Forever Too Far-Kitap Yorumu

01:22


Rush promised her forever... but promises can be broken.

Torn between his love for his family and his love for Blaire, Rush has to find a way to save one without losing the other. In the end one has to be more important. Letting go isn’t easy.

Blaire believed in her fairytale... but no one can live in a fantasy.

Her love for Rush and desire to have a family keep her believing that they can find a way for this to work. Until she has to make the right decision for her and the baby. Even if it breaks her heart.

Can they find the forever that they both want or has it all just gone... too far?


Rush ve Blaire sonunda birlikte olmanın bir yolunu bulmuşlardır. Rosemary Beach’de kurdukları küçük dünyada bebeklerinin doğmasını bekliyor ve düğün günleri için geri sayım yapıyorlardır.
Ancak Nan’in rahat durmaya niyeti yoktur ve çocukça takıntıları YİNE Blaire ve Rush’ın huzurunu kaçıracaktır.




Nan babasıyla ilgili gerçeği öğrenince bu sefer kan kusturmak için New York’a gider. Rush’ın babası da onu arayıp yardım ister.
Ya kız gelmiş kaç yaşına. Blaire’dan da büyük yani. Takmış kafayı babasına. Anladık, anan sana analık edememiş ve hep bir baba özlemi çekmişsin ama elindekilerle yetin be kızım. Yetinemiyorsun bari yetinenleri rahat bırak.
Kızın ciddi psikolojik sorunları var.

Rush bu kitapta daha bir bilinçli baba. Blaire ve doğmamış bebekleri tek dünyası diyebiliriz. Ah bir de şu Nan olmasa.
Blaire ve babası arasını düzeltti bu kız hala sorunlu hala sorunlu.

İlk kitapta Woods’un dediği gibi Rush seçim yapılması gerektiğinde hep Nan’i seçiyor. Bunu istemese bile.
Ve ne zaman Blaire ona ihtiyaç duysa o kız kardeşinin yanında oluyor.


Bu kitapta beni tatmin etmeyen bir şeyler vardı. Yani, tamam. Rush ve Blaire çok aşık filan ama Nan’in olayı biraz fazla abartılmıştı.

*SPOILER*

Babasının aslında hep düşündüğü kişi olmadığını öğrendiğinde bile vazgeçmiyor ve bu seferde onun hayatını mahvetmek için uğraşıyor ama Blaire yine suçlu yine suçlu. Neymiş, Rush’ı elinden almış.
Sen kızla arkadaş olmayı denesen bunların hiç biri olmazdı ki!

*SPOILER BİTTİ*

Kitapta herkes herkesin çocuğu çıkmaya başladığında bir an ben de Barack Obama’nın kızı filan çıkarsam diye korkmaya başladım :D

Kitabın sonunda bir de sürpriz vardı. 

Yazar Woods için bir kitap yazmıştı. Onun ve Della adında ki bir kızın aşkını anlatıyordu kitap ve kitabın sonuna doğru Woods ve Della ile ilgili olaylarda vardı.

O ilk kitapta ki Rush gidip yerine sırılsıklam aşık bir Rush gelince açıkçası bu beni biraz hayal kırıklığına uğrattı ama ben hala kendimi ‘Sweet Blaire’la tatmin etmeye devam ediyorum :D

Her ne olursa olsun seriyi okumanızı öneriyorum ve bitince, benim de yapmak istediğim gibi, Woods ve Della’nın serisini okuyabilirsiniz :)
Adı Twisted Perfection :)





You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook