My Unexpected Forever-Kitap Yorumu

03:35


I expected a life of music.
I expected to raise my son.
It took one look to make everything change.
I never expected happiness.

I never expected to find her.
I never expected to feel desire.
I never expected I’d be a family man.
I never expected to be loved.
I never expected to fall in love.

They say you should expect the unexpected, I didn’t realize my unexpected would be the forever kind.


‘My Unexpected Forever’ serinin ikinci kitabı. Kitap Liam’ın arkadaşı Harrison ve Josie’nin arkadaşı Katelyn’in arasında ki ilişkiyi anlatıyor.


Harrison, ilk görüşte Katelyn’den etkileniyor ama Katelyn o kadar zor günler yaşadı ve o kadar berbat bir dönemden geçiyor ki ona karşı mesafeli davranmaya çalışıyor.
Harrison, Liam’ın grubunda bateri çalıyor. Katelyn’de grubun menajerliğini yapıyor. Daha doğrusu yapmaya çalışıyor.




Katelyn’de Harrison’dan etkilenmiş durumda ama henüz böyle bir ilişkiye hazır değil.
Zaten kızları onu yeteri kadar zorluyor ve hala Mason’ın yokluğuna alışmaya çalışıyor.
Tamam, hazır değilsin ama niye çocuğa yeşil ışık yakıp duruyorsun. Harrison’a öyle içim acıdı ki kitap boyunca anlatamam. Sanki tek sorunları olan sensin Katelyn. Adamın annesinin nerde olduğunu bilmediği bir oğlu var. Onu spot ışıklarının altında ki hayatına rağmen tek başına ve gayet düzgün bir şekilde büyütmeye çalışıyor ama hiç şikayet ediyor mu? Anladık, kocan ölmüş ama bu kendini sürekli acındırman anlamına gelmiyor.

Kitapta Katelyn’in kendine acıyarak, Harrison’dan kaçtığı kısımlar biraz abartılmıştı. Aslında kitapta her şey uzun uzun anlatılmış ve abartılmıştı. Kitap beni sıkmadı ama bir türlü bitmedi. Çok uzundu ve bu uzunluk bir yerden sonra bunaltıyordu.

Katelyn, Harrison’a karşı koymaktan vazgeçtiğinde ben kitap bitecek sandım ama öyle olmadı. Yazar olayları uzatmaya devam etti.

*Spoiler*

Katelyn’in, Harrison ve oğlunun annesi Alice’in resmini gördüğü kısım çok saçmaydı. Harrison ‘neden Alice senin elbiseni giyiyor?’ diye sorduğunda bile Katelyn’in ona inanmayışı komik geldi bana. Hani al eline bak bi resme.

*Spoiler Bitti*

Harrison’ın Katelyn’in kızlarıyla olan ilişkisine bayılıyorum. Önceleri sadece Ella ile güzel bir ilişkisi var çünkü Payton babasının ölümünden sonra içine kapanıyor ve annesiyle bile konuşmuyor ama sonunda Harrison onunla da güzel bir ilişki kurmanın yolunu buluyor.


‘Ne yapıyorsun?’ diye sordum şok olmuş bir şekilde
Payton derin bir nefes aldı. ‘Renklendiriyorum’
“Bunu görüyorum ama neden?”
“Çünkü Harrison canlı bir boyama kitabı”

Bu benim en sevdiğim sahnelerden biriydi :D Böyle durup birkaç dakika gülmüştüm :D

Ayrıca Payton ve Noah arasında ki ilişkiye de bayıldığımı söylemem gerek. Noah, Payton’dan büyük ama ona gayet korumacı bir şekilde yaklaşıyor ona. Payton’da Noah'ya tapıyor. İleride kesinlikle aralarında bir şeyler olacak ve bence yazar bununla ilgili bir kitap yazmalı :D

Zaten üçüncü kitap yakın zamanda çıkacak. Kimin hakkında olduğunu bilmiyoruz ama bakarsınız Payton ve Noah hakkında olur :D

Harrison’a taptım. Liam’ı unuttum onu okumaya başladığım ilk andan sonra. O kadar harikaydı ki. Katelyn’le olabilmek için her şeyi yapıyor. Kızın gözünün içine bakıyor. Katelyn biraz daha insaflı ve akıllı olsa her şey harika olacak yani. En başta Harrison’la olmamak için bulduğu bahanelere sinir olmuştum. Kadının içinde resmen bir babaanne yaşıyor diye düşünmüştüm.

Dear Katelyn;
Sen Harrison’ın dövmelerini kendine bahane et dur ama senin kızlar o dövmeleri çok seviyor :D

Kitapta Mason’la ilgili anılarda verilmişti. İlk kitapta da bu tarz bölümler vardı ama bu kitapta daha çoktu. Sık sık bizi geçmişe götürüp olaylara bire bir şahit olmamız sağladı yazar ve ben Mason’ın repliklerinin hepsine katıla katıla güldüm.

“We’re really pregnant!”
“Very” I say showing him the picture.
“Why does the baby have two heads?” I shake my head.
Sometimes he’s the poster child for dumb football players, I swear.
“Twins” I say quietly. We can’t afford one baby, let alone two.
“I made two babies?”
I roll my eyes. “Yes, Mason, your super human sperm created not one, but two babies that have taken over space in my body”


*SPOILER*











You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook