Dex'le Bayram Yarışması :)

02:10


Dex yayın evi bize bir bayram sürprizi hazırlamış ve bayrama kadar 5 gün boyunca her gün 3 kitap hediye edeceği bir yarışma düzenlemiş. :D
                                                                *Alkış,Alkış*




Çarşamba,Perşembe,Cuma,Pazartesi ve Salı günleri biz okuyuculara bazı kolay sorular soracaklar.
Yarışmalar saat 14.00'da başlayıp 14.30'da bitecek.
Yarım saat içinde Dex'in sorusuna cevap verenler arasından 3 kişi random.org yardımıyla seçilecek ve bu üç kişi sürpriz Dex kitaplarının sahipleri olacaklar.

İşin ucunda kitap varsa ben hiç ger durur muyum? Ben de katılıyorum tabi ki :)
Eğer Dex'in yarışmasında kitap kazanan olursa bana mesaj atsın. Merak ederim sonra ben :))

Katılmak isteyenler tek yapmanız gereken Dex'in, Facebook sayfasını ziyaret etmek ve soruların gelmesini beklemek :)
Ben de buradan size yarışmayı soru soru aktaracağım :)
https://www.facebook.com/DEXpub?fref=ts



(Benim Dex rafım ^_^)

Hepiniz öpüyorum :*

You Might Also Like

0 yorum

Like us on Facebook