3.Okur-Yazar Wattpad Turu?

02:41


Bir süredir 3. Wattpad turunu hangi hikayeye yapmam gerektiğini düşünüyorum ama bir türlü karar veremiyorum :/
Bu nedenle bir anket düzenlemeye karar verdim. Eğer ankete katılıp bana yardımcı olursanız çok sevinirim :)



Öncelikle ankette yer alacak hikayeleri açıklamak istiyorum :)
                                                         1.Ruh Hali Yalnızlık by DidarVu
                                  2.The Cheeky Prince (Harry Styles Fanfiction) by mlkmn95
                                                         3. After Serisi by imaginator1D
                                                         4. Kalbin Arzusu by AlexisLandon
                                     5. Love Accident (Harry Styles Fanfiction) by mlkmn95


You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook