1.Okur-Yazar Ödülleri!!!

10:24


Biliyorsunuz ki 2. ve 3. kategoride yeterli oy gelmezse kural değişikliği yapıp son adayları benim belirleyeceğimi söylemiştim.
Maalesef 2.ve 3. kategoriler yeterli oyu alamadı ve ben de bunu yapmak zorunda kaldım. 
Listeyi açıklamadan önce yeni kurallardan bahsetmek istiyorum.
Çok basit. 2. ve 3. kategoride ödül vermeyeceğim Onun yerine en çılgın 3 kitap kurduna sürpriz hediyeler vereceğim :)
2. ve 3. kategoriyi yine de devam ettireceğim. Listeleri blogta, ana sayfada yayınlayacağım ve oradan oy verebileceksiniz :)
İşte 2. ve 3. kategorilerin adayları....


En iyi Wattpad yazarları oylamasında ilk sırada Büşra Küçük var. O yarışma kapsamında oy alan tek yazar :D Hak etmiyor değil şimdi. Kötü Çocuk gibi bir hikaye henüz çıkmadı Türkiye'den :D

İkinci ve üçüncü sıraya 2. ve 3. Wattpad turlarını hikayelerine düzenlediğim ve yazılarıyla beni sürekli telefonun başında, kütüphanemi yenilemeye mahkum eden yazarlar bethyloves ismiyle 'Ben Baba Olamam' yazan Aydan İnan ve Kalbin Arzusu'nun yazarı AlexisLandon

4.sırada benim yine çok beğenerek okuduğum hikayelerden "The Beast" in yazarı yazardayazar var :) Tam ismini maalesef bilmiyorum ama öğrendiğimde duyuracağım :)

Son sırada "Till We Surrender" hikayesiyle Elifeyza var. Okuduğum en iyi fanfictionlardan biri belki de bu. Her bir bölümlü acı çekerek bekliyorum resmen :D

Tüm adaylara başarılar diliyorum :)


Yılın en iyi bloggerını seçerken Vera'nın Rüya Kitaplığı'ndan biraz yardım aldım :D O da ne zaman başım sıkışsa yardımıma koşuyor sağolsun :D
Ne yapabilirim ama? O kadar çok blogger var ki ve neredeyse hepsi harika yazılar yazıyor.
Yine de aralarından beş tanesini seçmek zorundaydım ve bu seçimin sonunda ortaya şöyle bir sonuç çıktı...

Yorumbaz
Yorum Cadısı
Kitap Aşığı 
Saklama Kabı

Oy vermeyi unutmayın :)

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook