Happy Birthday To....

10:42


YAŞASINNNNNN!!!!! :D:D:D


                                          

Bugünü blog genelinde bayram ilan ediyorum :D Ayrıca.... Bugün benim 18.YAŞ GÜNÜM :D O.o
Tam 18 yıldır bugünü bekliyorum.
                                                         Sonunda ehliyet alabileceğim :D


15 Kasım 1995'te soğuk bir kış gününde gelmişim dünyaya.... O gün insanlar nedensiz yere mutlu uyanmış. Nedenini bilmiyorlarmış çünkü doğmama daha bir ay varmış. 'Allah Allah' demişler. 'Bu kızın doğmasına daha koskoca bir ay var ama niye mutluyuz? Üzgün olmamız gerek.' 
Sonra ben onlara 'Süprizzzzz' yapmışım ve bir ay erken doğmuşum. Dünyanın görüp görebileceği en sevimli bebekmişim. Böyle güzel bir şey olacağımı daha o zamandan fark etmişler :D

Ve her yıl 15 Kasım'da insanlar bu mutlu günü, bu KUTSAL günü coşkulu törenlerle kutluyorlar.

2 yıl sonra,aynı gün, DOĞUM GÜNÜMDE, benim çok sevimli (!), akıllı (!), USLU(!)(!)(!), kız kardeşim doğuvermiş. 'Niye onunla ilgileniyorsun anne. Karnında ki benim. Dur geleyim de ablamın partisini sabote edeyim. *Şeytanı Gülüş*' demiş.
Senin de doğum günün kutlu olsun kardeşim.


Şaka bir yana, hep söylerim. Hayatım boyunca aldığım en harika doğum günü hediyesidir kendisi. O olmasa çok sıkılırdım. O olmasa ailecek çok sıkıcıyız zaten. Doğduğu günden beri olay üstüne olay :D:P

Şimdi hazırsanız mumları üflüyorum....



Hepinize doğum günümü kutladığınız için çok teşekkürler :)
                                                         (Ben kutladınız sayıyorum :D)
Hepiniz çokkkk seviyorum :D Yaşasın 18 :D
Artık girdiğim ortamlarda en küçük olmayacağım. Artık ben de 17 değilim. :D








You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook