Kötü Çocuk 3-Hikaye Yorumu

02:35



                                                 Kötü Çocuk 3.hikâyesiyle devam ediyor.


Kötü Çocuk 3, serinin hala devam eden son hikâyesi.
Bu hikaye benim seride en sevdiğim hikaye. Meriç ve Kayla’nın ilişkisi daha bir…olgun. Hala ne oldukları kesin olarak bilinmiyor ama :D



Aslında ikisi de bunu bilmek istiyor ama işte olay orada karışıyor. Kayla, Meriç’e soruyor ‘biz neyiz?’ iyi güzel ama aynı soruyu Meriç’te soruyor :D
Meriç’in ki daha çok sahiplenme bence. Ne oldukları çok önemli değil. Kayla ona ait onun için önemli olan şey bu. Kayla’nın ‘Meriç’in kızı’ olması önemli olan.
Ancak Kayla kafayı bu iki kelimeye takmış durumda. Hikâye boyunca Kayla’nın bu konuya ne kadar çok taktığını çokkk iyi anlıyoruz.

İlk iki hikayede çoğunlukla Kayla’ya  küfür etmiştim ancak bu hikayede yer yer Meriç’e de kızmadım değil.
Kıza yapmadığını bırakmadı. Hani öl dese ölecek kız. Öyle seviyor ama bizim ki içinde küçük Emrah’ı oynuyor. Bakın içinde diyorum. Biz hala bunu dışarıdan göremedik :D Dışarıdan yakışıklı, havalı, güçlü, kötü çocuk Meriç :D
Ama içinde yaralı olduğunu ve kimseye güvenmediğini biz çok iyi biliyoruz.
Meriç’te gittikçe böyle bir Christian Grey havası oluşuyor :D Hemen yanlış anlamayın. Meriç’te, Christian gibi yaralı ama dışarıya güçlü olmaya çalışıyor. Tek farkla Meriç hiçbir şeyi Kayla’dan saklama ihtiyacı duymuyor ki bu iyi bir şey.  Gizemli çocuk ayaklarına yatmıyor :D


Kayla, Meriç’in onu umursamadığını sık sık düşünüyor.
Bir de Meriç’in, Kayla’nın 18. Yaş günü için yaptığı planlar çıkınca ortaya Kayla iyice huysuz bir şey oluyor. Çünkü Meriç’in onu, onun Meriç’i sevdiği gibi sevmesini istiyor. Hayır çocuk buna, seni seviyorum dedi daha önce. Onun için değerli olduğunu da gösterdi daha ne istiyor anlamıyorum ben :D
Anlamayınca ne yaptım olaya hemen Kayla’nın gözünden bakmaya çalıştım. Evet, haklı kız şimdi bir yerde. Çocuk buna birazcık daha iyi davransa her şey güzel olacak. Meriç’in Kayla’ya ona ait bir eşya gibi davranması pek hoş bir durum değil doğal olarak. Hatta bazen köpeğine bile daha iyi davranıyor.
Ancak bir an geliyor. Meriç öyle bir şey söylüyor ki hepimiz ölüyoruz :D Ağzımızın suyu aka aka aynı bölümü üç yüz, beş yüz defa filan okuyoruz :D

*SPOILER*

Yüzümü ellerinin arasına aldıktan sonra “Kaybederim” dedi. Sakin sesiyle ruhuma dokunurken. “Yeniden kaybederim. Annem ve babamı kaybettiğim gibi. Hayatımdaki ikinci darbe olur. Beni darmadağın edersin. Sana bakamam ki. Seni öyle görmeye dayanamam çünkü. Sen benimsin Kayla. Siktiğimin hayatında bana sebepsizce değer veren tek kişisin. Beni annem bile böyle sevmedi. Kimse böyle sevmedi. Sevgin beni korkutuyor ama buna hayır diyemiyorum. Zavallı gibi buna muhtacım”
*SPOILER BİTTİ*


Hikayenin son bölümlerinde tüm okuyucular olarak artık bir ‘Sevişseler de kurtulsak’ derdindeyiz.
Ne doğum günüymüş arkadaş gelmedi gitti. 30 Şubat’ta mı doğdu bu kız? :D
Kayla’dan beklerim :D
Hikâye heyecanlı bir şekilde son hız devam ediyor. Hiç bitmesini istemiyorum. Umarım finale daha bir milyon bölüm vardır :D 

Hikayeye buradan ulaşabilirsiniz :)


You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook