Oniks-Kitap Yorumu

05:34


Daemonla aramızda bir uzaylı bağı olmasının muhteşem olduğunu düşünüyorsanız, yanılıyorsunuz.

Gerçi bu bağa rağmen ona direnmeye kararlıyım. Ama bunu yapmak hiç de kolay değil çünkü Daemon (kahretsin!) gittikçe gözüme daha da taş gibi görünüyor. Üstelik bu sefer Arumlardan çok daha büyük bir problemimiz var. Savunma Dairesi kasabada.

Eğer Daemonın yapabildiklerini keşfeder ve benim de onunla bağım olduğunu anlarlarsa ikimizi de mahvedecekler. Bu arada okula yeni biri geldi ve herkesten gizlediği bir sırrı var. Bana neler olduğunu biliyor, yardım da edebilir ama bunun için (sanki mümkünmüş gibi) Daemona yalan söylemeli ve ondan uzak durmalıyım. Kimi kandırıyorum ben?!

Kimse sonsuza kadar yalan söyleyemez.

Ultra yakışıklı ve ultra odun Daemon Black geri döndü!


Deamon Black en arsız, Katy’de en sersem haliyle karşınızda.
Bu kitap Lux serisinin okuduğum 3 kitabı arasında en iyisiydi diyebilirim.

‘Kurabiye yer misin?’
‘Tabi’
‘Gel de al’




Katy, Deamon’ın ondan gerçekten hoşlandığına inanmıyor. Bunun sadece aralarında oluşan ‘uzaylı’ bağıyla alakalı olduğunu düşünüyor. Ancak Deamon gerçekten Katy’e karşı bir şeyler hissediyor ve bunu ona kanıtlamaya kararlı.
Bildiğiniz gibi Obsidiyen’in sonunda Deamon, Katy’i iyileştirmişti. Bunun ardından Katy’de bazı tuhaflıklar ortaya çıkmaya başladı.
Her şeyin başı geçirdiği o gripti zaten. Katy böyle yatak döşek hasta. Havale geçiriyor kız. Ateşten ne yaptığını bilmiyor ve hatta bir gece o kafayla kalkıp göl kenarına gidiyor. Hani şu Deamon’la birlikte gittikleri göl kenarına :D
Onu kim kurtarıyor dersiniz? Tabi ki Deamon Black :D


Katy iyileşiyor ve iyileşmesinin hemen ardından daha önce yapamadığı şeyleri yapabildiğini fark ediyor.
Eşyaları dokunmadan yerinden oynatmak gibi.
Blake.
Okulun yeni çocuğu. Yeni çocuk olduğu için hemen yanına gidiyor Katy. Bir zamanlar o da okulun yeni çocuğuydu. Ancak bu Deamon’ın hiç hoşuna gitmiyor çünkü Blake’te tuhaf bir şeyler var.
Blake ve Katy başlarda biraz yakınlaşıyorlar. Hatta ben bir ara aşk üçgeni oluşacak zannettim ama öyle olmuyor. Deamon dağıtır o üçgeni valla :D
Deamon’ın, Blake’in doğru ismini bir türlü söyleyememesine bayılıyorum. :D Gerçi yer yer bunun abartı olduğunu düşündüm ama ayrıntılara takılmam bilirsiniz :D Zaten ben bu ismi doğru söyleyemem olayına bayılıyorum. Patch’de böyle yapıyordu :D
Blake ‘ne’ olduğunu sonunda öğreniyor Katy. Bu sayade ona ne olduğunu da öğrenmiş oluyor.
Blake’de zamanında bir Luxen tarafından iyileştirilmiş ve mutasyona uğramış. Yani insan DNA’sına, Luxen DNA’sı karışmış.
Blake ona güçlerini nasıl kullanacağını öğretmeyi teklif ediyor. Deamon diyor yapma Katy, etme Katy ama yok illa başını belaya sokacak ya. Kabul ediyor Blake’in teklifini. Deamon’da başlarında nöbet tutuyor.
Blake’in çok ilginç eğitim teknikleri var ama. Mesela Katy’nin üzerine bıçak atıyor. Düşünsenize bıçağı durduramadığını!
Ayyyy ne güzel olurdu. Katy ölürdü biz de kurtulurduk. Gerçiiii onu Deamon iyileştirdiği için Katy ölürse Deamon’da ölüyor ama ayrıntılara takılmamak lazım :D

Bir de annesinin erkek arkadaşı var.
Will!
Ya annenin erkek arkadaşı mı olur ya? Çifte randevuya çıkın bir de. Iyy bir de Will sürekli orada kalıyor filan düşüncesi bile tüyler ürpertici.
Zaten sonra Will’in de ne mal olduğunu anlıyoruz. Efenim meğersem bu arkadaş bir zamanlar kansermiş. Çok çekmiş zavallı. Daha da çekmek istemediği için de bir Luxen bulup kendini mutasyona uğratmak istiyormuş. Bu nedenle de Katy ve Deamon’ı hopp, gözetim altına almış.
Bak bela 1,5. 1,5 diyorum çünkü daha Blake’den bahsetmedik.
Hemen Blake’i de açıklıyorum. Blake’de uzaylı arkadaşını korumak için Katy ve Deamon’ın peşindeymiş. Kızı Arumların içine atıyor ya!
Meğersem zaten bütün bu pisliklerin altında SD varmış. Luxenlerin değilde mutasyona uğrayanların peşindelermiş.
Bu karışıklıkta Deamon bir de Katy’i tavlamaya uğraşıyor iyi mi? :D
Bir de Katy, Dawson’ın kız kardeşini görünce her şey iyici Arap çorbasına dönüyor.
Anlayacağınız bol atraksiyonlu bir kitaptı Oniks. Bela geliyorum diyordu bildiğiniz.
Deamon ve Katy kavuşsun diye öldüm ama ben kitap boyunca. Başka hiçbir şey umrumda olmadı. :D

Dedim tam her şey düzeldi, Katy yine bir mallık yaptı ve öyle bir şey oldu ki… bak hatırlayınca bile içim acıyo :( Ama hayır. Söylemeyeceğim. Yeteri kadar spoiler verdim bence çünkü :D

Yine çok eğlenceli bir kitaptı Oniks. Hele Deamon ve Katy’nin atışmaları, onlar bu kitapta daha da mükemmeldi. :D

Derin bir nefes aldı. “Senden hep hoşlandım. Bana orta parmağınla ilk kez hareket çektiğin andan beri”




“Dikkatimi dağıtmayı bırak, Kedicik. Bahsime geri dönelim. Yılbaşına kadar bana çılgınca, sırılsıklam, geri dönülemez ve karşı konulamaz bir şekilde âşık olduğunu itiraf etmiş olacaksın.”

Hayretten kahkaham boğazıma takılıp kaldı.

“Bir de, beni hayal ediyorsun.” Kolumu bıraktı, kollarını kavuşturup tek kaşını kaldırdı. “Bahse varım bunu da itiraf edeceksin. Hatta muhtemelen bana ismimin etrafına kalpler çizdiğin defterini bile göstereceksin...”

“Öf, yapma...”

Daemon göz kırptı. “Süre başladı.”

Lux serisi ‘Opal’ ile devam ediyor. Bakalım Deamon, Katy’i tavladıktan sonra nasıl birine dönüşecek :D



video

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook