Merhaba :)

06:33


Merhaba :)


İsmim Elif. 
Blog isminden de anlaşıldığı üzere hem okurum hem yazarım :D 
Kitap okuma konusunda ki sınırları aşan bağımlılığımın artık bir işe yaraması gerektiğine karar verdim ve bir blog açmaya karar verdim. 
Umarım yazılarım size yeni kitaplarla tanışma olanağı sağlar. Çünkü ben okumayı gerçekten seviyorum :D
Sadece kitaplar değil, İnternet hikayeleri, filmler, yeni albümler ve daha bir çok konu hakkında sizinle düşüncelerimi paylaşacağım ve umarım sizin düşüncelerinizde bana ulaşır.

Yazar olduğumu söylemiştim.

https://www.facebook.com/2E.Hikayeler?fref=ts
Bu benim hikayelerimi yayınladığım Facebook sayfası. 'Ateş ve Buz' 'Aşka Türlü Şeyler' 'Romantizm Oyunları' ve 'Ölüm Meleği' adlı hikayeler benim kalemimden yazılmıştır. Daha önce başka bir sayfada iki hikaye daha yayınlamıştım ama onlar acemilik hikayelerimde ve ben gerçekten bu konu hakkında konuşmak istemiyorum :D Şaka bir yana bir süre sonra eski yazılarıma dönüp baktığımda kalemimin her geçen gün daha da geliştiğini görüyorum :)

http://www.wattpad.com/user/elfylmz15
ve Watppad. Burada çok sayıda hikaye okuyorum ve kendimde iki hikaye yayınlıyorum. Biri 'Evlilik Oyunu' diğeri ise aynı zaman da Facebook'ta da yayınladığım 'Ölüm Meleği'. Bir hikayem daha var Wattpad üzerinden yayınladığım. Bu hikayeyi de daha önce Facebook'ta yayınlamıştım. İsmi 'Romantizm Oyunları'

Burada yazmaya başladığım andan itibaren bana Twitter'dan da ulaşabilirsiniz
https://twitter.com/ElifYILMAZ15

Ah! Bir de Tumblr var ki ben orada da çok eğleniyorum. Ne diyebilirim ki? Tam bir blog tutkunuyum. Takip edebileceğim her yerden en eğlenceli blogları takip etmeye çalışıyorum :D



(Kütüphanem :D)


Bu yaz için oldukça geniş bir kitap listem var. 28 kitap almış olup bunların yaklaşık 9 tanesini okumuş bulunuyorum :) İlk İşim bu 9 kitapla ilgili yorum yazmak. Bu 9 kitabın arasında bazı serilerin 2. ve ya 3.kitabı olanlar var. Böyle bir durum için de serinin tüm kitaplarını yorumlamak gibi bir çözüm düşündüm :D
Umarım bu blog yolculuğunda sizinle çok eğleniriz.
:*




You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook