The Devil Wears Beanie-Hikaye Yorumu(İnternet Hikayesi)

12:51


                                                   -Spoiler İçerir-

Bir internet hikayesi olan “The Devil Wears Beanie” aynı zamanda bir hayran hikayesi.
Ben One Direction’ın sadece müziklerini dineleyen bir insandım. Bu hikayeden sonra ise tam bir Harry Styles hayranı oldum. Yazar beni benden aldı. Bölüm beklerken saçımı başımı yoldum. Harry saçlarını savurduğunda baygınlık geçirdim filan.
Hikaye staj için One Direction’ın yanında çalışmaya başlayan Constance ve Constance’i gözüne kestiren Harry Styles’ın aşk hikayesi The Devil Wears Beanie



"N-ne yapıyorsun?" diye sordum şaşkınlıkla çıplak vücuduna bakarken.
Loş ışıktan dolayı küçülmüş irisleriyle bana baktı. Gözlerinin çoğunluğu siyahtan oluşuyorken daha tehlikeli görünüyordu.
"Giyiniyorum." diye yanıtladı.
"Kabinler bunun için vardır."
Uzanıp kemerini çıkardı ve tişörtünün yanına koydu. Pantolonunun ön düğmelerini açarken göz kırptı. "Asla kabinleri kullanmam."

İşte böyle giriş yapıyor bere giyen şeytanımız. Hikaye yer yer cinsel içerikler barındırsa da pek umursamıyorsunuz. Hatta ben ‘ne zaman sevişecekler?’ diye bekledim :D Belirtmek istiyorum ki bunu yazarken ellerim titredi ama tabi eğer en yakın arkadaşım bunu okursa ‘bu kız neler yazdı, bunu yazarken elleri titriyor’ derdi :D
Her neyse Harry ve Constance’ın hikayesi şöyle başlıyor;

Yeşil-siyah gözleri saçlarımı takip ederek,göğüslerime indi.Bakışları tekrar benimkilerle buluştuğunda yüzünde hoşnut bir ifade vardı."Güzel bir deneyim olacağını söylemeliyim." dedi dudakları boynumun sıcak derisine nüfuz etmeden önce. "Hoşuma gitti."
Kıvırcık saçlarının uçları yanaklarıma değerken, uzun zamandır tutmakta olduğum nefesi titreyerek verdim. Harry ensemi tutabilmek için bir kolunu serbest bırakıp başımın etrafına doladı.
Kaçış yolumu tıkıyordu. Fakat aklım o kadar uçmuştu ki kaçmayı bile düşünememiştim. Tehlikesi başımı döndürmüştü.
Dudakları hassas bölgeyi sertçe emerken nihayet düşünme kabiliyetime tekrar döndüm. Serbest kalan elimi göğsüne koyup çaresizce ittirmeye çalıştım.

Harry ne yaptı? Constance’i işaretledi. O tam bir kadın avcısı ama Constance’da oldukça dişli. 




Harry’e teslim olmamaya niyetli. Ondan uzak durmak ve onu kendinden uzaklaştırmak için elinden geleni yapıyor. Harry ise Constance’e ulaşmak için. Hal böyle olunca Constance’in Harry’e karşı koyması çok zor oluyor. Harry bir anda harika bir sevgiliye dönüşüyor.

Yutkunarak gözlerine baktım. Siyah kısmı olabildiğince küçülmüş,yeşil kısmı ise hissettiği şaşkınlıkla büyümüştü."B-bana şarkı mı söyledin?"
Çekingen sorum karşısında tereddütte bulunması, bir saniyeliğine tüm olanları uydurup uydurmadığımı sorgulamama neden oldu.
"E-evet." dedi pütürlü bir sesle."Başka ne yapacağımı bilemedim. Panik atak hakkında fazla tecrübem yok."
"Teşekkür ederim. Gerçekten iyi gel-"
Sözlerim odanın içinde parlak bir ışığın yayılmasıyla kesildi. Vücudum titreyerek reaksiyon gösterdiği an kolları tekrar vücuduma dolandı.
"Şşş... Sakin ol." diye fısıldadı kulağıma."Ben yanındayım. Güvendesin."

Bana şarkı söyle Harry. Al beni kollarına sakinleştir beni Harry :D Ah, ah. Aşk zor iş :D


"Başka bir ilk daha duymak ister misin?" diye sordu nefes nefese.
Sessizliğimi bir onay olarak kabul edip devam etti."Bu,bir kadına güzel olduğunu kalbimden gelerek ilk söyleyişim."



Constance ve Harry’nin arası gittikçe daha da iyi olur. O kadar ki Harry Constance için harika bir doğum günü planlar.

"Aslında hepsi bu değil." dedi ve cebinden tam olarak ne olduğunu seçemediğim bir şey çıkarttı. Tereddütle bileğime uzanıp, ince bir zinciri bileğime takmasını izledim.Zincirin ucunda küçük bir 'H' harfi sallanıyordu.
"Bu biraz gösterişsiz görünsede, çok güzel parlıyor." dedi ve alt dudağını gergin bir şekilde dişleri arasına aldı."Bana seni hatırlattı.
"Yani bana gösterişsiz diyorsun öyle mi?" dedim onu kızdırmak için.
Telaşlı bir şekilde başını salladı."H-hayır. Onu demek istemedim. B-ben-" durdu."Demek istiyorum ki, en doğal halinle bile bir yıldız gibi parlayabiliyorsun." gergin bir şekilde yutkunarak ekledi."Benim için."
Gözlerim bileğimde sallanan küçük harfe odaklanırken, gülümsedim. Hemen sonra parmak uçlarımda uzanıp, nazikçe onu öptüm.
"Onu çok sevdim." dedim parlayan gözlerle ona bakarak.
"Doğum günün kutlu olsun, Güzellik." dedi boğuk bir sesle.


Bir de güzellik diyor ya o zaman benim fan girl alarmlarım çalmaya başlıyor. Güzellik diyen adamla evlenilir şimdi. O halde o zaman Harry ve ben evleniyoruz :D
Her şey harika gidiyor. Harry ve Constance beklenen olayı gerçekleştirmiş bulunuyorlar. Constance ise Harry’e aşık olduğunu fark ediyor fakat ne oluyor çirkefff, pislik, aşifteeee Constance, Harry’nin kalbini kırıyor.




"Çünkü başka bir Ronald vakası daha istemiyorum!" diye bağırdı.
"Öyle mi?" diye sordum sinirim hızla artarken."Bunu erkek-fahişesi deneyimlerine dayanarak mı söylüyorsun,Harry Styles?"

Bundan sonra ki bölümleri ağlayarak okudum ama tamamen sinirden. O Constance’in bir saçını başını yolmadığım kaldı yani. Ne dedi ya aşkıma? :(
Daha fazla spoiler vermek istemiyorum ama tabiî ki sonunda barışıyorlar. Yine de beni Harry Styles’a aşık eden bu muhteşem kurguyu okumanızı öneriyorum ve size son bir spoilerla veda ediyorum.

"Biliyorum,bunun için hazır değilsin." dedim yutkunduktan sonra."Seni buna zorlayacak falan da değilim.Beni sevdiğini biliyorum ve bende seni seviyorum.Tamam mı?Bazen sözlerle ifade edilmeyen şeylerden de emin olabiliri-"
"Seni seviyorum,Constance." dedi hızla sözümü kesip.
Yemin ederim,az önce kalbim tekledi.
"Bu aşk mı yoksa başka bir şey mi bilmiyorum ama yemin ederim daha önce hiç böyle bir şey hissetmemiştim." diye devam etti aynı hızla."Sana aşığım ve seni seviyorum."


Hikayenin yazarı Merve Erol ve diğer hikayeleri de en az bu hikayesi kadar harika. Gerçekten güzel yazıyor.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=417245111702548&set=a.221161464644248.51852.142798885813840&type=3&theater

Bölümlere bu linkten ulaşabilirsiniz :)
Hepinizi öpüyorum :*











You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook