Shadows-Kitap Yorumu

12:19


The last thing Dawson Black expected was Bethany Williams. As a Luxen, an alien life form on Earth, human girls are…well, fun. But since the Luxen have to keep their true identities a secret, falling for one would be insane.
Dangerous. Tempting. Undeniable.
Bethany can’t deny the immediate connection between her and Dawson. And even though boys aren’t a complication she wants, she can’t stay away from him. Still, whenever they lock eyes, she’s drawn in.
Captivated. Lured. Loved.
Dawson is keeping a secret that will change her existence…and put her life in jeopardy. But even he can’t stop risking everything for one human girl. Or from a fate that is as unavoidable as love itself.


Shadows, Lux serisinin ilk ve tek novellası. Sıralamada Opsidiyen’den hemen önce yer alıyor ve Dawson Black’in, Bethany Williams’a nasıl aşık olduğunu ve nasıl ortadan kaybolduğunu anlatıyor.




Deamon Black hakkında ne biliyorsunuz?
Öküz, ukala, kendini beğenmiş, bazen hıyar :D Şimdi bütün bunların tam tersini düşünün. İşte o Deamon'ın kardeşi Dawson.

Dawson oldukça nazik insan görünümlü bir Luxen. Nazik erkek dediğiniz de akla böyle vıcık vıcık romantizm geliyor ama değil. Romantizm’i de dozunda bırakıyor Dawson.

Bethany okulun yeni kızı. Zaten olmasa şaşardım. Hayır ben bu yazarların yeni kız takıntısını anlamıyorum. Yakışıklı, süper güçleri olan, mükemmel erkeği hep yeni gelen kızın kapmasıyla ilgili bir kural varsa ben ayda bir okul değiştirmeyi düşünüyorum ki şu an hali hazırda okulsuz olduğum gibi bir gerçekte var ama siz oraları hiç karıştırmayın.
Dawson, Bethany’e görür görmez aşık oluyor. Tabi hemen bunu fark etmiyor hemen fark ederse kitabın ne heyecanı kalır :D ama beğeniyor kızı. Gidiyor tanışıyor efendi efendi, kıza iyi davranıyor, zamanı gelince çıkma teklifi ediyor.

Deamon Black’le aynı kandan geldiklerine inanamadım :D

Bethany ve Dawson kesinlikle mükemmel bir çift olmuş. Bethany’nin çekingen tavırları ve Dawson’ın koruyucu ama nazik kişiliği birbirini çok güzel tamamlamış.
Tabi Bethany biraz daha zeki olsaydı bu ilişki mükemmel ilerliyebilirdi.

*Spoiler*
Dear Bethany;
Bir daha ki sefere bir dağın tepesine çıktığında nereye bastığına dikkat et.
Yoksa bir Luxen tarafından iyileştirilerek mutasyona uğrayabilir ve SD tarafından kaçırılabilirsin.
Dur! Bütün bunlar başına gelmişti değil mi?

*Spoiler bitti*

Ben bu kitabı Lux serisini okuduktan sonra okuduğum için hiçbir şey bilmiyormuş gibi davranmayacağım.
Deamon Black’in 5 kitapta nasıl bir evrim geçirdiğine Origin yorumunda değineceğim ama şunu belirtmek istiyorum ki Deamon bu kitapta çok başkaydı. Evet yine öküzdü ama daha korumacıydı. Sanki evin babası oymuşta çocuklarını koruyormuş gibiydi.
Dee ve Dawson nefes alırken bile endişeleniyordu resmen.

*Spoiler*

Dawson ve Bethany çıkmaya başlayınca bu durum Luxenler arasında pek hoş karşılanmadı. Thomson üçüzlerinden ikisi, Andrew ve Ash denen o salyangoz beyinliler, Bethany’i sağda solda sıkıştırmaya başladılar.
Dawson’ı en çok burada taktir ettim. Vurdu yumruğunu masaya ‘heyt ulan!’ dedi. ‘Benim kadınıma dil uzatanın dilini keserim’
Tabi tam olarak böyle söylemedi ama bence söylese çok hoş olurdu :D Uzun lafın kısası gidip Ash ve Andrew’a ağzının payını verdi.

Deamon’a burada sıkı küfür ettim, kardeşine hiç destek olmaması yetmiyormuş gibi bir de Opsidiyen’de Katy’i Andrew ve Ash’e karşı korumadı ya offff Öküzlükte sınır tanımıyor bu çocuk.
Not: Öküz sever tuhaf bir insan olduğum ayrıntısına şu an takılmazsanız çok mutlu olurum :D

*Spoiler bitti*

Bu bir novella olduğu için çok uzun değildi ama Dawson ve Bethany ilişkisi çok güzel anlatılmıştı.
Onların ilişkileri giriş kısmında değil, gelişme kısmında zordu. Olayı sonuca bağlayamadan yakalandılar zaten.
Sözlerime Deamon Black’in Shadows da söyledi bir sözden alıntı yaparak son vermek istiyorum.




Ve bir de Origin’den şu alıntıyı ekliyorum.


You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook