Ateşi Yakalamak-Film Yorumu

03:19


Açlık Oyunları serisi, benim çok severek okuduğum distopya serilerinden biriydi.
İlk film çıktığında, çıktığı ilk gün büyük bir heyecanla gitmiştim filme. Öyle sevmiştim yani. Ancak ilk film beni hayal kırıklığına uğratmıştı. Çünkü sevdiğim çoğu sahne çıkarılmış ya da değiştirilmişti. Kilit karakterlerin çoğu yoktu. Bu nedenle baya bir sinir olmuştum.

Ancak 2. film beklentilerimi aştı diyebiliriz:D




Kitap olduğu gibi beyaz perdeye yansıtılmıştı. Doğal olarak bazı değişiklikler ve eksiklikler vardı ama çok göze çarpmıyordu açıkçası.

Kostümler, özellikle Katniss'in gelinliği müthişti. Oyunlardan önce, at arabalarının üzerinde izleyici önüne çıktıkları kısmı ağzım açık izledim. 
Efektler çok güzeldi. Alevlerin yandığı an çok güzeldi. Kendimi 'acaba çekerken nasıl hissettiler?' diye düşünürken budum ama benim kadar iyi hissetmemişlerdir. Sonuçta yeşil ekranla çektiklerini az çok tahmin edebiliyoruz :D


Finnick'e dibim düştü resmen.
Oyuncular ilk açıklandığında pek içime sinmemişti Finnick. Neden bilmiyorum ama ben okurken hep esmer bir Finnick hayal etmiştim. Ancak Finnick'in içime sinmediği o güne lanet olsun :D
MÜ-KEM-MEL-Dİ!!! :D

Süper ötesi yakışıklı ve süper ötesi yetenekliydi. Tam bir Finnick olmuştu.
Şimdi heyecan dorukta Annie'sine kavuşmasını bekliyoruz :D


Beğenmediğim özellikleri yok muydu? Tabi ki vardı.
                                       
                     Örneğin oyunlardan önce konuştukları ve benim çok sevdiğim bir sahne vardı kitapta                                                                  ama maalesef o sahne filmde yoktu.!!!

Ayrıca biraz hızlı gibiydi. Hatta filmden sonra kardeşimle aramızda şöyle bir konuşma geçti.

Ben: "Ya Cinna niye öldü ama? :("
Kardeşim: "Cinna öldü mü? O.o"

Yani anlaşılması biraz zordu. Ben okuduğum için anladım. Yoksa öldü mü kaldı mı belli değildi.


Hala Gale'in çok gereksiz bir karakter olduğunu düşünüyorum :D Adam 3 kere filan gözüktü filmde ama parayı götürdü kesin :D Hayır bir işte yaptığı yok :D Repliği bile yoktu :D

Arkadan geçen adamdı resmen :D 

Ama Gale'in (3.kitaba/filme kadar) şöyle iyi bir özelliği var. Bir aşk üçgeni oluşmasına sebep olmuyor en azından. Katniss'i öpüyor evet ama bu pekte işe yaramıyor :D


Film hakkında daha fazla söyleyecek bir şeyim yok. Kitabı okumadıysanız bile gidip görün. Çok güzeldi çünkü. Tabi önce ilk filmi izlemeniz gerek :D






You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook