin? Çok ilginç balıklar var. Ayrıca orası karanlık'

-----

'Şu an beni öpmek istemezsin, Styles'
'Seni her an öpmek istiyorum, Watson'


'Ben seni...'
'Söyleme!'
'Ne?'
'Söylediklerin hiçbir şeyi değiştirmeyecek. İlk seferini boşuna harcama'

(Clarie'yi boğmak istediğim anlardan bir diğeri. Sonra çocuk onu bozdu diye kızıyor. Oh, iyi dedin. Harry. Söyleme Clarie. Sus. Artık yeter konuşma daha fazla :D)

-----

'Clarie Watson bana hayran değil... ben ona hayranım.'

(Ben de sana hayranım :D)

Daha fazlası için The Cheeky Prince hikayesini okumanızı öneririm :)






You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook