Küçük Aptalın Büyük Dünyası-Kitap Yorumu

11:24


“Tek istediğim, battaniyenin altında film çekeceğim değil, film izleyeceğim bir adamdı.”

Sanal dünyanın merak edilen ünlüleri raflarda yerini alıyor. Dizüstü Edebiyat Dizisi başlıyor. İlk kitap çılgınlar gibi takip edilen, Türkiyede en fazla izleyicisi olan kişisel blogun yazarı Pucca. Herkes onu ve yazacağı kitabı merak ediyordu.

“Aynaya son kez baktım, ‘Kızım PuCCa, Allah kahretsin seni, çok harikasın lan sen! dedim.” 


"Küçük Aptalın Büyük Dünyası" okuma şenliği kapsamında okumaya başladığım kitaplardan bir diğeri.

Kitap en çok takip edilen blog yazarlarından biri olan Pucca'nın günlüklerinden esinlenerek yazdığı bir kitap.
Oldukça eğlenceli olduğunu belirtmek istiyorum.



Bir kere gerçekçi.
Ve bizden.
Yazım şekli o kadar içten ki insan kitabı elinde bırakamıyor.
'Neler gelmiş kızın başına' dediğim çok oldu kitabı okurken. Bir de 'Ben bu filmi daha önce izlemiştim' diye çok sık tekrarladım. Bunun sebebi bize sık sık bir ilişkinin evrelerini anlatmış.
Ben ilişkiler konusunda çok uzman sayılmam ama etrafıma birazcık baktığımda evet 'ben filmi daha önce izlemiştim'

Kitapta karakterleri gerçek isimleriyle anlatmamış. Kendisine Pucca demiş mesela. Bir diğerine Pekmez, öbürüne de Erik.
Hele Erik'e kardeşimle birlikte çok güldük.
'Neden Erik koymuş ismini?' diye sordu kardeşim
Ben de 'çünkü Erik gibi çocuk. Böyle kütür kütür' dedim
:D
Ben değil aslında Pucca öyle demiş.

Kitabın dili biraz argo ve yer yer cinsellik içeriyor.
Beni kesinlikle rahatsız etmedi hatta bu samimi dili hoşuma gitti.
Beni de rahatsız etmez diyenler mutlaka alsın okusun :))




You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook