Kitap Ayraçları

13:29


Bu yazımı hayranı olduğum ve koleksiyonunu yaptığım ayraçlarım için yazıyorum :))
Yukarıda görmüş olduğunuz ayraç bana ait olup, kendisi kız kardeşim tarafından hediye edilmiştir :)







Çok tatlı durmuyor mu? :D Tam da Dracula'ya göre bir ayraç zaten :D
Her neyse, dediğim gibi ben kitap ayraçlarına aşığım. Sürekli yeni bir tane alıyorum. En başta 4 tane harika ayraç ile başlamıştı her şey.


(Beni Harry Styles hayranı yapan çılgın yazar Merve Erol ve bana bu harika ayracı hediye eden Reyhan Bora'ya çok teşekkürler)

Eh, sonrası çorap söküğü gibi geldi. Kendimi durduramadım. Sürekli ayraç alır oldum. İnsanlara ayraç sipariş ediyordum. Bütün paramı kitaplara harcadığım yetmezmiş gibi bir de ayraçlar çıkmıştı :D
Ailem artık bana para vermeyi reddetmeye başlayınca bende haince bir para biriktirme işine başvurdum. Haince diyorum çünkü aldığım tüm harçlıkları yastık altı yapıp gittiğim yerlerde tek kuruş para harcamıyordum ama dışarı çıkmaktan hiç vazgeçtim mi? Hayırrrrrr :D

İşte sizinle ayraç koleksiyonumu paylaşmanın zamanı geldi :D



Ta ta ta tammm :D
Çok şapşik değiller mi? Ayraç koleksiyonuma katkılarından dolayı Dex yayın evine kocaman teşekkürler :D

Benim olmasını çok istediğim ama maalesef internetten bulduğum bir grup resimden ibaret olan ayraçları paylaşmak istiyorum, öncelikle sizinle :))


Oyyy ayaklara bak ya :D Çok sevimliler.






Bu ayraç kesinlikle benim için yapılmış. 'I will never forget, that I am awesome'
So do I tatlım so do I :D




Ayrıca sahip olabileceğiniz ayraçlar hakkında da konuşmak istiyorum. Gayet uygun fiyatlara internet üzerinden alabileceğiniz ayraçlar.


Bu ayraç Okuoku.com'un tasarımı. Uzun,demir kısmını kitabın içine koyuyorsunuz ve yuvarlak kısım kitabın dışından sallanıyor. Bende bir değişik modeli var ve çok güzel duruyor. Bu ayracı kendim de almayı düşünüyorum. Eğer siz de almak isterseniz http://www.okuoku.com/hobi/dondurma-perisi-metal-kitap-ayraci-genel-188992.html bu linke girerek, alışverişinizi yapabilirsiniz :)





Bu yaprak tasarımı kitapyurdu.com'a ait. Benim de almayı düşündüğüm ayraçlardan. Eğer benden önce alan olursa nasıl durduğu konusunda bana lütfen mesaj atsın :)
Bu ayracı almak isteyenler için alışveriş linki --->  http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=630337



Bu tasarımı bir çok yerde görebilirsiniz. Benim kesinlikle favorilerimden. Bende mor rengi var. Nt kırtasiyeden almıştım ben. Bu ayraçlardan birine sahip olmak isterseniz mavi renkli olanı için sizinle bir alışveriş linki paylaşabilirim :)

http://www.nt.com.tr/iks-inneboos-el-kitap-ayraci-mavi.html


Bu ayracın aynısından bende var. Çok rahat. Düşme riski az olduğu için oldukça da kullanışlı. İçinde mıknatıs var. Bu şekilde kitap sayfaları arasına yapışıyor.
Satın almak isteyenler bu ayracı D&R'dan alabilirler.
http://www.dr.com.tr/Kitap/IF-95101-Smurf-Magnetic-Bookmark-Walking-Smurf-Kitap-Ayraci//Kitap-Ayraclari/urunno=0000000389234#!DR




Bu ayraç size en başta gösterdiğim ayracın bir başka modeli. Bende bir başka modeli olmasına rağmen yine de sahip olmak istiyorum ona :D
D&R satın alabilirsiniz bu tasarımı.
http://www.dr.com.tr/Kitap/Kikkerland-Shoemark-Kitap-Ayraci-KIK-ST33-BK//Kitap-Ayraclari/urunno=0000000450497


Evetttt. Bu yazımın da sonuna gelmiş bulunuyoruz. Umarım eğlenmişsinizdir.
Hepinizi öpüyorum :*











You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook