Pinnucia'nın Kitapları Kış Okuma Şenliği 2013 Başladı :)

04:12


Kış Okuma Şenliği 2013 BAŞLADIIII!!! :D
Yine Pinnuccia'nın Kitapları tarafından yürütülüyor. Bu sefer Altın Kitaplar da ona şenlikte destek veriyor.

Şenliğe yine katılmayı düşünüyorum. Geçen sefer tamamlayamamıştım ama bakalım , kısmet, belki bu sefer tamamlarım :D


Şenlikle ilgili bilgilere buradan ulaşabilirsiniz :)

İşte henüz tamamlayamadığım listem :D

1.10 puan: Altın Kitaplar Yayınevi'nden çıkan bir kitap okuyanlara: Gece Mavisi Zamanlar-Sevim Reşat
352 sayfa
2.
3. 10 puan: Adında bir hayvan adı olan bir kitap okuyanlara: Ateşböceğinin Şarkısı-Kristin Hannah
                                                                           476 sayfa

4.
5.
6. 15 Puan: Türk edebiyatında klasik kabul edilen bir kitap okuyanlara: Çalıkuşu-Reşat Nuri Güntekin

                                                                           408 sayfa (İnkilap Kitapevi)
(Biliyorum çoktan okumam gerekiyordu ama hep zorla kitap okutan öğretmenlerimin suçu :D)


7. 15 puan: Hiç okumadığınız bir ülke edebiyatından bir kitap okuyanlara: (kitabı seçmedim ama ülkeyi seçtim) Rus-Fransız veya Kore edebiyatında olacak :)
8. 20 puan: Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup, filmini izleyenlere: Bir Gün- David Nicholls (Evet bunu da hala okumadım :D)
                                                                          536 sayfa

9. 20 puan: Adında kış mevsimiyle ilişkin bir sözcük olan veya konusunda kış teması olan bir kitap okuyanlara: Böğürtlen Kışı- Sarah Jio
                                                                         
353 sayfa
10. 25 puan: Yasaklanmış bir kitap okuyanlara:  Lolita-Vladimir Nabokov (Rus asıllı yazarın Paris'te İngilizce yazıp yayımladığı roman, müstehcen olduğu gerekçesiyle Fransa, İngiltere, Kanada, Yeni Zelanda, Güney Amerika ve Arjantin'de yasaklandı) (Bu kitabı birinci şenlikte de listeme eklemiştim ama kısmet olmamıştı)

                                                                        364 sayfa
11.
12. 25 puan: Yayınlanmış en az beş kitabı olan bir yazarın ilk kitabını okuyanlara: Piraye-Cana Tan (Artık bir bahane bulup bu kitabı okumam gerek :D)
                                                                         432 sayfa
13.
14.


İşte benim eksik listem :D Her ayın üçünde okunan kitapların listelerini Pinnucia'a vermemiz lazım. 3 Mart'a kadar devam ediyor şenlik. Bende 3 Aralık'ta sizinle tam listeyi paylaşırım artık :D

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook