3.Wattpad Turu:Kalbin Arzusu-Oyucu Yorumları

07:23


Turun 3. gününe gelmiş bulunuyoruz. bu turda küçük hatalar yapmış olsam da kazasız belasız bir şekilde turu devam ettirebildiğim için mutluyum :D

Kalbin Arzusu, Wattpad'de oldukça güzel yorumlar alıyor ve ben yorumları sizinle paylaşmak istiyorum :)




Yorumları yazan okuyucuların isimlerini vermeyeceğim. Ancak eğer kendi yorumunuzu burada görürseniz diye söylüyorum, yazar hepinizi kocaman öpüyor :D

Yazarla konuşma fırsatı buldum ve bana onu en çok duygulandıran yorumları söyledi (ki bu baya çok yorum ediyor :D) 
Ancak ben sadece bir kaç tanesi paylaşabileceğim :(
Bazı yorumlar oldukça uzundu ve ben uzun yorumların tamamını değil ama en güzel kısımlarını paylaşacağım :)

"Bayıldım. Neredeyse her akşam baştan okuyorum. Çok iyi yazıyorsun. Böyle devam."

"Güzel, sürükleyici ve meraklı. Çok sevdim."

"Bana çok farklı duygular yaşattığın için teşekkürler. Kitabı okurken kızla aynı duyguları yaşadım. Üzüntü, sıkıntı, heyecan, kızarma vs. Bu duyguları yaşamam dileğiyle..."

"Bu hikayeye bayılıyorum. Hep okudum, yine okudum, bir daha okuyayım. Hiç bitmesin istiyorum."

"Gerçekten kalemin çok etkili. Akıcı bir dil kullanmışsın. Ben ileride Blaine'in, Ronald'dan hem nefret edeceğini hem de onu tutkuyla seveceğini düşünüyorum."

"Cidden bu hikayeye bayılıyorum. Yani anlatış tarzın ve karakterleri anlatış tarzın o kadar kusursuz ki! Bayıldım!" 

"Eğlenerek okuyorum. Kalemine sağlık"

"Hayal gücüne hayranım. Cidden çok güzel yazıyorsun. Bakalım neler olacak."

Yorumlar sıralı değil. yani bir yorum 13.bölüme yapılmışken diğer 3. bölüme yapılmış olabilir :)






You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook